تزریق بوتاکس در تبریز

تزریق بوتاکس در تبریز |چرا تزریق بوتاکس را به تبریزی ها توصیه میکنیم؟!

تزریق بوتاکس در تبریز

تزریق بوتاکس در تبریز

وقتی که اسم تبریز را می شنویم، ممکن است به یاد چیزهای زیادی بیفتیم : شهر بدون گدا، پاکیزه ترین شهر ایران، آرامگاه شهریار تبریزی، بزرگ ترین بازار سرپوشیده ایران و …

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما با تمام این مزایا و امکانات وسیع، به نظر می آید خدمات عمومی پیشرفت چندانی نداشته است. به عنوان مثال بیماران زیادی از تبریز و شهرهای هم جوار آن به مراکز زیبایی تهران می آیند تا صرفاً خدمات زیبایی آسان و ساده ای مثل تزریق بوتاکس را انجام دهند.

تزریق بوتاکس در تبریز
تزریق بوتاکس در تبریز

نکته ای که از چشم این عزیزان دور مانده ، این است که نیازی به صرف این همه وقت و انرژی برای تزریق بوتاکس یا دیگر کارهای زیبایی نیست!

تهران اسکین افتخار دارد که پزشکان زیبایی هر شهر و استانی را پیدا کرده و به شما عزیزان معرفی کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز تزریق بوتاکس در تبریز به پایین همین صفحه یا صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

پزشکانی که ما در مرکز تزریق بوتاکس در تبریز به شما معرفی می کنیم، همگی دارای سال ها تجربه و مهارت برای انجام عملیات های زیبایی هستند و تلاش دارند تا بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه کنند!

چرا تبریزی های عزیز به تزریق بوتاکس احتیاج دارند؟

تایپ پوستی هر فردی ،علاوه بر ژنتیک و هورمون ها، به محیط زیست فرد نیز بستگی دارد. به عنوان مثال به تایپ پوستی ساکنین مناطق گرم و مرطوب نگاه کنید : بیشتر آن ها پوست هایی تیره و چرب دارند اما ساکنین مناطق کوهستانی، پوست هایی روشن و خشک دارند!

اگر بخواهیم راجع به نوع پوست غالب ساکنین تبریز نظری بدهیم، باید بگوییم که این عزیزان به خاطر آب و هوای سرد و کوهستانی ، بیشتر مواقع دارای پوستی خشک هستند. به همین دلیل استفاده از کرم های مرطوب کننده و تونرهای آب رسان باید به بخشی از زندگی روزمره تبریزی های بدل شود!

اما پوست خشک به معنی عوارض دیگری هم هست، زمانی که پوست ما خشک باشد، چین و چروک ها زودتر ظاهر می شوند. اصولاً یکی از دلایل بروز چروک در صورت، این است که رطوبت کافی در بافت پوست وجود ندارد تا آن را شاداب و با طراوت نشان دهد!

تمام این ها دلیل محکمی بر این است که تبریزی های عزیز احتمالا زودتر از ساکنین مناطق گرم و مرطوب ، دچار چین و چروک می شوند و باید تزریق بوتاکس را از سنین پایین تر شروع کنند.

مراکز تزریق بوتاکس در تبریز

هر مرکزی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و تلاش می کند تا نام و آوازه خود را مطرح کنید. اما اگر به دنبال بهترین مراکز تزریق بوتاکس در تبریز هستید، بهتر است فاکتورهای زیادی را مدّ نظر داشته باشید :

مراکز تزریق بوتاکس در تبریز
مراکز تزریق بوتاکس در تبریز

همان گونه که گفتیم تبریز شهر بزرگی است. بنابراین مراکز زیبایی زیادی در آنجا وجود دارند که می توانید به آن ها مراجعه کنید اما نکته ی مهمی که باید مدّ نظر داشته باشید این است که مرکز مورد نظرتان به محل سکونتتان نزدیک باشد و خدمات مناسبی ارائه کند. این نکته در شهر بزرگی مثل تهران اهمیت خیلی زیادی دارد و قطعا در تبریز نیز بی اهمیت نخواهد بود

مهم ترین ویژگی هر مرکز معتبری ، پزشکان با سابقه و مهارت آن جاست. می توانید نام پزشک مرکز مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید. در حال حاضر هر پزشک معتبری باید یک صفحه پروفایل در فضای مجازی داشته باشد که بتوان شناخت بهتری از او پیدا کرد. در صورتی که پزشک مورد نظرتان وب سایتی متعلق به خود داشت، احتمالا می توانید رزومه ی کامل تری از او مشاهده کنید.

یادتان باشد تزریق بوتاکس از آن دسته درمان هایی است که می توانید عکس های قبل و بعد از انجام آن را ببینید. بنابراین هر پزشک تزریق بوتاکس، باید آلبومی از بیماران قدیمی خود داشته باشد که عکس های قبل و بعد آن ها را به شما نشان دهد.

در این آلبوم ها می توانید مهارت و کار پزشکتان را بررسی کنید و ببینید که تزریق بوتاکس برای هر نقطه از بدن به شکل خواهد بود. به عنوان مثال تزریق بوتاکس برای چین های میان دو ابرو، اثر گذاری بسیار بهتری تا رفع چین های افقی پیشانی دارد.

مارک بوتاکس و برند آن نیز اهمیت خیلی زیادی در کسب نتیجه ی خوب دارد. در حال حاضر بهترین بوتاکس های موجود در بازار ، بوتاکس دیسپورت؛ لینوریز و مصپورت ( بوتاکس ایرانی) است.

متاسفانه در حال حاضر برندهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که باید مراقب آن ها باشید. این بوتاکس ها قیمت ارزان تری دارند و ممکن است خیلی وسوسه کننده باشند. اما عوارض جانبی این بوتاکس ها بسیار وخیم است. گزارش هایی مبنی بر بروز کهیرهای طولانی مدت وجود دارد.

مراکز تزریق بوتاکس در تبریز
مراکز تزریق بوتاکس در تبریز

بوتاکس پیشانی تبریز

در مطالب قبلی هم بارها گفته ایم که بوتاکس بیشتر مواقع برای ناحیه یک سوم بالایی صورت استفاده می شود. پیشانی اصلی ترین نقطه ای است که می توان بوتاکس را در آن تزریق کرد.

این ناحیه می تواند پتانسیل زیادی برای بروز چین و چروک ها داشته باشد. زمانی که ما اخم می کنیم، چین های میان دو ابرو ظاهر می شوند؛ زمانی که متعجب می شویم، چین های افقی پیشانی سر و کله شان پیدا می شود و وقتی که چشممان را تنگ می کنیم، چین های بالای بینی و اطراف چشم پدید می آیند!

به همین خاطر است که عموما بوتاکس را برای پیشانی تزریق می کنند. اما نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که برای تزریق درست بوتاکس، باید عضله ی درستی را انتخاب کنید. عموما هر چروکی که روی پیشانی ظاهر می شود، به خاطر حرکت بیش از حد یک عضله ی خاص است.با تزریق بوتاکس در این عضله، می توانید به طور موقت آن را فلج کرده و به این ترتیب چین و چروک ها را رفع کنید.

از مهم ترین ویژگی های پزشکانی که ما در تبریز به شما معرفی می کنیم، این است که به خوبی مکان دقیق این عضلات را تشخیص داده و با یک تزریق صحیح، نتایج فوق العاده ای برای شما به دست می آورند.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تبریز

پزشکان زیادی در شهر تبریز حضور دارند اما افتخار تهران اسکین این است که بهترین پزشکان تزریق بوتاکس را به شما عزیزان معرفی می کند.

با ما در تماس باشید!

گردآورنده : ندا ناصری

4.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
رضانظامی‌تبریزلی
رضانظامی‌تبریزلی
2 years ago

سلام من‌برا صورتم‌بوتاکس‌میخواستم فعلا نتیجه‌مطلوبی‌نگرفتم درضمن ترسم‌اینه‌که بعدمدتی برگرده به‌حالت‌قبلی یاشاسین‌آذربایجان‌یاشاسین‌‌گوزل‌تبریزیم

Last edited 2 years ago by رضانظامی‌تبریزلی
دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin

سلام دوست گرامی
در حال حاضر مرکز فعالی در تبریز نداریم.
به محض راه اندازی، در سایت اطلاع رسانی می گردد.
در صورت تمایل از طریق صفحه معرفی مراکز، می توانید از بقیه شعبات مجموعه تهران اسکین استفاده نمایید.