ترفند هایی برای کوچک نشان دادن بینی | روشهای اینترنتی برای کوچک نشان دادن بینی

ترفند هایی برای کوچک نشان دادن بینی | روشهای اینترنتی برای کوچک نشان دادن بینی

ترفند هایی برای کوچک نشان دادن بینی | روشهای اینترنتی برای کوچک نشان دادن بینی  

ترفند هایی برای کوچک نشان دادن بینی | روشهای اینترنتی برای کوچک نشان دادن بینی

چهره شما بسیار تحت تأثیر شکل بینی شما قرار دارد. بعضی از مردم داشتن یک بینی برجسته را یک ویژگی ناخواسته می دانند.  اگر بینی خود را دوست نداشته باشید ، ممکن است وسوسه شوید که با ترفند های  خانگی و تمریناتی که ادعا می کنند بینی را باریک و زیبا می  کنند ، بینی خود را کوچک تر کنید.

 

ترفند های اینترنتی برای کوچک نشان دادن بینی

بعضی از وب سایت ها پیشنهاد می کنند یخ روی بینی خود بگذارید تا کوچک تر بشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی می گویند که استفاده از عصاره سیر، خمیر دندان ، سرکه سیب ، پودر زنجبیل یا سایر مواد ضد التهابی باعث می شود که بینی کوچک تر شود.

افرادی هستند که قسم می خورند که انجام برخی تمرینات صورت و بعضی حرکات خاص می توانند بینی شما را کوچکتر کنند.

اما این کلاژن است که چهره شما را شکل می دهد و بینی شما از غضروف است نه ماهیچه یا چربی. تقویت عضلات صورت نیز باعث ایجاد تفاوت قابل توجه در اندازه  بینی شما نمی شود.

حتی محصولات تزریقی و قالب های صورت وجود دارد که می توانید از آن برای تغییر شکل استخوان ها در بینی خود استفاده کنید. بسیاری از این محصولات توسط اداره غذا و دارو ایالات متحده تأیید نشده است. شواهد نشان می دهد که هیچ یک از این درمان ها بخوبی جراحی رینوپلاستی کار نمی کند.

 

ترفند های غیر جراحی

بعید به نظر می رسد که با ترفند های غیر جراحی بینی شما کوچک تر شود. اما شما می توانید با گریم و استفاده از مواد آرایشی و کانتورینگ بینی دماغ خود را کوچکتر نشان بدهید.  فیلم های آموزشی بسیاری در یوتیوب هست که روش های طراحی بینی را نشان می دهد.   ایده اصلی ساده است :

  • با استفاده از یک سایه برنز که دو پرده تیره تر از رنگ پوست شما است ، دو طرف بینی خود را خط بکشید.
  • با استفاده از یک پد دو طرف بینی را هایلایت کنید تا خط بینی بیشتر مشخص باشد.
  • روی بینی را سایه روشن بزنید. با سایه ها بازی کنید تا بینی تان زیباتر به نظر برسد.  این کار ممکن است به تمرین نیاز داشته باشد ، اما بسیاری از زنان نتیجه این روش آرایش را دوست دارند.

 

ترفند رینوپلاستی غیر جراحی

رینوپلاستی غیر جراحی یک روش است که پزشک یک پرکننده موقتی مانند Juvederm یا Restylane  را به ساختار بینی شما تزریق می کند. این پرکننده ها به طور موقت می توانند نقص های بینی را برطرف کنند. اثر پرکننده ها تا حدود شش ماه می تواند ادامه یابد.

 

ترفند درمان جراحی زیبایی بینی

اگر از مداخله جراحی برای کوچک کردن بینی استفاده می کنید ، ممکن است نام رینوپلاستی را شنیده باشید.  با یک جراح زیبایی در باره شکلی که می خواهید بینی تان داشته باشید، مشورت کنید.   برای جراحی زیبایی بینی شما تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرید در حالی که جراح شما غضروف و بافت را برای بازسازی بینی اصلاح می کند.

جراحی زیبایی بینی بیشتر از هر جراحی دیگری در دنیا به خصوص در ایران طرفدار دارد.  هر ساله بیش از 200،000 از این جراحی ها در ایالات متحده انجام می شود.  به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، این سومین نوع جراحی زیبایی در سراسر کشور است که مورد استقبال مردم واقع شده است. این جراحی ها معمولاً تحت پوشش بیمه نیستند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

ترفندهایی برای کوچک نشان دادن بینی

اگر از با شکل بینی خود راضی نیستید ، گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد. روش های غیر جراحی مانند تکنیک های کانتور کردن یا پرکننده ها ، روش های برگشت پذیر هستند.

اندازه بینی شما گاهی وابسته به عوامل سلامتی بیرونی مانند افزایش وزن ،  بارداری ،  ملانوم ، روزاسه و مصرف مکرر الکل می باشد. اگر شکل بینی شما به شدت تغییر کرده است ، با دکتر خود صحبت کنید.

اگر از اندازه بینی خود راضی نیستید ، راه های مختلفی برای کوچک کردن آن وجود دارد.  بسیاری از درمان های طبیعی برای کوچک نشان دادن بینی ، از کانتورینگ تا درمان طبیعی وجود دارد.

بیایید به برخی از روش های طبیعی نگاه کنیم تا بینی شما کوچکتر و طبیعی به نظر برسد.

 

تمرینات بینی برای کوچکتر کردن بینی و بینی سربالا

انجام تمرینات بینی یکی از روش های بسیار مناسب برای کوچک تر کردن و بینی سربالا است. انجام این کار در طول زمان بینی شما را سربالا می کند.  برای داشتن بینی کوچک و سربالا تمرینات ساده زیر را به طور منظم انجام دهید.

 

تمرینات بازسازی بینی

تمرینات بازسازی بینی مانند تمرینات تنفسی است. این تمرین ها به طور مؤثر برای کاهش اندازه بینی و یا درمان هرگونه مشکل تنفسی کار می کند.  اگر شما نگران بزرگ بودن بینی خود هستید ، باید برخی از این تمرینات تنفسی را امتحان کنید.  بعضی از تمرینات برای فرم دادن به بینی نه تنها بینی شما را باریک می کنند ، بلکه یک چشم انداز مجذوب به بینی شما می دهند.   شما باید این تمرین را به طور منظم انجام دهید تا بتوانید یک بینی زیبا و سربالا داشته باشید. علاوه بر این ، این تمرینات از افتادگی بینی جلوگیری می کند.

این تمرینات را چطور انجام بدهیم؟

  • با استفاده از انگشت شست و انگشت اشاره خود هر دو طرف بینی را قبل از بازدم فشار دهید ،
  • حالا نفس خود را بیرون بدهید ،
  • برای نتایج مؤثر، فشار را روی طرفین پایین بینی خود قرار دهید. نیروی بیش از حد اعمال نکنید ،
  • این تمرین را 10 بار در روز انجام دهید.

 

ترفند کوتاه کردن بینی

فاکتور مشترک بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی پیری است. از جمله باعث فرسودگی استخوان ها ، غضروف ها و عضلات نیز می شود.  بینی افراد پیر دچار افتادگی می شود.  تمرین کوتاه کردن بینی یک درمان مؤثر و طبیعی برای ایجاد فرم زیبای بینی و جلوگیری از خراب شدن غضروف است.

این تمرینات را چطور انجام بدهیم؟

  • به آرامی نوک بینی خود را با انگشت اشاره فشار دهید ،
  • حالا با بینی بر روی انگشت خود فشار بیاورید ،
  • شما می توانید این تمرین را هر چند بار که هر روز بخواهید انجام دهید.

 

تمرین پرانایاما (تنفسی)

تمرینات تنفسی نقش مهمی در بهبود سلامتی شما دارد.  تمرینات تنفسی زیادی در یوگا وجود دارد. شما می توانید برخی از تمرینات تنفسی را هر روز انتخاب کرده و انجام بدهید.  دم و بازدم عمیق می تواند بینی شما را باریک تر کند و از چندین مشکل بهداشتی نیز جلوگیری کند.

این تمرینات را چطور انجام بدهیم؟

  • در یک موقعیت راحت بنشنید. سپس یکی از سوراخ های بینی خود را بگیرید و با بینی دیگر یک نفس عمیق بکشید.
  • حالا سوراخ بینی دیگر را گرفته و بازدم کنید.
  • همین تمرین را با سوراخ دیگر بینی انجام بدهید.
  • این حرکت را می توانید 3 مجموعه با 10 تکرار انجام دهید.

 

ماساژ بینی

ماساژ بینی و هر بخش دیگری از بدن شما به میزان قابل توجهی می تواند به کاهش یا اضافه کردن چربی کمک کند.  ماساژ بخش های بدن می تواند برخی از مشکلات شما مانند سردرد را کاهش دهد. بنابراین ماساژ همیشه چیز خوبی است. و بینی بزرگ شما هم به آن نیاز دارد.

این تمرینات را چطور انجام بدهیم؟

  • همه قسمت های بینی خود را ماساژ بدهید. دوطرف بینی ، نوک و پل بینی.
  • ماساژ را با حرکات دورانی با استفاده از انگشتان دست انجام دهید ،
  • شما می توانید از چند قطره روغن برای ماساژ دادن بینی خود استفاده کنید.
  • این کار را 5 بار در روز و به طور مرتب انجام دهید.

در گذشته یک بینی بزرگ یا برجسته می توانست به عنوان نشانه ای از زیبایی و تمایز ارزشمند باشد. در واقع  زیبایی قابل احترام و افسانه ای کلئوپاترا به علت این بود که بینی پهن و بزرگی داشت که مردم هنوز در باره آن صحبت می کنند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie 

 

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments