تخفیف لیزر موهای زائد

تخفیف لیزر موهای زائد در مرکز لیزر و زیبایی برکه

تخفیف لیزر موهای زائد در مرکز لیزر و زیبایی برکه

تکنولوژی لیزر موهای زائد سالهاست که اختراع شده و افراد بسیاری در سراسر جهان از مزایای بی نهایت مفید آن ، گسترده ی عملکرد و تاثیر وسیعش بهره برده اند. این تکنولوژی طی سال ها متداوما پیشرفته و به روز تر شده و امروز ه شاهد آن هستیم که با ورود دستگاه های جدید، عوارض جانبی آن به حداقل رسیده است. خوشبختانه چند سالی هست که این تکنولوژی به کشور ما نیز رسیده است و مرکز لیزر و زیبایی برکه افتخار دارد یکی معتبر ترین مراکز جهت ارائه ی خدمات لیزرینگ به متقاضیان گرامی باشد. عمل لیزر موهای زائد متاسفانه یکی از عمل های نسبتا پر هزینه است که بسیاری از افراد مشتاق به انجام آن را از اقدام به لیزرینگ باز می دارد. خبر خوش اینکه مرکز لیزر و زیبایی برکه با تخفیف لیزر موهای زائد این مانع را از سر راه بسیاری از مشتاقان به لیزر موهای زائد برداشته است. با تخفیف لیزر موهای زائد مرکز زیبایی برکه شما می توانید با صرف حداقل هزینه از امکانات کاملا مدرن و به روز این مرکز بهره مند شوید.
تخفیف لیزر موهای زائد
تخفیف لیزر موهای زائد

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های لیزر روز دنیا و داشتن کادری مجرب متشکل متخصصین لیزر حرفه ای، آماده ی خدمت رسانی به شما مراجعین محترم می باشد. شما می توانید هم اکنون برای آگاهی از از لیست تعرفه ها و تماس با ما برای مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید.

اما اگر برای انجام عمل لیزر موهای خود اشتیاق دارید، بهتر است پیش از هرچیز و هر اقدامی،  کمی بیشتر با این پدیده آشنا شوید. در زیر به سوالات مرسوم و متداولی که افراد معمولا از فرآیند لیزرینگ دارند اشاره کرده و پاسخ آنها به شما ارائه می دهیم. چنانچه می خواهید بیشتر در مورد لیزر موهای زائد اطلاعات کسب کنید، با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر موهای زائد چیست؟

آیا به دنبال كاهش وقتی هستید که مرتبا برای، اصلاح كردن و شیو کردن و اپیلاسیون موهای زائد خود صرف مي كنيد؟ رفع موهای زائد با لیزر یک روش محبوب برای کاهش موهای ناخواسته روی صورت، بازوها، پاها، کمر، ناحیه بیکینی، یا زیر بغل است.

اما نام رفع موهای زائد با لیزری واقعا کمی گمراه کننده است، زیرا سازمان استاندارد جهانی می گوید این روش تنها برای کاهش میزان رشد موهای شما آنهم در حدود 70٪ موثر است، و باعث نمی شود موهای زائد کاملا از بین بروند و رشدشان برای همیشه متوقف شود. خبر خوب این است که هرچند موها که دوباره رشد می کنند، اما پس از لیزر  بسیار ظریف بوده و کمتر قابل توجه هستند.

آیا درمان لیزر موهای زائد مناسب من هست؟

اگر پوست روشن با موهای تیره دارید، لیزر موهای زائد موثرترین روش برای رفع موهای زائد برای شماست ، اما امروزه و با استفاده از دستگاه های جدید، لیزر روی پوست های تیره نیز عملکرد مناسبی دارد.

با این حال، لیزرهای زیادی وجود دارند که می توانند باعث تغییر دائمی رنگ پوست یا تیره تر شدن پوست شوند، بنابراین توصیه می شود قبل از درمان این موضوع را با درمانگر خود حتما در میان بگذارید.

هزینه ی لیزر موهای زائد معمولا چه قدر است؟

عوامل متعددی وجود دارند که در تعیین قیمت و هزینه ی کلی لیزر موثر هستند، از جمله نواحی از بدن که می خواهید آنها را لیزر کنید، نوع لیزری که استفاده می شود و محل و مکان مرکز درمانی که به آنجا مراجعه می نمایید. معمولا هر فرد برای لیزر موهای زائد به حدودا 6 جلسه درمان با فاصله ی 6 هفته بین هر جلسه نیاز دارد تا لیزر بهترین تاثیر را روی پوست وی بکند. بنابراین تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد نیز در تعیین هزینه موثر است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با ارائه ی تخفیف لیزر موهای زائد، دسترسی و امکان آن را برای بسیاری از همشهریان عزیز فراهم کرده است.

چگونه باید خود را پیش از لیزر موهای زائد آماده کنیم؟

حداقل دو هفته قبل از درمان لیزر، موهای زائد خود را اصلاح، شیو یا اپیلاسسیون نکنید. لیزر موهای زائد ریشه موها را هدف قرار می دهد و اصلاح، شیو کردن یا اپیلاسیون ریشه ی موها را از بین می برد و باعث می شود لیزر چیزی را برای هدف قرار دادن پیدا نکند. تنها در روز قبل یا همان روز درمان لیزر ، منطقه ای را که قصد دارید آن را لیزر کنید را شیو کنید. (دقت داشته بشید که اپیلاسیون نکنید، فقط با تیغ شیو کنید).

شما همچنین باید چند هفته قبل از درمان خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب(برای آفتاب گرفتن) و سولاریوم از هر نوعی برنزه کردنی خودداری کنید.چراکه لیزر روی پوست های تیره سخت تر عمل می کند و اگر پوستتان در واقع روشن باشد و به خاطر برنزه کردن تیره شده باشد، شدت بیشتر لیزر می تواند به پوستتان آسیب برساند.

تخفیف لیزر موهای زائد
تخفیف لیزر موهای زائد
در طول درمان لیزر موهای زائد چه انتظاراتی باید داشت؟

در طول درمان، لیزر از یک پرتو متمرکز نوری برای هدف قرار دادن رنگدانه های موجود در موهای شما استفاده می کند. گرمای حاصل از لیزر به فولیکول های مو آسیب می زند ، و باعث جلوگیری از رشد مو می شود. لیزر می تواند باعث بروز احساس ناراحتی خفیف، مانند یک نیشگون داغ بر روی پوست شما شود.

عوارض جانبی محتمل لیزر موهای زائد چیستند؟

هنگامی که از دستگاه های لیزر رفع موهای زائد به درستی استفاده شود – هم از نظر عملکرد و هم از نظر استفاده از لیزر مناسب برای نوع پوست شما – نمی توان انتظار بروز عوارض جانبی چندانی را داشت. عوارض جانبی لیزر موهای زائد معمولا  بدتر از یک آفتاب سوختگی جزئی آن هم طی چند روز اول پس از درمان نیستند.

اگر از دستگاه ها به درستی استفاده نشود، عوارض جانبی جدی تری شامل سوزش، رنگدانه و زخم می تواند ممکن است رخ دهند. مهم این است که یک مرکز معتبر و یک درمانگر با تجربه را پیدا کنید تا مطمئن شوید که درمان با دستگاهی تایید شده و معتبر انجام می شود.

درمان لیزر موهای زائد چه مدت دوام می آورد؟

هرچند درمان لیزر موهای زائد رشد موها را کاهش می دهد اما هیچگاه رشد آنها را کاملا متوقف نکرده و آنها را صد در صد از بین نمی برد. لیزر در واقع قوی ترین روش تضعیف ریشه مو است، نه از بین بردن آن.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments