تزریق چربی در کرمانشاه برای نواحی مختلف بدن (لب، گونه، چانه) |ارائه ی بهترین خدمات را از ما بخواهید!

تزریق چربی در کرمانشاه

تزریق چربی در کرمانشاه را در کدام مرکز انجام دهیم؟!

کرمانشاهی های عزیز

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

صاحبان طاق وسان و گوردخمه ی دکان داوود

مفتخریم که یکی از بهترین مراکز زیبایی در استان کرمانشاه را به شما معرفی کنیم.

در این مرکز کلیه ی خدمات زیبایی و تزریقات صورت انجام می شود اما اگر به طور خاص به دنبال مرکزی برای تزریق چربی می گردید، پس به جای کاملا درستی آمده اید!

چرا که مجموعه ی تهران اسکین همواره بهترین ها را به شما معرفی می کند.

تزریق چربی در کرمانشاه
تزریق چربی در کرمانشاه

در این مرکز کلیه ی خدمات تزریق چربی انجام می شود.اما اگر هنوز نمی دانید که تزریق چربی چیست  چه تفاوت هایی با تزریق ژل و فیلر دارد ، توصیه می کنیم که این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید

تزریق چربی

تزریق چربی نوعی عملیات جوانسازی است که برای بازگرداندن حجم و برجستگی به صورت استفاده می شود.

در طول این عملیات، پزشک یک ناحیه از بدن (غالب مواقع ران، شکم ، پهلو یا باسن) را انتخاب می کند تا چربی های خودتان را از آن بیرون بکشد. اصطلاحاً به ناحیه ای که چربی اهدا می کند، “دونر” گفته می شود.

بعد از آن چربی به دست آمده به نواحی صورت تزریق می شود. اگر صورتتان در اثر افزایش سن چربی و برجستگی خود را از دست داده است ، احتمالا تزریق چربی می تواند درمان خیلی مناسبی برای شما باشد.

البته تزریق چربی را فقط افراد میانسال انجام نمی دهند، بلکه اگر جوان هستید اما از فرم صورت خود رضایت ندارید هم می توانید این عملیات را انجام دهید.

تزریق چربی
تزریق چربی

عموما تزریق چربی در نواحی زیر انجام می شود :

چه کسانی کاندیدای مناسبی جهت تزریق چربی می باشند ؟

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که تنها افرادی می توانند تزریق چربی را انجام دهند که به اندازه ی کافی چربی در بدن خود داشته باشند.

افرادی که بیش از حد لاغر می باشند، عموما نمی توانند که این عملیات را انجام دهند چرا که اصولا محلی برای دونر چربی در بدن آن ها وجود ندارد.

خیلی ها سوال می کنند که آیا می شود از چربی افراد دیگر برای انجام این عملیات استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم مهم ترین مزیت این روش در این است که از چربی بدن خود فرد استفاده می کند.به همین خاطر هیچ گونه عوارضی برای شخص در بر نخواهد داشت.

به همین خاطر توصیه می شود که اگر مشتاق به انجام این عملیات هستید، از روش های جایگزینی مثل تزریق ژل و فیلر استفاده کنید.

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل و فیلر هم مثل تزریق چربی برای برجستگی و حجم دهی به صورت استفاده می شود.با این تفاوت که دیگر خبری از چربی های بدن فرد نیست.

در این عملیات ، از نوعی ژل صورت استفاده می شود. این ژل های غالباً حاوی موادی به نام هیالورونیک اسید می باشند.

هیالورونیک اسید نوعی مواد طبیعی است که بدن انسان یافت می شود و مسئول حفظ و نگهداری رطوبت در بدن فرد است.اما با افزایش سن ، تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند. با تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید، می توانید علاوه بر حجم دهی صورت خود، وضعیت پوست خود را هم بهبود دهید و تولید کلاژن و الاستین را هم در پوست بیشتر کنید.

تزریق ژل چیست؟
تزریق ژل چیست؟

معروف ترین و بهترین برند ژل های صورت ، ژوویدرم و رستیلن هستند که هر دوی این ژل های حاوی هیالورونیک اسید انسانی می باشند.

چه تفاوتی  میان تزریق چربی و تزریق ژل وجود دارد ؟

واقعیت این جاست که در اساس عملکرد آن ها هیچ گونه تفاوتی وجود ندارد و تنها در محصولی که به کار می برند فرق هایی وجود دارد.

به عنوان مثال ، در عملیات تزریق چربی از چربی های اضافه ی بدن خود فرد استفاده می شود اما در ژل های صورت از مواد دیگری به نام هیالورونیک اسید استفاده می شود.

تزریق چربی دوام کمتری دارد (معمولا 3 الی 6 ماه ) اما تزریق ژل و فیلر می توانند تا 1 سال هم دوام و ماندگاری داشته باشند( البته همه ی این ها به سوخت و ساز بدن خود فرد بستگی دارد. برخی ها به علت سوخت و ساز بالا، زودتر قادر می باشند که این چربی یا ژل ها را در بدن خود حل کنند)

تزریق ژل درد داره ؟

هیچ یک از این عملیات ها درد ندارد. اصولا تزریق چربی روشی غیر تهاجمی است و نیازی به استراحت یا بستری شدن ندارد.در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود و فرد می تواند بلافاصله بعد از اتمام درمان به منزل یا محل کار خود برگردد.

تزریق ژل نیز به همین صورت خواهد بود.بیشتر این ژل ها حاوی نوعی مواد بی حسی هستند که موجب کاهش درد می شود. پزشک نیز قبل از انجام تزریق ، مقداری مواد بی حسی به محل درمان می زند تا فرد هیچ گونه دردی را احساس نکند.

تزریق چربی برای باسن

تزریق چربی گرچه بیشتر مواقع برای نواحی صورت انجام می شود اما می توان این عملیات را برای نواحی باسن  سینه ها نیز انجام داد. به این شرط که محل اهدا کننده ی چربی خوبی داشته باشد.به عنوان مثال در این گونه مواقع از چربی های شکم و پهلو استفاده می شود.

تزریق چربی برای باسن
تزریق چربی برای باسن

دکتر خوب برای تزریق چربی در کرمانشاه

تزریق چربی به هیچ وجه عملیات ساده ای نیست و نیاز به تخصص فراوان دارد.به همین خاطر توصیه می کنیم مرحله ی یافتن پزشک زیبایی را جدی بگیرید و بهترین ها را انتخاب کنید.

مجموعه ی تهران اسکین بهترین مرکز زیبایی را در استان کرمانشاه به شما معرفی می کند. در این مراکز می توانید کلیه ی خدمات تزریق چربی ، ژل و فیلر را دریافت نمایید.

در ادامه لینک دسترسی به آدرس و شماره تماس مرکز کرمانشاه را برای شما آورده ایم.می توانید با مراجعه به این لینک مستقیماً با این مرکز تماس گرفته و نوبت دریافت کنید :

مرکز پوست و موی کرمانشاه

بهترین متخصص زیبایی در کرمانشاه

شما می توانید از لینک زیر بهترین متخصص زیبایی را در کرمانشاه پیدا کنید:

بهترین مراکز زیبایی در کرمانشاه 

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

3 13 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments