مرکز بوتاکس تهران

تجربه تزریق بوتاکس در مرکز تزریق بوتاکس فرمانیه : تخفیف بوتاکس در تهران

من از تزریق بوتاکس پشیمان نیستم. اما ایکاش از ابتدا این 7 واقعیت را می دانستم! تزریق بوتاکس فرمانیه

تزریق بوتاکس شمال تهران
تزریق بوتاکس فرمانیه

این که در دهه 20 زندگی مخالف تزریق بوتاکس باشید ، آسان است ، اما این می تواند به اطلاعات نادرستی منجر شود.

من قبلا همیشه می گفتم که بوتاکس تزریق نمی کنم. برای من این روش بیهوده و تهاجمی به نظر می رسید و همیشه این سوال در ذهنم بود که واقعاً سم کشنده عامل بوتولیسم به صورت تزریق می کنند؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگرچه تزریق بوتاکس از سال 2002 توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است ، اما از نظر من بسیار افراطی می رسید. اما وقتی در 22 سالگی صاحب پوستی صاف ، مثل یک کودک هستید ، دادن نظر ضد بوتاکس بسیار ساده است.

هنگامی که وارد نیمه دوم دهه 30 زندگیم شدم ، به تدریج نظر خود را تغییر دادم. در این سن دیگر خبری از لطافت کودک گونه پوستم نبود و در پیشانی و گوشه های چشمم خطوط ریزی شروع به خودنمایی کرده بود و همین امر مرا ترغیب کرد که در مورد تزریق بوتاکس تجدید نظر کنم. و اکنون که نزدیک به 40 سال سن دارم و دارم تجربه خود را با شما به اشتراک می گذارم در دور چندم درمان بوتاکس هستم.

من به هیچ وجه از این که سنم افزایش پیدا کرده ناراحت نیستم. در حقیقت من در مورد تغییراتی که به دلیل روند پیر شدن جسمم حاصل می شود از چیزهای زیادی لذت می برم. من دیگر از دردها و گرفتگی های قاعدگی رنج نمی برم ، دیگر از جوش های آزار دهنده که مثل یک کوه روی صورتم ظاهر می شد ، خبری نیست و خیلی موارد دیگر که زنی در سن من خوب به آنها واقف است.

اما اخیراً ، هر بار که تصویر خودم را در آینه می دیدم ، نمی توانستم به خطوط “11” موجود در بین ابروهایم توجه نکنم. این خطوط ریز کوچولو روی صورتم منجر به خشم من می شد. من با این ایده موافق نیستم که وقتی با اینگونه موارد مواجه می شویم ، باید حتما با آن کنار بیاییم.

تنها با علم بر این که چند شات تزریق بوتاکس می تواند به حل این مسئله کمک کند ، به این نتیجه رسیدم که ارزش امتحان کردنش را دارد. به پیشنهاد چند تن از دوستانم مرکز تزریق بوتاکس فرمانیه را انتخاب کردم که هم کیفیت کار پزشک و موادش بالا بود و هم بیشترین تخفیف بوتاکس در تهران را داشت.

جهت ارتباط با مرکز تزریق بوتاکس فرمانیه اینجا کلیک کنید.

اکنون که این کار را انجام داده ام ، از تجربه خودم راضی هستم. با این حال ، مواردی وجود دارد که قبل از اولین مراجعه ام از آن ها بی اطلاع بودم. از اینرو بر آن شدم که تمام تجربیات خود را در خصوص تزریق بوتاکس با شما در میان بگذارم تا چنانچه شما هم مانند من قصد انجام این کار را دارید با کوله باری پر از اطلاعات به پزشک مراجعه کنید.

 

فیلم تزریق بوتاکس

در ویدئوی زیر فیلم تزریق بوتاکس را مشاهده می کنید:

اگر برای رفع چین و چروک های خود به بوتاکس کل صورت فکر می کنید ، در اینجا مواردی وجود دارد که قبل از انجام آن باید در نظر بگیرید:

7 واقعیت مهم درباره بوتاکس کل صورت تزریق بوتاکس فرمانیه

تزریق بوتاکس فرمانیه
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
  1. در واقع بوتاکس چین و چروک را از بین نمی برد

از آنجا که بوتاکس درمانی برای چین و چروک و خطوط ریز است ، در ابتدا تصور می کردم که چند تزریق باعث می شود این عیوب ناخواسته کاملا از صورت من حذف شوند.

اما همانطور که اثبات نیز شده است ، بوتاکس برای اکثر بیماران ، بیشتر نقش ترمیم کننده را دارد. ماده فعال آن (سم بوتولینوم نوع A) عضلات صورت را “فریز” می کند تا مانع از انقباض آن ها به روش هایی که باعث عمیق تر شدن خطوط و چین و چروک ها می شود ، گردد.

متخصص پوست ، جراحی و زیبایی مرکز تزریق بوتاکس فرمانیه این طور شرح داد که “خطوط و چروکی که در حالت عادی بر روی صورت دیده می شوند ، خواه یک خط اخم کوچک ، یا چین و چروکی عمیق باشد ، با بوتاکس از بین نمی رود. بوتاکس اتو نیست که پوست تان را صاف کند. “

در واقع بوتاکس تنها خطوط بیان (خطوط و چروک هایی که حین حالت های مختلف صورت ، مانند خندیدن و اخم کردن به وجود می آید) را از بین می برد.

بنابراین ، هرچه زودتر از بوتاکس استفاده کنید ، تأثیرات آن پیشگیرانه تر خواهد بود ، چرا که روند اثربخشی تزریق بوتاکس در اوایل 20 سالگی بیشتر است.

  1. بوتاکس یک درمان موقتی است (موقتی تر از آنچه فکر می کردم)

با اطلاعات محدودی که در مورد بوتاکس داشتم ، تصور کردم تأثیرات معجزه آسای آن به طور نامحدود دوام خواهد داشت. اما این به هیچ وجه درست نیست.

دکتر تزریق بوتاکس فرمانیه به من گفت: “میانگین مدت زمان ماندگاری بوتاکس برای خطوط گلابلا (خطوط بین ابروها) ، پیشانی و پنجه کلاغی های گوشه چشم تقریباً سه تا چهار ماه است. و عوامل خاصی وجود دارد که ممکن است باعث شود بوتاکس سریع تر اثر خود را از دست بدهد. “

او می گفت: “بیمارانی که زیاد ورزش می کنند یا بسیار فعال هستند ممکن است در کمتر از سه ماه شاهد از دست دادن ماندگاری بوتاکس شان باشند.”

  1. کمی درد دارد (برای مدتی کوتاه با شدتی بسیار کم)

با در نظر گرفتن تجربه ام در خصوص اولین زایمانم که به طور طبیعی صورت گرفت ، با این تصور به جلسه درمان بوتاکس رفتم که ممکن است دردناک باشد و احتمالاً با یک سوزن ضخیم است.

اما تجربه عملی من در این مورد بسیار متفاوت بود.

با وجودی که احساسات افراد متفاوت است ، اما تزریق بوتاکس برای من به طور قابل ملاحظه ای شدیدتر از یک “نیش پشه” بود. علیرغم کمپرس سردی که روی صورتم گذاشته شد ، حدود نیم ساعت پس از تزریق ، درد را احساس می کردم.

  1. موارد خاصی وجود دارد که پس از آن نمی توانید انجام دهید

من قصد نداشتم روز پنجشنبه بعد از اولین جلسه تزریق بوتاکس خود در دوی ماراتن شرکت کنم ، اما ای کاش فعالیت های خاصی که انجام شان بلافاصله پس از بوتاکس توصیه نمی شود را می دانستم!

پزشک من دستور داده بود که طی شش ساعت بعد از تزریق ورزش نکنم ، دراز نکشم و همچنین ایبوپروفن (یا هر داروی رقیق کننده خون) مصرف نکنم ، زیرا می تواند باعث افزایش کبودی در محل های تزریق شود.

دکتر تزریق بوتاکس فرمانیه همیشه این دستورالعمل ها را تأیید می کند ، و می افزاید: “بلافاصله پس از تزریق بوتاکس ، سر تان را بالا نگه داشته و به مدت دو ساعت سر خود را به جلو خم نکنید. تا روز بعد هم هیچ تمرین سنگینی انجام ندهید. “

  1. بوتاکس تنها مختص افراد مشهور و سلبریتی ها نیست

با دیدن پیشانی های صاف و مسطح اکثر هنرپیشه های هالیوود ، تصور می کردم که بوتاکس تنها در بین افراد مشهور متداول است. اما هنگامی که تصمیم گرفتم که خودم هم نیز این درمان را انجام دهم ، سعی کردم به طور اتفاقی آن را در مکالماتم در جمع های دوستان و همکارانم مطرح کنم.

با انجام این کار ، با کمال تعجب متوجه شدم که بسیاری از دوستان و آشنایانم هم قبلاً این کار را انجام داده اند. ظاهرا تزریق بوتاکس برای افرادی در سن و سال من با سطح بودجه متوسط ، ابدا چیز غیر معمولی نیست.

اگرچه تزریق بوتاکس مطمئناً پرهزینه است و ارزان قیمت نیست ، اما هزینه آن هیچگاه به گرد پای هزینه های جراحی پلاستیک یا حتی پرکننده های تزریقی مانند ژوویدرم یا رستیلن نمی رسد.

شما معمولاً در ازای هر واحد تزریق بوتاکس ، هزینه پرداخت می کنید ، نه تنها خود این روش. برخی از پزشکان ممکن است هزینه را براساس منطقه تحت درمان تعیین کنند.

لازم به ذکر است که این هزینه ها تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند.

جهت اطلاع از قیمت بوتاکس در مرکز تزریق بوتاکس فرمانیه و تخفیف بوتاکس در تهران اینجا کلیک کنید.

  1. تزریق بوتاکس زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی نیست

من به دلیل عقاید قبلی ام درباره بوتاکس ، همیشه احساس می کردم که امتحان کردن این روش به معنای زیر پا گذاشتن اصول و خط قرمز هایم است. به علاوه ، من به عنوان یک شخص کاملاً مذهبی ، همیشه به این عقیده باور دارم که زیبا شدن در جهت جذب دیگران، یک گناه است.

اما به این باور رسیده ام که میل به جذاب به نظر رسیدن (یا لااقل حس بد نداشتن نسبت به چهره خود) کاملا طبیعی و خوب است. رسیدن به میل و خواسته خود و بی نقص به نظر رسیدن با استفاده از یک کمک پزشکی هیچ کس را به ورطه گناه نمی اندازد.

  1. احساس “بی حالت بودن صورت” در واقع می تواند هم خوب باشد

یک مساله در خصوص تزریق وجود دارد که همه از آن می ترسند ، و آن اینست که صورت شان مانند یک روبات بی حس و حالت به نظر برسد. آیا این واقعیت دارد که نتوانید قسمت های خاصی از صورت خود را حرکت دهید ناراحت کننده است؟

بر اساس تجربه ای که من دارم ، خیر.

این که دیگر قادر نیستم وقتی شوهرم اظهار نظر ناخوشایندی می کند اخم کنم یا وقتی بچه هایم قیمه را می ریزند تو ماست ها ، حالت متعجب به خودم بگیرم در واقع نوعی تسکین بخش نیز بوده است.

حالت هایی که ما به صورت مان میگیریم ، بار عاطفی دارند. احتمالاً شنیده اید که همیشه لبخند زدن می تواند باعث شود شما احساس خوشبختی بیشتری کنید – پس می توان به این نتیجه رسید که اخم نکردن هم می تواند همین اثر را داشته باشد.

در سال 2009 در یک مجله تحقیقاتی پوست و مو خواندم که وقتی افراد به دلیل تزریق بوتاکس دیگر نمی توانند اخم کنند ، باعث کاهش روحیه منفی می شود. جالب نیست؟!

این روزها وقتی در آینه نگاهی به خودم می اندازم می بینم از گذشته شادتر به نظر می رسم. اگر به نظر خودم اینگونه است ، تصور می کنم احتمالا خانواده و دوستانم نیز اینگونه فکر می کنند. در آخر فقط می توانم این را بگویم که از تزریق بوتاکس بسیار خوشحالم و همین برای من کافی است.

بهترین مرکز بوتاکس تهران : مرکز تزریق بوتاکس فرمانیه

تزریق بوتاکس پاسداران
بهترین مرکز بوتاکس تهران

چنانچه به دنبال تزریق بوتاکس فرمانیه ، شریعتی ، قلهک ، میرداماد ، پاسداران ، پاسداران ، تجریش و به طور کلی تزریق بوتاکس شمال تهران هستید یا بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران و تخفیف بوتاکس در تهران را می خواهید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم. این مرکز بزرگ ترین مرکز تخفیف بوتاکس تهران به شمار می رود.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

BOTOX-FACTS

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments