هزینه بوتاکس پیشانی در شیراز

تزریق بوتاکس در شیراز| تزریق بوتاکس صورت

آنچه که باید درباره تزریق بوتاکس در شیراز بدانید

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

بوتاکسی که برای اهداف زیبایی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد یک نوع ایمن و پالایش شده است که توسط یک میکروب تولید می شود و باعث بروز بوتولیسم خواهد شد. تزریق بوتاکس صورت به طور موقت باعث فلج شدن عضلات صورت خواهد شد و از عمیق شدن چین و چروک صورت، خطوط پنجه کلاغی و خطوط دور دهان جلوگیری می کند. از بین رفتن کلاژن پوست و فاکتورهای محیطی و همچنین قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید از عواملی هستند که در به وجود آمدن چین و چروک صورت نقش دارند.

بوتاکس کاربردهای متعددی دارد و فقط محدود به مسائل زیبایی نیست. درمان تعریق بیش از حد، بیش فعالی مثانه، درد مزمن، اسپاسم گردن، انحراف چشم، اسپاسم پلک و مواردی از این قبیل از جمله کاربردهای پزشکی این محصول هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاربرد بوتاکس در زیبایی

کاربرد بوتاکس در زیبایی
کاربرد بوتاکس در زیبایی

تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین روش هایی است که در علم زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۴ فقط حدود ۷ میلیون نفر در آمریکا تحت درمان با این ترکیب جادویی قرار گرفته اند.

سم بوتولینیوم توسط یک نوع باکتری تولید می ‌شود که این سم باعث فلج و حتی مرگ افراد می شود اما بوتاکس مورد استفاده در زیبایی هیچ گونه خطری ندارد و باعث مسمومیت نخواهد شد.

هنگامی که بوتاکس برای برطرف کردن چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرد، عضلات ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است را فلج می کند و این عضلات شل می ‌شوند و در نتیجه خطوط صورت از بین خواهند رفت.

تزریق بوتاکس با عوارضی از قبیل کبودی، تورم، درد و ضعف عضلات اطراف ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است همراه خواهد بود.

 

حدود دو هفته قبل از تزریق باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون اجتناب کرد تا ریسک بروز کبودی در محل تزریق به حداقل برسد.

 

به طور کلی مکانیسم اثر بوتاکس به صورت مسدود کردن پایانه های عصبی برخی از عضلات خاص تعریف می ‌شود و سپس عضلات شروع به شل شدن می کنند و به این ترتیب چین و چروک صورت را از بین می برند.

هزینه بوتاکس پیشانی در شیراز چقدر است؟

اگر روی پیشانی شما هم تعدادی خطوط ریز و درشت به وجود آمده است و از دیدن آنها موج از ناراحتی به سمت شما سرازیر می شود باید خدمت تان عرض کنیم که تزریق بوتاکس می تواند شما را از این ناراحتی خلاص کند و خطوط روی پیشانی تان را از بین ببرد.

هزینه بوتاکس پیشانی در شیراز
هزینه بوتاکس پیشانی در شیراز

امروزه برندهای مختلفی از بوتاکس به بازار عرضه شده است که هر یک از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند. به طور کلی هزینه بوتاکس پیشانی در شیراز به فاکتورهای مختلفی از قبیل مقدار بوتاکس مورد نیاز برای تزریق، تعداد جلسات لازم برای کسب نتایج مورد انتظار، وسعت ناحیه ای که قرار است درمان شود و تعداد خطوط پیشانی و میزان عمیق بودن آنها بستگی دارد. شما می توانید با پزشک خود در این خصوص مشورت کنید تا اطلاعات بهتری را به دست بیاورید.

حقایقی درباره بوتاکس

بوتاکس شناخته شده ترین و محبوب ترین روش در زیبایی محسوب می شود و در طول سال افراد بسیار زیادی تحت درمان با این روش قرار می گیرند.

بوتاکس حاصل فعالیت یک نوع باکتری است که سم بوتولینیوم را به وجود می آورد و پس از انجام اقدامات لازم از حالت سمی بودن خارج می ‌شود و برای مصارف پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

افراد زیادی به علت خواص بی نظیر بوتاکس از قبیل درمان تعریق بیش از حد، درمان میگرن، درمان اختلالات عضلانی و بروز مشکلات مثانه و روده متقاضی تزریق بوتاکس هستند.

نتایج حاصل از بوتاکس تا چه مدت باقی می ماند؟

میزان اثرگذاری بوتاکس
میزان اثرگذاری بوتاکس

بوتاکس با مسدود کردن انتقال دهنده های عصبی از حرکت کردن عضلات جلوگیری می کند و به طور کلی تاثیرات آن حدود ۴ تا ۶ ماه باقی می ماند. این مسئله بدین معنا است که پس از این بازه زمانی شما به تزریق مجدد بوتاکس نیاز خواهید داشت تا نتایج به دست آمده حفظ شود.

پس از تزریق بوتاکس طی مدت چند ساعت شما می توانید شاهد تاثیرات اولیه آن باشید و معمولاً آثار اصلی پس از یک هفته خود را نشان می دهد.

آیا تزریق بوتاکس یک روش ایمن است؟

از بوتاکس به عنوان یک روش ایمن یاد می ‌شود به شرط آن که توسط یک پزشک متخصص تزریق شود و از مقادیر مناسب آن برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده گردد.

در صورتی که شما برای تزریق بوتاکس به فردی مراجعه کنید که فاقد مهارت تخصص لازم است نتایج نامطلوبی را به دست خواهید آورد و عضلات شما حالت افتاده پیدا می ‌کند و به عبارتی صورت شما حالت یخ زده خواهد داشت. برخی از عوارض جانبی مرتبط با تزریق بوتاکس به شرح زیر می باشند:

  • بروز علائم و نشانه های شبیه آنفلوآنزا که شامل سردرد به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق است.
  • بروز کبودی در محل تزریق
  • ضعف و افتادگی موقت صورت
  • مقاومت بدن به بوتاکس در صورت تزریق مکرر
  • تاری دید و اختلال در تنفس از عوارض جانبی نادر بوتاکس هستند.
  • درد خفیف
  • تهوع و استفراغ
  • دوبینی
  • خونریزی
  • خشکی دهان
  • خستگی
  • راش پوستی
  • تورم پوست

در صورتی که بوتاکس توسط متخصص تزریق شود عوارض جانبی آن به حداقل خواهد رسید و حتی برخی از افراد هیچ گونه علامتی را تجربه نخواهند کرد.

معمولا عوارض جانبی بوتاکس طی مدت کوتاهی برطرف می شوند و جای نگرانی وجود ندارد. اگر شما شاغل هستید می ‌توانید مرخصی ساعتی بگیرید و برای تزریق این محصول جادویی به کلینیک های زیبایی ما مراجعه کنید و از مزایای بی نظیر بوتاکس بهره مند شوید.

برخی از افراد با توجه به شغلی که دارند باید همیشه مرتب و آراسته به نظر برسند حتی جوان بودن صورت در برخی از مشاغل یک فاکتور بسیار مهم تلقی می شود. از آن جایی که بالا رفتن سن و گذر از دوران جوانی اجتناب ناپذیر است خطوطی که روی صورت به وجود می آید باعث ناراحتی برخی از افراد خواهد شد.

جوانسازی صورت با بوتاکس
جوانسازی صورت با بوتاکس

این گروه از افراد به هر دری می زنند تا دوباره جوانی و شادابی صورت خود را برگردانند و چه بسا به سراغ کلینیک های غیر معتبر و محصولاتی که مورد تایید سازمان غذا و دارو نیستند به روند. در چنین حالتی به جای آنکه نتیجه خوبی از جوان سازی صورت خود به دست بیاورند متوجه می ‌شوند که فاجعه به بار آمده است.

ما در مراکز زیبایی خود با استفاده از بهترین و شناخته شده ترین برندهای بوتاکس و فیلر و به کار گیری تیم تخصصی و مجرب به شما این اطمینان را می دهیم که به هیچ عنوان دچار عوارض جانبی نخواهید شد و می توانید از مزایای حاصل از تزریق ژل و بوتاکس بهره مند شوید.

ما در مراکز زیبایی خود علاوه بر تزریق ژل و بوتاکس به ارائه خدمات دیگری از قبیل جوان سازی صورت، کاشت مو، پاک سازی صورت، برطرف کردن جای جوش و مواردی از این قبیل می پردازیم. شما می توانید پس از جلسه مشاوره با پزشک تحت درمان با روش های زیبایی قرار بگیرید و جوانی و شادابی پوست خود را برگردانید.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments