تخفیف هایفوتراپی

تخفیف هایفوتراپی و 5 سوال رایجی که در این باره دارید!

تخفیف هایفوتراپی

تخفیف هایفوتراپی

سلام به تمام همراهان همیشگی تهران اسکین

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مقدمه:

وقتی که اسم هایفوتراپی به گوشم می رسد، بی اختیار به یاد یکی از دوستانم می افتم که همیشه دغدغه پوست داشت و مدام آینه به دست از افتادگی و شلی پوستش می نالید. این مسئله تبدیل به یکی از اصلی ترین مشکلات زندگی اش شده بود و دیگر نمی دانست برای آن چه کار کند. وظایف مادری اش را فراموش کرده بود و تمام تلاشش این بود که به راهکاری برای رفع این معضل دست پیدا کند.

تقریباً همه چیز را امتحان کرد. از میکرونیدلینگ گرفته تا روش های پاکسازی پوست مانند میکرودرم و …! اما هیچ کدام فایده ای برایش نداشت. حتی دستگاه های خانگی را هم خریده و امتحان کرده بود اما نتیجه ای نداشت چرا که هیچ کدام تاثیری بر روی مشکل اصلی پوستش یعنی افتادگی صورت نداشتند.

تخفیف هایفوتراپی
تخفیف هایفوتراپی

تا این که همین دو سال پیش بود که با روشی به نام هایفوتراپی آشنا شد و به قول خودش اولین بار در زندگی اش شانس هم آورد و توانست تخفیف هایفوتراپی بگیرد. در کمال شگفتی این روش معجزه آسا بود و توانست بهترین نتیجه را بگیرد. پوست او دیگر شلی و افتادگی سابق را نداشت و به نظر می آمد که حداقل 10 سال جوان تر شده است.

تخفیف هایفوتراپی

مرکزی که این درمان را برایش انجام داده بود، یکی از بهترین مراکز زیبایی شهر تهران بود و تخفیف های خیلی خوبی هم برای خدمات زیبایی خود ارائه می کرد. اگر می خواهید به طور مستقیم با این مرکز در ارتباط باشید، توصیه می کنیم پاراگراف بعدی را بخوانید:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، افتخار دارد تا کلیه ی خدمات زیبایی پوست (مانند هایفوتراپی، فیس آپ و …) را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

حالا با این مقدمه به سراغ مطلب اصلی و جالب خودمان می رویم. قرار است در ادامه ی این متن 5 نکته ی جالب درباره هایفوتراپی را با شما در میان خواهیم گذاشت. توصیه می کنیم این مطلب جذاب را از دست ندهید.

تخفیف هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی چیست؟

در واقع ما بسیار خوش شانس هستیم که در دوره ای زندگی می کنیم که پروسیجرهای غیرجراحی زیبایی مانند هایفوتراپی تا به این حد پیشرفت کرده اند. مشکل شما هر چه که باشد، بلاخره یک راهکار درمانی برای آن وجود دارد. اما با وجود این همه درمان مختلف زیبایی، انتخاب یکی از آن ها که برای پوستتان بهترین باشد، سخت و دشوار شده است.

مزایای هایفوتراپی
مزایای هایفوتراپی

برای آن دسته از عزیزانی که اطلاعات چندان زیادی در مورد روش هایفوتراپی ندارند، باید بگوییم که این تکنیک، نسل جدیدی از روش های جوانسازی پوست بدون جراحی است که نتایجی طبیعی و طولانی مدت برای پوستتان به همراه دارد.

و اما 5 نکته مهم و سوال رایجی که باید درباره هایفو بدانید:

کاربرد هایفوتراپی برای چیست؟

بهتر است راجع به هایفوتراپی اینجوری فکر کنید: یک روش لیفت صورت بدون جراحی یا تزریق بوتاکس بدون سوزن!!

هایفو می تواند پوست را سفت تر، تنگ تر کرده و آن را لیفت دهد. فرقی نمی کند مشکل پوستتان چه باشد: پژمرده شده است یا پوست گردنتان شل و آویزان است یا حتی افتادگی پلک دارید، به هر حال هایفوتراپی می تواند بهترین راهکار موجود باشد.

تخفیف هایفوتراپی

جالب این جاست که برخلاف دیگر روش های جوانسازی پوست که باید هزار و یک بار آن ها را امتحان کنید تا نتیجه ای نصفه و نیمه بگیرید، با یک جلسه ی هایفوتراپی هم می توانید نتیجه ی معجزه آسای آن را روی پوستتان ببینید. علاوه بر این، اصلاً نیازی به دوره نقاهت و استراحت هم ندارد.

کاربرد هایفوتراپی
کاربرد هایفوتراپی

 هایفوتراپی چگونه عمل می کند؟

شاید با خودتان فکر می کنید که مگر می شود بدون استفاده از چاقوی جراحی، پوست را لیفت داد؟ این مسئله به قدری خوب و جذاب است که بیشتر شبیه به رویا می ماند. اما هایفوتراپی این کار را انجام می دهد. به این صورت که از انرژی اولتراساند( فراصوت) برای هدف قرار دادن لایه های عمیق پوست استفاده می شود و به این ترتیب بافت پوست به شدت داغ می شود.

تخفیف هایفوتراپی

به محضی که این سلول ها داغ شدند، نابود خواهد شد. شاید این مسئله نگرانتان کند اما این نابودی اثر خوبی دارد چرا که باعث می شود سلول ها به تولید کلاژن بیشتر تحریک شوند.

افزایش کلاژن پوست منجر به داشتن پوستی سفت تر و نرم تر می شود و از آن جایی که اشعه ی اولتراساند فقط بافت زیر پوست را هدف قرار می دهدف هیچ گونه آسیبی به لایه ی بالایی پوست وارد نمی شود.

در طول درمان هایفوتراپی چه انتظاری باید داشته باشم؟

حتما دلیلی دارد که هایفوتراپی را با نام ” جوانسازی سه سوته” هم می شناسند. چرا که هیچ گونه آماده سازی خاصی نیاز ندارد و دوره استراحت و نقاهت آن هم صفر است. اما باید برای چندین مسئله آماده باشید:

  • تکنیسین هایفوتراپی یا پزشک متخصص، محل درمان را تمیز می کند و با استفاده از یک آنزیم لایه بردار پوست را آماده می کند
  • بعد از استعمال ژل اولتراساند، مقداری کرم بی حسی موضعی هم به پوست می زنند.
  • دستگاه هایفو را روی پوست قرار داده و تنظیمات آن را درست می کنند
  • بعد از آن انرژی اولتراساند با استفاده از پالس های کوتاه به محل مورد نظر هدایت می شود. این پروسیجر کلاً 30 الی 90 دقیقه طول می کشد. در طول درمان ممکن است اندکی احساس گرما و سوزن سوزن شدن داشته باشید.
  • دستگاه از روی صورت برداشته می شود. برخی مراکز بعد از هایفوتراپی از LED تراپی و ماسک های کلاژن ساز هم استفاده می کنند تا نتیجه بهتر شود.
  • بعد از آن، درمان شما تمام خواهد شد و می توانید به خانه بازگردید. به همین سادگی!!

آیا هایفوتراپی بی خطر است؟

هایفوتراپی به عنوان یکی از ایمن ترین و بی خطرترین درمان های زیبایی است و توسط تمام پزشکان زیبایی دنیا استفاده می شود. اگرچه این مسئله نادر است اما ممکن است دچار عوارضی بعد از درمان شوید اما تمام آن ها تا 24 ساعت بعد از بین می روند. این عوارض ممکن است شامل قرمزی، ورم ناچیز و احساس سوزن سوزن شدن باشد.

تخفیف هایفوتراپی

ماندگاری هایفوتراپی چقدر است و چند وقت یک بار باید این درمان را انجام داد؟

احتمالاً یکی از مهم ترین سوالاتی که درباره هایفوتراپی مطرح می شود این است که دوام و ماندگاری آن چقدر خواهد بود؟ آیا ارزش هزینه هایی که می کنیم را دارد؟ خب تمام این مسائل به سن فرد بستگی دارد. گرچه باید بگوییم که حدود 3 الی 6 ماه طول می کشد که بعد از جلسه ی درمانی، نتایج کامل پروسیجر را روی صورت خود ببینید. در هر صوت باید بگوییم که احتمالاً هر دو سال باید این درمان را تکرار کنید.

 در نهایت این که امیدواریم درک بهتر و بیشتری نسبت به این درمان پیدا کرده باشید و یک قدم به اهداف زیبایی خود نزدیک تر شده باشید.

تخفیف هایفوتراپی صورت در تهران

همان طور که در ابتدای این متن هم گفتیم، مرکز زیبایی شمال تهران یکی از بهترین جاهایی است که می توانید تخفیف هایفوتراپی و زیبایی پوست دریافت کنید. پس چرا تعلل می کنید؟ همین امروز با همکاران ما در این مرکز تماس گرفته و نوبت بگیرید.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments