تزریق فیلر

تزریق فیلر در رشت |بهترین پزشک زیبایی در استان گیلان!

تزریق فیلر در رشت

تزریق فیلر در رشت

وقتی که حرف از شهر رشت می زنیم احتمالا همه ی ما به یاد باران های زیاد، شالیزارهای سرسبز و احتمالا مزارع چای آن جا می افتیم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خب حق با شماست! اما تمام این تصاویر ناخودآگاه ما را به یاد یک ییلاق زیبا و کوچک می اندازد در حالی که مدت هاست شهر رشت به یکی از کلان شهرهای ایران تبدیل شده است و امکانات خیلی خوبی برای زندگی دارد.

صحبت از مراکز زیبایی هم که می شود خیلی از رشتی های عزیز ترجیحشان بر این است که به تهران بیایند!

تزریق فیلر در رشت
تزریق فیلر در رشت

اما ما در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز زیبایی رشت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در این مرکز کلیه خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل و فیلر انجام می شود. کلیه ی مراکزی که در تهران اسکین معرفی می شوند دارای بهترین پزشکان متخصص و فوق متخصص زیبایی هستند که سال ها سابقه در زمینه تزریق فیلر و ژل دارند.

شما عزیزان کافیست به صفحه ی تماس با ما یا پایین همین صفحه مراجعه کرده و با صرف زمانی اندک از بهترین مراکز زیبایی شهر خود نوبت بگیرید!
تزریق فیلر در رشت
تزریق فیلر در رشت

تزریق فیلر چیست؟

اما سوال اصلی اینجاست که اصولا تزریق فیلر به چه معناست؟!

تزریق فیلر ممکن است به دلایل زیادی انجام شود : برخی مواقع از فیلرها برای افزایش حجم صورت و لب ها استفاده می شود. در دیگر مواقع در رفع چین و چروک های خفیف صورت نیز کاربرد دارد.

مهم ترین فاکتور این است که بدانید فیلرها چه کاربردی دارند. آن موقع می توانید انتخاب درستی داشته باشید.

با افزایش سن، چربی های صورت ما تحلیل می روند و چین و چروک ها خودشان را نشان می دهند. شاید شما هم با افرادی ملاقات کرده باشید که دچار افتادگی گونه شده اند و به نظر طراوت و جوانی سابق خود را ندارند!

این مسئله ممکن است به دلایل زیادی رخ داده باشد : تحلیل چربی ها و پوست مهم ترین دلیل افتادگی صورت است. علاوه بر این بدن ما به تدریج پروتئین های مهمی مثل کلاژن و الاستین را کمتر تولید می کند.

با تزریق فیلر به صورت سه اتفاق اساسی رخ می دهد :

حجم به صورت برمی گردد ( فیلرها خاصیت پُر کنندگی دارند)

تولید کلاژن و الاستین در پوست با قدرت بیشتری انجام می شود

هیالورنیک اسید پوست افزایش پیدا می کند.

هیالورونیک اسید نوعی ماده است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود و مسئولیت جذب آب و رطوبت را بر عهده دارد. اما متاسفانه با افزایش سن تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند. بافت پوست ما رطوبت خود را از دست می دهد و به این ترتیب چین و چروک های ناخوشایندی در پوست ایجاد می شود.

تزریق فیلر
تزریق فیلر

بیشتر این فیلرها حاوی هیالورونیک اسید هستند که می تواند جایگزین خیلی خوبی برای هیالورونیک اسید از دست رفته ی پوست باشد.

به همین دلیل است که بیشتر مواقع تزریق فیلرها هیچ گونه حساسیتی از خود بر جای نمی گذارد و به سرعت با بدن فرد تطبیق پیدا می کند.

بهترین مارک فیلر چیست ؟

فیلرها انواع و اقسام مختلفی دارند. در حال حاضر به قدری تنوع برندهای ژل و فیلر در بازار زیاد شده است که انتخاب را سخت تر می کند.

مهم ترین و معتبرترین ژل های موجود در بازار، برندی به نام ژوویدرم است. فیلر ژوویدرم که توسط سازمان FDA نیز تایید شده ، به علت کیفیت بالا و مرغوبیت بسیار خوب از محبوبیت زیادی در میان پزشکان و افراد برخوردار است.

ژوویدرم دارای نسخه های زیادی است که هرکدام خاصیت مخصوص به خود را دارند.

برخی از این ژوویدرم ها برای تزریق در لب و برخی دیگر برای گونه ها مناسب هستند. بهتر است از ژوویدرم هایی که برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می شوند نیز غافل نشویم! در هر صورت این برند به قدری معروف و معتبر است که دیگر نیازی به تبلیغات چندانی ندارد. اما در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ژوویدرم ها دارید، می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

از دیگر برندهای معروف فیلر ، می توان به رستیلن اشاره کرد. این ژل نیز تاییدیه سازمان FDA را دارد و برای افرادی که می خواهند تزریق ژلشان دوام بیشتری داشته باشد، بهترین گزینه است!

هم چنین سبک بودن وزن مولکولی این فیلر، باعث شده که احساس خیلی خوبی روی پوست ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به برند رستیلن نیز می توانید این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به تفصیل خواص و ویژگی های رستیلن را توضیح داده ایم.

مارک های دیگری مثل رووفیل، پرنسس و … نیز وجود دارند که گرچه شهرت کمتری نسبت به ژوویدرم و رستیلن دارند، اما نمی توان منکر کیفیت بالای آن ها شد.

تزریق ژل لب در رشت

این روزها کافیست سری به فضای مجازی و اینترنت بزنید تا با حجم زیادی از تبلیغات تزریق ژل لب مواجه شوید. این مسئله نشانگر افزایش محبوبیت این عملیات زیبایی میان مردم دارد.

از کوچک ترین شهرهای ایران گرفته تا کلان شهرهای بزرگ، همه و همه به دنبال یافتن بهترین مراکز و پزشکان زیبایی برای انجام این عملیات هستند.

به خصوص بعد از این که سلبریتی هایی مثل کایلی جنر و کیم کارداشیان به تزریق ژل لب اعتراف کردند، افراد بیشتری به سمت انجام آن گرایش پیداکرده اند.

اما در کمال تاسف یافتن بهترین مراکز تزریق ژل لب در شهرستان ها کار ساده و راحتی نیست! به همین خاطر است که مجموعه ی تهران اسکین تلاش کرده قدمی در این راستا بردارد و به جای شما وظیفه ی جستجو را بر عهده بگیرد.

در شهر رشت پزشکان معتبر زیادی حضور دارند که می توانند به بهترین شکل خدمات تزریق ژل را به شما عزیزان ارائه کنند اما در کمال تاسف خیلی از آن ها ناشناخته هستند.

ما تلاش می کنیم که این پزشکان را به شما عزیزان معرفی کنیم و شرایط را برای کسب بهترین نتیجه از درمانتان مهیا سازیم!

بهترین مرکز زیبایی در رشت

همان گونه که گفتیم، بهترین مراکز همواره در دسترس شما هستند، کافیست که بدانید روند جستجوی خود را از کجا آغاز کنید. تهران اسکین این مشکل را نیز برای شما حل کرده است و در تلاش است تا بهترین مراکز زیبایی رشت را به شما عزیزان معرفی کند.

با ما در تماس باشید.

گردآورنده : ندا ناصری

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments