تخفیف میکرودرم

تخفیف میکرودرم فیس آپ در مرکز زیبایی برکه : بهترین ها را از ما بخواهید

تخفیف میکرودرم فیس آپ

تخفیف میکرودرم با دستگاه جادویی فیس آپ را از کجا می توان پیدا کرد ؟چگونه می توان مطمئن شد که بهترین مرکز برای انجام خدمات زیبایی و جوانسازی را انتخاب کرده ایم؟ در ادامه تصمیم داریم به این سوالات پاسخ دهیم. اما پیش از هر چیزی باید اطلاعاتی کلی و خلاصه درباره این شیوه ی درمانی به شما عزیزان ارائه کنیم. به همین علت توصیه می کنیم که تا به انتهای مطلب ما را همراهی کنید

با سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان عزیز

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که با خوشحالی به سایت تخفیفان و نت برگ مراجعه کرده اید و بن های تخفیف را خریداری نموده اید. اما وقتی که به مرکزی که به زعم خود تخفیف ارائه کرده ،مراجعه کرده اید ، با هزار اما و اگر مواجه شده اید که لذت تخفیف را در کام شما زهر کرده اند

تخفیف میکرودرم
تخفیف میکرودرم

دردسرهایی که وب سایت هایی مانند تخفیفان و نت برگ به همراه دارند شامل این می شود که خیلی وقت ها مراکز زیر بار تخفیفی که اعلام کرده اند نمی روند و یا این که وقت مناسبی را برای شما تنظیم نمی کنند و به این ترتیب به سادگی بن خرید شما سوخت می شود

به نظر وقتش رسیده است که تخفیفات خود را از جای دیگری تهیه کرده و بیخیال چنین وب سایت هایی شوید

یک پیشنهاد فوق العاده : مرکز زیبایی و لیزر برکه ،برعکس سایت هایی که ذکرشان رفت ، تخفیفاتی واقعی و همیشگی ارائه می کند. در این جا تصمیم نداریم از تخفیفات لیزر که همیشه در مرکز برکه ارائه می شوند، صحبتی کنیم ، بلکه خبر فوق العاده ای که می خواهیم اعلام کنیم این است که تخفیف میکرودرمفیس آپ” نیز در این برکه وجود دارد و شما بدون نیاز به تهیه هرگونه بن تخفیفی از آن ها بهره مند شوید.

اما شاید برای شمااین سوال به وجود امده باشد که اصولا میکرودرم ابریژن (یا به اختصار میکرودرم از جنس نسل جدید فیس آپ) چیست و چه کابردی برای شما دارد ؟

در پاسخ باید عنوان کنیم که میکرودرم ابریژن یکی از راه های جوانسازی و پاکسازی پوست به حساب می آید که می توانید هر سه ماه یک بار آن را در مراکز درمانی انجام دهید .

یک نکته ی بسیار مهم : هرگز و هرگز به سالن های زیبایی و آرایشی برای انجام میکرودرم ابریژن اکتفا نکنید. چرا که این شیوه ،عملیاتی تخصصی و ظریف است و حتما باید تحت نظر یک پزشک متخصص صورت گیرد.
ابتدا تعریف میکرودرم و سپس تفاوت منحصر به فرد فیس آپ با میکرودرم را بشنوید:

سوال: عملکرد میکرودرم به چه صورت است ؟

در پاسخ به این سوال باید ذکر کنیم که همان طور که در بالا گفتیم این شیوه ی درمانی برای پاکسازی و جوانسازی پوست به کار می رود. اما شیوه ی کار این عملیات به این صورت است که با استفاده از یک دستگاه کوچک،کریستال های بسیار ریزی را روی سطح پوست می دمد و سپس با یک مکنده آن را به همراه پوست و لایه مرده بالایی آن برمی دارد.

تخفیف میکرودرم
تخفیف میکرودرم

پس همان گونه که احتمالا خودتان نیز متوجه شده اید ، این یک عملیات لایه برداری به حساب می آید.

تفاوت فیس آپ با میکرودرم

دوست عزیز، میکرودرم هیمشه در حال به روز رسانی و رفع عیوب سابق خود بوده. روش جادویی فیس آپ نسل جدید میکرودرم است و هیچیک از عوارض میکرودرم را ندارد. ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد فیس آپ عبارتند از:

1. از نظر ایمنی و بهداشتی در سطح بسیار بالاتری از میکرودرم است. پنج هد مخصوص و ماساژور دورانی به جای پودر کریستال سبب شده که فیس آپ روی همه پوست ها جواب بدهد.

2. حتی اگر پوست خیلی حساسی دارید، فیس آپ مطمئن ترین و ایمن ترین راه برای رفع هر گونه ناخالصی از پوست شماست.

3. هیچ روشی به اندازه فیس آپ برای رفع تیرگی و چین و چروک عمقی یا ریز از دور چشم ها مناسب نیست! در میکرودرم امکان جوانسازی پوست دور چشم ضعیف بود و احتمال بروز عارضه چشمی زیاد بود ولی خوشبختانه فیس آپ این مشکل را برطرف کرده.

4. عوارض درد، التهاب، تحریک و خارش پوست و قرمزی با فیس آپ کاملا دور شده است.

5. فیس آپ بهترین روش برای رفع تمامی لک ها، کک مک، جای جوش و آکنه، رفع خال، رفع انواع تیرگی زانو، قوزک، گردن، زیر بغل، کشاله ران و غیره است!

تفاوت میکرودرم فیس آپ با دیگر روش های جوانسازی: تقریبا می توان گفت که میکرودرم بهترین و بدون عارضه ترین روش جوانسازی است . از جمله مزیت های آن :

  • سرعت انجام این شیوه درمانی واقعا سریع است
  • هیچ گونه عوارض جانبی ندارد
  • در رفع چین و چروک ها و لایه برداری پوست معجزه آسا عمل می کند
  • غیرتهاجمی است (به این معنی که پوست شما برش داده نمی شود )

مراکز میکرودرم در تهران

حالا که در مزایا و منافع میکرودرم ابریژن مطالب زیادی را بیان کردیم،جا دارد که این پرسش اساسی و مهم را نیز مطرح کنیم: کدام مرکز در تهران برای انجام میکرودرم ابریژن مناسب و به صرفه است ؟

البته انتخاب در نهایت بر عهده ی شماست و تنها نکته ای که ما می توانیم به شما گوشزد کنیم این است که هنگام انتخاب یک مرکز درمانی،موارد زیر را در نظر بگیرید :

نکته ی اول : حتما و لزوما مرکزی را انتخاب کنید که تحت نظر یک پزشک اداره می شود. سالن ها و آرایشگاه های زیادی در سطح شهر وجود دارند که احتمالا میکرودرم را انجام می دهند و حتی بدتر از آن ، ممکن است یکی از دوستان و آشنایان شما دستگاه خانگی میکرودرم را خریداری کرده باشد و به شما پیشنهاد کند که این عملیات را برایتان انجام دهد. اما بگذارید که صادقانه بگوییم : باید بسیار پر دل و جرئت باشید که پوست نازنین خود را به دستان ناوارد و ناماهر اطرافیان و سالن های آرایشی بسپارید.

میکرودرم ابریژن یک عملیات درمانی است و درمان را باید به دستان درمانگر سپرد.

تخفیف میکرودرم
تخفیف میکرودرم

نکته ی دوم : مرکزی که انتخاب می کنید باید از لحاظ بهداشتی رتبه ی بسیار خوبی داشته باشد و مواد یک بار مصرف استفاده کند. به همین علت توصیه ما به شما این است که پیش از هر گونه اقدامی با چشمان تیزبین خود مرکز انتخابی تان را بررسی کنید و ببینید که آیا می توانید امتیاز خوبی به بهداشت و پاکیزگی آن مرکز بدهید؟!

نکته ی سوم : هرگز نه فریب قیمت پایین را بخورید نه قیمت های خیلی بالا…مطمئن باشید که هر دو گزینه ، برای شما مناسب نیستند. تلاش کنید که مرکزی را انتخاب کنید که برای قیمت ارائه شده به شما، توجیه درست ومنطقی داشته باشد.اگر بیش از حد گران یا ارزان است ، احتمالا باید آن مرکز را فراموش کرده و به جستجوی خود برای یافتن یک مرکز مناسب ادامه دهید.

برای این که متوجه شوید چرا مرکز زیبایی برکه را توصیه می کنیم ،اینجا را کلیک کنید.

هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ

امروزه می توان از هر گونه ماسک یا کرم های پاکسازی در منزل استفاده کرد و احتمالا نتیجه های کوتاه مدت نیز عایدتان خواهد شد.

اما پیش از هر گونه اقدام زیبایی و جوانسازی ،نکته کلیدی این است که نوع و بافت پوست خود را بشناسید و بر اساس آن دست به اقدام بزنید.

هیچ ماسک یا کرِمی نمی تواند تضمین کند که برای پوست شما بهترین است و به همین خاطر ناچارید که به آزمون و خطا دست بزنید اما آیا واقعا ارزش هزینه و زحمتی که می کشید را دارد؟

وقتی که برای انجام پاکسازی پوست با میکرودرم به یک مرکز درمانی معتبر مراجعه می کنید ، پزشک پیش از هر چیزی پوست شما را معاینه خواهد کرد و تشخیص خواهد داد که کدام روش پاکسازی و جوانسازی برای پوست شما بهترین عملکرد را خواهد داشت.

در واقع هزینه ای که صرف جلسه ی میکرودرم می کنید ، بیشتر به خاطر مشاوره ای است که دریافت خواهید کرد.

جهت مطالعه ی مقاله ای در باب انواع روش های پاکسازی پوست می توانید اینجا را کلیک کنید

تهران تخفیف

روزانه آگهی هزاران هزار تخفیف و آف های چندین درصد محصولات مختلف به چشم ما می خورد و نکته ی گیج کننده ای که در این باره وجود دارد این است که کدام را انتخاب کنیم؟

بهترین تخفیف های شهر تهران عموما در وب سایت هایی مانند نت برگ و تخفیفان ارائه می شود اما برای خدمات پزشکی و زیبایی ،تصمیم داریم که مرجع دیگری را به شما معرفی کنیم و آن مرکز لیزر و زیبایی برکه است.

جهت کسب اطلاع از تخفیف های ما همین امروز تماس بگیرید

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر و زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments