تزریق فیلر در جیرفت

تزریق فیلر در جیرفت | معرفی برترین ژل های حجم دهنده ی لب

تزریق فیلر در جیرفت

تزریق فیلر در جیرفت

تزریق فیلر یکی عمل زیبایی برای جوانسازی پوست و حجم دهی به بخش های مختلف صورت است. اگر قصد جوانسازی پوست صورتتان ار داشته باشید عمل های زیبایی مختلفی در دسترس شما هستند که هرکدام از آنها به نوبه خود یک بخش از مشکلات پوست صورت را برطرف می کنند.
برای رفع چین و چروک صورت شما می توانید تزریق بوتاکس، چربی و فیلر را انتخاب کنید. این روش ها چین و چروک ها را برطرف کرده و خطوط صورت را پر می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق فیلر در جیرفت
تزریق فیلر در جیرفت

جیرفت با آن خرماها و نخل های معروفش، یکی از زیباترین شهرهای استان کرمان است که مراکز زیبایی زیادی را در خودش جای داده است. آب و هوای گرم و خشک جیرفت شرایطی نامساعدی برای سلامت و طراوت پوستی مردم ساکن این منطقه پدید آورده و که همین امر باعث می شود جیرفتی های عزیز یکی از مشتریان پروپاقرص مراکز زیبایی باشند.
اما همه ی مراکز که نمی توانند بهترین باشند. از آنطرف اگر مایلید خدماتی ایمن و باکیفیت را دریافت کنید و مطمئن باشید که نتیجه مطلوب را از آن میگیرید، حتما باید به مرکزی معتبر مراجعه نمایید. چراکه عمل های زیبایی در عین سادگی بسیار حساس هستد و با سلامتی شما سروکار دارند. چنانجه هرگونه بی دقتی یا هر کم کیفیتی دیگری در روند این عمل ها صورت بگیرد اثر منفی مستقیمش را روی سلامتی و ظاهر چهره شما می گذارد.

بهترین مرکز زیبایی در جیرفت

حال که به اهمییت کیفیت مراکز زیبایی برای تزریق فیلر یا هر روش جوانسازی دیگر پی بردید، بهتر است بدانید که شعبه جیرفت مجموعه تهران اسکین یکی از بهترین و معتبرترین مراکز زیبایی در جیرفت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این مرکز بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

اما مرکز ما الزاما تنها مرکز خوب جیرفت نیست. برای پیدا کردن بهترین مراکز زیبایی در جیرفت می توانید چند دقیقه وقت بگذارید و فرم پایین صفحه را پر کنید تا تهران اسکین بهترین مراکز زیبایی در شهرخودتان را به شما معرفی کند.

رفع چین و چروک با فیلر

فیلرها در حقیقت مواد ژل مانندی هستند که می توانند به صورت طبیعی یا مصنوعی تولید شوند. فیلرها انواع و برندهای متعددی دارند، اما امروزه بهترین فیلرها برای زیبایی و جوانسازی صورت، فیلرهایی هستند که از هیالورونیک اسید ساخته شده اند. هیالورونیک اسید یک اسید طبیعی است که در خود بدن هم وجود دارد. از همین رو فیلرهای هیالورونیک اسیدی تاثیر بسیار طبیعی داشته و بیشترین سازگاری را با بافت های بدن دارند.

برای آشنایی بیشتر با هیالورونیک اسید بهتر است این مقاله را نیز مطالعه کنید.

 

چروک های پوست به دو دسته کلی چروک های حرکتی چروک های ثابت تقسیم بندی می شود. چروک های حرکتی که معمولا عمیق هستند به خاطر حرکت عضلات زیر پوستی صورت ایجاد می شوند. مانند خط اخم یا چین دور چشم و چروک های پیشانی. استفاده از تزریق بوتاکس بهترین روش پر کردن و برطرف کردن چروک های عمیق حرکتی است.
از آنطرف برخی از خطوط صورت مانند خط خنده ثابت هستند و در اثر حرکت ایجاد نمی شوند. تزریق فیلر بهترین عمل زیبایی برای برطرف کردن چنین خطوطی است.
یادتان باشد که تزریق فیلر تاثیر دائمی نداشته و بعد از مدتی در حدود 6 ماه فیلر خود به خود در بافت پوست حل می شود. به همین دلیل چنانچه بعد از این مدت هنوز هم مایل بودید از خواص فیلر استفاده کنید، باید مجددا به پزشک مراجعه کرده و فیلر را تزریق کنید.

تزریق ژل لب

زیبایی تنها جوانسازی نیست. شما می توانید با تشدید حالت طبیعی برخی از نقاط صورتتان، زیبایی عمومی چهره خود را بیشتر کنید. در این راستا لب ها یکی از مهمترین اهداف عمل های زیبایی هستند.
این روزها شاید خیلی ها را دیده باشید که لبهای برجسته ای دارند که به زیبایی صورتشان می افزاید. البته نمونه های غیر دلنشینی که لب های زیاده از حد پر شده ای دارند هم به چشمتان خورده است. اما به شما اطمینان می دهیم که تزریق فیلر قرار نیست حالت طبیعی لب ها را از شما بگیرد.

تزریق فیلر در جیرفت
تزریق فیلر در جیرفت

وقتی تزریق ژل لب انجام می دهید لبهایتان در همان حالت طبیعی خود کمی برجسته می شوند تا ظاهر بهتری را به شما ارزانی دارند. لب هایی که با استفاده از تزریق فیلر حجم دهی شده اصلا به نظر نمی رسد که حالت طبیعی نداشته باشند.
البته همه اینها تا زمانی است که به یک مرکز معتبر و باکیفیت برای تزریق ژل لب در جیرفت مراجعه کنید. یادتان باشد که بعد از هر تزریق پزشک باید ناحیه تزریق شده در لب را ماساژ دهد تا ژل مورد تزریق به خوبی در بافت پوست جابیفتد و به اصطلاح گلوله گلوله نشود.

تزریق فیلر در جیرفت
تزریق فیلر در جیرفت

بهترین ژل حجم دهنده لب

فیلرهای حجم دهنده لب برندها و مارک های زیادی دارند. اما دو مارکی که در مراکز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و در حقیقت هم بهترین مارک های فیلر زیبایی هستند، یکی ژوویدرم و دیگری رستیلن است.
استفاده از ژوویدرم برای تزریق در لب حالت طبیعی به آن می دهد اما آنقدری که فکرش می کنید آن را حجیم نمی کند. در حالی که از آنطرف رستیلن خاصیت حجم دهندگی بیشتری داشته و کمتر از ژوویدرم طبیعی است.
انتخاب هریک از این مارک ها به سلیقه شما بستگی دارد. چنانچه مطمئن نیستید که دقیقا چه چیزی می خواهید بهتر است حتما با پزشک به طور مفصل مشورکت کنید و از او بخواهید آلبوم مراجعین قبلی را به شما نشان دهد تا معیار مقایسه و انتخاب خوبی در دست داشته باشید.

قیمت تزریق فیلر در جیرفت

قیمت تزریق فیلر به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی مانند اینکه فیلر در کجای صورت تزریق می شود؟ چند سی سی تزریق می شود؟ از کدام مارک فیلر استفاده می شود؟ مرکز درمانی در کدام منطقه اقتصادی شهر واقع شده؟ تعرفه خود پزشک چقدر است؟ و مواردی از این دست.

تزریق فیلر در جیرفت
تزریق فیلر در جیرفت

قیمت تزریق فیلر معمولا از یک میلیون تومان آغاز می شود و عموما تا سه میلیون تومان هم می رسد. شعبه جیرفت تهران اسکین افتخار دارد تا در کنار خدمات باکیفیت، بهترین و به صرفه ترین تعرفه ها را به شما عزیزان ارائه کند. این قیمت های مناسب در کنار تخفیف های دوره ای و مناسبتی بسیاری است که در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار میگیرند.
گردآورنده : ندا ناصری

2.3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments