قیمت تزریق چربی برای گودی زیر چشم

ناگفته هایی درباره تزریق چربی زیر چشم که هرگز نمی دانستید! (بخش اول)

تزریق چربی زیر چشم برای رفع چروک

با گذران عمر ، نواحی فوقانی و تحتانی پلک ، چربی حیاتی خود را از دست می دهند و منجر به گود تر شدن چشم ها ، تشکیل سیاهی زیر چشم و این توهم می شود که چشم ها به هم نزدیک تر از آنچه که در ایام جوانی بودند ، شده اند. این سناریو با از دست دادن چربی در ابروها ، شقیقه و پیشانی همراه است که منجر به چهره ای بیمار گونه می شود. خوشبختانه امروزه هیچ کاری نشد ندارد و پلک های فوقانی و تحتانی به راحتی با استفاده از تکنیک های پیشرفته و بسیار دقیق از طریق تزریق چربی زیر چشم و بالای چشم قابل احیا است و باعث می شود چشم ها “بازتر” ، بادامی شکل تر و با فاصله استاندارد به نظر برسند. در خصوص گودی و سیاهی زیر چشم نیز چربی با دقت را به داخل “کیسه اشک” یا سوراخ های پلک پایین تزریق می شود تا این مشکلات را کاهش دهد.

متأسفانه ، به نظر می رسد زنان بسیاری از این الگوی پیری به طور قابل توجهی رنج می برند. خوشبختانه ، انتقال چربی یک راه حل عالی برای بازیابی حجم از دست رفته در نواحی دور چشم است. با تزریق چربی زیر چشم نه تنها چهره تان به طور طبیعی با طراوت به نظر می رسد ، بلکه تمرکز زیبایی شناسی به سمت چشم ها هدایت می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

تزریق چربی زیر چشم برای رفع چروک و گودی و سیاهی

تزریق چربی برای گودی زیر چشم

انتقال چربی اتولوگ ، پیوند چربی یا تزریق چربی با دو هدف صورت می گیرد: برای صاف کردن (با پر کردن چین و چروک ها) یا ایجاد کانتور (با افزایش حجم) در بافت هایی که چربی در آن جابجا شده یا کاهش یافته است ، در نتیجه چهره ای شاداب و جوان تر به ارمغان می آورد. چهره جوان با محدب شدن برجسته می شود و چهره سالخورده بر اثر تقعر و فرو رفتگی حاصل می گردد. تزریق چربی یکی زیر مجموعه های پرکننده های تزریقی محسوب می شود. در مورد پرکننده ها یا فیلر ، چندین گزینه مختلف برای پر کردن چین و چروک و افزودن حجم در دسترس داریم. مناطقی که به منظور تقویت می توان از فیلر در آنها استفاده کرد شامل لب ، صورت ، دست و دیگر نقاط بدن و همچنین نواحی دارای اسکار است. پرکننده ها در دو دسته قرار می گیرند: دائمی و موقتی.

پر کننده های دائمی:

تزریق چربی زیر چشم در تهران

تزریق چربی – تزریق چربی اتولوگ (از خود فرد) روشی است که از طریق لیپوساکشن کم فشار برداشت می شود. از آنجا که چربی ، بافت خود بیمار به شمار می رود ، هیچ واکنشی نسبت به بافت ندارد و در بیشتر موارد ، در طولانی مدت مقرون به صرفه تر است. علاوه بر قابلیت پر کردن ، چربی به دلیل داشتن منبع غنی از سلول های بنیادی موجود در آن ، منجر به بهبود ظاهر پوست نیز می شود.

گاهی اوقات ، تزریق مکرر چربی با فاصله 6 تا 12 ماه جدا از هم ممکن است با گذشت زمان نتایج بهینه و مطلوب تری در بر داشته باشد. چربی اتولوگ (که از بدن خود شما گرفته شده است) در حال حاضر ماده مورد نظر من برای افزودن دائمی حجم به صورت و بدن است. چربی ، نرم ، طبیعی و کاملاً بی خطر است. با این حال ، انتقال چربی بر خلاف تزریق ساده ، شامل یک جراحی کوچک است و به مدت چند هفته بعد از عمل با تورم همراه است. البته این دوران نقاهت به ماندگاری و دائمی بودن آن می ارزد.

آرتفیل (ArteFill ) این محصول برخلاف همتای اسبق خود ، Artecoll ، یک پرکننده مصنوعی دائمی است که نتایج بسیار طبیعی و نرمی ایجاد می کند. تجربه کار با این ماده نشان داده است که هیچ نتیجه ناخوشایندی تا کنون در بر نداشته است. آرتفیل یک جایگزین فوق العاده برای افرادی است که مایل به دستیابی حجم دهی به صورت هستند اما زمان و هزینه اولیه مربوط به تزریق چربی را ندارند. در نهایت اثبات شده است که چربی در طولانی مدت مناسب ترین و اقتصادی ترین گزینه است و همچنین مزایای دیگری از جمله بهبود در بافت و ظاهر پوست را فراهم می کند. ژل های پلی آکریل آمید (PAG) – مانند Bio-Alcamid® و Aquamid® جدیدترین فن آوری پرکننده های دائمی را دارا می باشند و علیرغم اینکه در اروپا به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند ، اما هنوز برای استفاده در سایر کشورها تأیید نشده اند. PAG دارای مزایای مشخصی نسبت به دیگر پرکننده های موجود در دسترس است. آنها نه تنها نتایج بسیار طبیعی حاصل می کنند ، بلکه دائمی ، ایمن و قابل حذف نیز هستند. ژل های مبتنی بر پلی وینیل الکل (Bioinblue®) – جایگزین دیگری برای برجسته سازی لب ها محسوب می شود. این ژل ها نیز ماندگار هستند و باز هم نتایج طبیعی حاصل می کنند. با این حال ، هنوز در بسیاری از کشورها موجود نیستند و ایمنی آنها هنوز اثبات نشده است.

پر کننده های موقتی

تزریق فیلر زیر چشم

در میان پرکننده های موقتی ، مجموعه ای از پرکننده های بسیار پر فروش در بازار ، عمدتاً بر پایه اسید هیالورونیک وجود دارد: محصولات مبتنی بر کلاژن (Zyplast ™ ، Zyderm ™ ، Cosmoplast ™ ، Isolagen ™ و غیره) با مدت ماندگاری از 6 هفته تا 3 ماه. این محصولات نتایج خوبی دارند ، اما در اصل توسط مشتقات اسید هیالورونیک (HAD) که قندهایی هستند که به طور طبیعی در بدن یافت می شوند ، پیوند خورده اند. این به این دلیل است که ماندگاری HAD طولانی تر است. مشتقات اسید هیالورونیک (HAD) بین 3 تا 24 ماه ماندگار است. در ابتدا ، این مشتقات نسبت به تزریق کلاژن دردناک تر بودند ، اما محصولات جدیدی مانند Juvederm XC ™ و Voluma ™ این مشکل را برطرف کردند ، زیرا نسل جدید پرکننده های دارای لیدوکائین (یک عامل بی حس کننده) محسوب می شوند. سایر HAD های موجود که با یک عامل بی حسی ارائه می شوند عبارتند از: Hyalform®  Restylane ™ ، Captique ™ و . Belotero® Belotero نتایجی طبیعی به خصوص در اطراف ناحیه چشم ایجاد می کند زیرا اثر تیندال را به حداقل می رساند. اثر تیندال یک عارضه ناخوشایند است که باعث می شود این ماده به دلیل ظرفیت نگه داشتن آب ، متورم شود و به نوبه خود ، یک تورم و پف کردگی در اطراف چشم ، همراه با یک رنگ مایل به آبی ایجاد کند. یکی از مزایای HAD این است که به راحتی با آنزیمی به نام هیالورونیداز (Wydase) قابل بازگشت و حذف است.

تزریق فیلر بهتر است یا چربی؟

 

سایر نواحی صورت برای تزریق چربی

بهترین مرکز تزریق ژل در لب
تزریق چربی در لب
  • میانه صورت – هیچ کس نمی گوید که پیری به چهره شما بیشتر می آید. در حقیقت ، هیچ چیز نمی تواند پیری را بیشتر از فرو رفتگی در گونه ها نشان دهد. این مورد حتی در سوپر مدل های سابق کاملا قابل مشاهده است و می تواند بی رحمانه باشد. انتقال چربی یک راه حل عالی برای معکوس کردن این معضل در میانسالی است. با قرار دادن چربی به روشی دقیق و دارای اسلوب در چندین لایه در فضای بین گونه و خط فک از جمله چین های بینی-دهانی می توان جوانسازی عمیقی در صورت ایجاد کرد. نتایج نه تنها دائمی بوده بلکه بسیار طبیعی است و بعد از گذشت یک سال یا حتی بیشتر ، حتی لکه های پوستی و اختلالات رنگدانه ای نیز اصلاح می شوند.
  • لب ها – یک قاعده کلی در خصوص تزریق پرکننده ها این است كه طبیعی به نظر برسد ، حال چه از طریق پرکننده موقتی یا تزریق چربی دائمی باشد. این منطقه جایی است که با نتیجه زیبایی شناختی ، بیش از سایر نقاط ارتباط معنا داری دارد. با تزریق چربی به لب ، می تواند تغییراتی ظریف مانند بالا بردن گوشه لب ها یا برجسته شدن لبه ورمیلیون (خط مرزی پوست و لب) را حاصل کند. چربی را می توان با موفقیت به مرز ورمیلیون لب فوقانی و تحتانی تزریق کرد و همچنین به خطوط ریزی که لب ها را احاطه کرده است ، از بین برد؛ مانند چین های ماریونت ، چین و چروک های عمودی که به “خطوط سیگاری ها” معروف اند. مانند همه روش های جراحی پلاستیک ، داشتن انتظارات واقع بینانه از تزریق چربی و آنچه در نهایت حاصل می شود ، ضروری است.
  • بهبود ساختار استخوانی – مهمترین نواحی جهت زاویه سازی صورت با تزریق چربی ، فک و چانه به شمار می رود. این دو ساختار استخوانی به شدت زیبایی ویژگی های صورت را تعیین می کنند. تزریق چربی جهت ایجاد حجم و برجستگی در فک و چانه می تواند ویژگی های صورت تان را برجسته تر سازد و زیبایی خاصی به شما ببخشد. با برجسته تر شدن ساختارهای صورت ، ظاهری جوان تر خواهید داشت و چهره تان ، گشاده رو تر خواهد شد.

 

فیلم تزریق چربی زیر چشم

 

چه کسانی برای تزریق چربی زیر چشم مناسب تلقی می شوند؟

تزریق چربی زیر چشم نی نی سایت

پرکننده تزریق چربی یا فیلر می تواند با پر کردن خطوط زیر چشم ، خط خنده و چین و چروک های صورت که غالباً با افزایش سن پدیدار می شوند ، به بهبود بافت پوست کمک کند. مناسب ترین افراد برای تزریق چربی زیر چشم یا هر نقطه دیگر عبارتند از افرادی که:

  • از سلامتی خوبی برخوردار باشند.
  • سیگار نکشند.
  • انتظارات واقع بینانه از تزریق چربی و نتایج آن داشته باشند. به عنوان مثال ، این درمان ، جایگزین جراحی لیفت صورت نخواهد نمی شود ، بلکه باعث نرم شدن صورت به شکلی زیبا و طبیعی می شود و چین های وابسته به سن را رفع می کند.
  • برای بهبودی و رفع کبودی (معمولاً 10 الی 21 روز) زمان در دسترس داشته باشند.

آنچه تزریق چربی نمی تواند انجام دهد این است:

  • پوستی را که به شدت شل و افتاده شده است را صاف کند.
  • پوست را مستحکم سازد.
  • لک های پیری را برطرف کند.
  • خطوط ریز را که اغلب ناشی از نور خورشید و بالا رفتن سن و سال است ، ریشه کن کند.

 

دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

انتقال چربی بر خلاف تزریق ساده ، شامل یک جراحی کوتاه مدت است و به مدت چند هفته بعد از عمل با تورم همراه است. البته این دوران نقاهت به ماندگاری و دائمی بودن آن می ارزد. ورم بعد از تزریق چربی ، دوره بهبودی و رفع کبودی معمولاً به یک دوره 10 الی 21 روزه زمان احتیاج دارد که طی این مدت توصیه می شود بیشتر به استراحت بپردازید.

 

نتایج مورد انتظار از تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم دکتر باریک بین

البته نتایج در هر فرد می تواند متفاوت باشد ، اما تزریق چربی چهره ای صاف ، شاداب و جوانسازی شده را ارائه می دهد که می تواند تا آخر عمر تان ماندگار شود. برخلاف پرکننده های دیگر ، که در نهایت کاملاً از بین می روند ، درصد مشخصی از چربی به بافت پیوند می خورد و بخشی دائمی از آن می شود. این یک پیوند زنده است و برخلاف باور عموم اگر به درستی انجام شود از بین نمی رود. میزان ماندگاری نتایج تزریق چربی زیر چشم بستگی به فرد و عمق مشکل دارد ، اما در هر جایی بین 20 تا 90 درصد به طور نامحدود ماندگار است. گاهی اوقات برای دستیابی به نتایج مطلوب تر بخصوص در لب ها ، به دو بار تزریق چربی نیاز است. اما با گذشت زمان و با از دست دادن حجم و خاصیت کشسانی پوست ، خطوط جدید ممکن است دوباره ظاهر شوند. تزریق چربی زیر چشم کمک می کند سیاهی زیر چشم از بین برود و خطوط ریز و درشت این ناحیه از بین برود.

 

ادامه مطلب در بخش دوم…

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments