تزریق ژل به بینی

آیا می توان بدون جراحی فرم بینی را تغییر داد؟!

فرم دهی بینی بدون نیاز به جراحی

فرم دهی بینی بدون نیاز به جراحی

رینوپلاستی غیر جراحی، درمانی اصلاحی برای فرم دهی و مسطح کردن بینی است. اغلب افرادی که دارای قوزک یا برآمدگی بر روی بینی یا افتادگی نوک بینی هستند، با کاهش اعتماد به نفس و برخی مشکلات مواجه می شوند. در این گونه افراد، اصلاح و فرم دهی بینی به طور چشمگیری می تواند عزت نفس شان را افزایش دهد. در روش فرم دهی بینی بدون نیاز به جراحی، از فیلر درمال (پر کننده پوستی) تهیه شده از اسید هیالورونیک استفاده می شود که به طور طبیعی تولید می شود و جزء منابع حیوانی محسوب نمی گردد. این آنزیم ها به طور طبیعی، به مرور زمان در بدن شما تجزیه می شوند و بینی به تدریج به حالت اولیه خود باز می گردد و شما می توانید در صورت لزوم تزریق فیلر به بینی را مجددا تکرار کنید. جهت پیشگیری از بروز برخی مشکلات و حصول اطمینان نسبت به این که آیا شما کاندید مناسبی برای این روش هستید، مشاوره و ارزیابی پیش از درمان لازم و ضروری است. پس از مشاوره های لازم می توانید تزریق فیلر به بینی را در همان روز انجام دهید.

 

اثر بخشی تزریق فیلر به بینی چگونه است؟

تزریق ژل به بینی
تزریق فیلر به بینی

رینوپلاستی غیر جراحی، جایگزینی برای جراحی تهاجمی بینی است که در آن به منظور مسطح کردن بینی، اصلاح عیوب و بد شکلی، ناهنجاری یا برآمدگی روی بینی، و بالا بردن نوک بینی، فیلر های پوستی طولانی اثر در نقاط خاصی بر روی بینی تزریق می شوند. این روش به خصوص جهت اصلاح برآمدگی روی پل بینی و افتادگی نوک بینی، جایگزین بسیار مناسبی برای جراحی های پر هزینه به شمار می رود و هیچ گونه دوران نقاهتی هم ندارد. تزریق فیلر به بینی تنها چند دقیقه طول می کشد و اثرات آن فورا نمایان می شود؛ به طوری که پس از درمان به طور مستقیم می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمال فیلر، کاملا طبیعی است و از منابع حیوانی تهیه نشده است. اثرات تزریق بین 12 تا 18 ماه پایدار خواهد بود و پس از این مدت، بینی به تدریج به حالت اولیه خود باز می گردد.

 

تزریق فیلر به بینی چگونه صورت می گیرد؟

تزریق ژل بینی

درمال فیلر از طریق یک سوزن بسیار نازک به داخل بینی تزریق می شود و کوچک ترین درد و ناراحتی هم ایجاد نمی کند. نقاطی که فیلر تزریق می شود، بستگی به شکل اولیه بینی شما دارد، اما معمولا می توان آن را در 3 نقطه، 4 نقطه، 5 نقطه یا 6 نقطه تزریق کرد. بدین ترتیب، پس از تزریق فیلر به بینی، شاهد یک بینی صاف و البته کوچک تر خواهید بود. این روش بین 5 تا 15 دقیقه طول می کشد و نتایج آن بلافاصله پس از تزریق فیلر به بینی قابل رویت خواهد بود.

 

عوارض تزریق فیلر به بینی

عوارض تزریق فیلر به بینی
عوارض تزریق ژل بینی

به طور کل، تزریق فیلر به بینی عوارضی جدی در پی ندارد. با این حال ممکن است قرمزی، کبودی و یا تورم جزیی بر روی بینی ایجاد شود که این عوارض در مقایسه به جراحی های تهاجمی بسیار ناچیز یوده و به سرعت برطرف می شوند.

 

نتیجه گیری

تزریق فیلر به بینی
  • مدت زمان درمان: 5 الی 15 دقیقه
  • مدت پایداری نتایج: به طور تقریبی بین 12 تا 18 ماه
  • درد: تقریبا بدون درد و ناراحتی
  • هزینه تزریق فیلر به بینی: بسته به شکل اولیه بینی و نوع فیلر مورد استفاده متغیر است
  • حصول نتایج: بلافاصله پس از تزریق

 

سوالات متداول در خصوص تزریق فیلر به بینی

تزریق ژل
تزریق فیلر
  1. تزریق فیلر به بینی چه مدت طول می کشد؟ این روش بسیار سریع است و پس از بی حس کردن بینی توسط کرم بی حسی، تزریق فیلر حدودا 5 تا 15 دقیقه طول می کشد. با این حال با احتساب زمان آماده شدن قبل از تزریق، مشاوره، بی حسی موضعی و غیره انتظار می رود حدود 1 ساعت از زمان خود را به حضور در کلینیک اختصاص دهید. بلافاصله پس از تزریق فیلر به بینی نتایج محرز شده و لازم به سپری کردن دوران نقاهت نیز نمی باشد. به طوری که پس از درمان به طور مستقیم می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
  2. هزینه تزریق فیلر به بینی چقدر است؟ هزینه تزریق بسته به پیچیدگی فرم بینی تان و نوع فیلری که متخصص پوست استفاده می کند، متغیر است. بهترین نوع فیلر Perfectha یا Juvederm Voluma است که برای این درمان مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. مراقبت های پس از تزریق فیلر چه هستند؟ شما می توانید بلافاصله پس از تزریق به فعالیت های روزمره خود باز گردید، بدون این که کوچک ترین ناراحتی داشته باشید. پس از آن لازم است یک سری مراقبت ها را انجام دهید: 12 الی 24 ساعت پس از تزریق به بینی خود دست نزنید و تا 48 ساعت پس از آن از استفاده از عینک طبی یا آفتابی خودداری کنید؛ زیرا در این مدت ژل قابلیت شکل پذیری دارد. بلافاصله پس از تزریق از آرایش کردن یا حمام آفتاب اجتناب کنید. در صورت بروز کبودی، پس از گذشت 12 ساعت از تزریق می توانید از کانسیلر استفاده کنید.
  4. آیا تزریق فیلر به بینی بی خطر است؟ بله کاملا. اما به هر حال بینی، ناحیه پیچیده ای است و ممکن است انجام این روش با خطراتی نیز همراه باشد که این موارد به طور مفصل در جلسه مشاوره شرح داده خواهد شد. به طور کلی، خطرات ناشی از تزریق فیلر به بینی ناچیز است و تا کنون این روش عمدتا با موفقیت همراه بوده و منجر به بروز عوارض و پیامدهای جدی نشده است. بروز کبودی و تورم جزیی از عوارض شایع این درمان به شمار می رود، اگر چه در مقایسه با روش های جراحی بسیار ناچیز است. درمال فیلر ها از اسید هیالورونیک تهیه می شوند که به طور طبیعی تولید می شود.

چنانچه در خصوص تزریق فیلر هر گونه ابهام یا سوالی دارید، آن را در قسمت نظرات با ما مطرح سازید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.

زیبا و تندرست باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع خارجی برای مطالعه بیشتر

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments