تخفیف بوتاکس در مشهد

تخفیف بوتاکس در مشهد |قصه هایی درباره بوتاکس که نباید باور کنید!

تخفیف بوتاکس در مشهد

تخفیف بوتاکس در مشهد
امروزه یکی از رایج ترین تکنیک های جوانسازی و رفع چین و چروک ها، تزریق بوتاکس است! پزشکان زیبایی و متخصص پوست در سراسر ایران، روزانه هزاران عملیات تزریق بوتاکس انجام می دهند و بر اساس گزارش هایی که وجود دارد، مشخص شده که تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین عملیات های زیبایی به حساب می آید.

در شهر مشهد نیز پزشکان زیادی حضور دارند که می توانند این عملیات زیبایی را برای شما عزیزان انجام دهند. اما تهران اسکین افتخار دارد که بهترین آفرهای تخفیف بوتاکس در مشهد را برای شما پیدا کرده و معرفی کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تخفیف بوتاکس در مشهد
شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات جدید در رابطه با تخفیف های جدید خدمات زیبایی در مشهد، به صفحه ی تماس با ما یا پایین همین صفحه مراجعه کنید.

نکته ای که می خواهیم در ادامه ی این مطلب بگوییم این است که با وجود محبوبیت زیاد بوتاکس در میان افراد، هنوز هم شایعات و دروغ های بزرگی پیرامون این ماده ی زیبایی وجود دارد.
به همین خاطر است که تصمیم گرفته ایم به مهم ترین شایعاتی که در رابطه با بوتاکس وجود دارد ، پاسخ بدهیم و شما را از حقیقت ماجرا آگاه سازیم. با ما همراه باشید.

بوتاکس که تحت عنوان سم بوتولونیوم غیرفعال نیز شناخته می شود، از 20 سال قبل تا کنون برای درمان های زیبایی مورد استفاده قرار می گرفته است اما هنوز که هنوز است، داستان ها و افسانه های زیادی در رابطه با آن وجود دارد.
شاید بزرگ ترین شایعه ای که در رابطه با بوتاکس وجود داشته باشد، این است که تزریق این ماده باعث خشکی صورت و حالت غیر عادی آن می شود.
اما قضیه کاملا برعکس است چرا که بوتاکس می تواند صورتی شاداب و عاری از هرگونه چین و چروک برای شما به همراه داشته باشد.
آماده اید که چند شایعه ی بزرگ راجع به بوتاکس بشنوید ؟ پس خواندن این مطلب را ادامه بدهید !

قصه شماره 1 : بوتاکس غیر ایمن است

حقیقت : بوتاکس تاریخچه ای کاملا ایمن و بدون خطر دارد.
داروی بوتاکس بیش از 100 سال است که کشف شده است.صدها تحقیق راجع به ایمنی بوتاکس و درمان های مربوط به آن وجود دارد. دهه هاست که تزریق بوتاکس توسط سازمان سلامت کانادا و FDA برای درمان اختلالات عصبی و هم چنین تعریق بیش از حد زیربغل تایید شده است.

تخفیف بوتاکس در مشهد
تخفیف بوتاکس در مشهد

در سال 2011 بود که تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک های گلابلار (چین های میان دو ابرو) توسط سازمان سلامت کانادا تایید شده است و بارها اثبات شده که استفاده از آن برای درمان چروک های پیشانی و چین های پنجه کلاغی اطراف چشم بسیار مفید و موثر است بدون این که خطری برای فرد داشته باشد.
هنگامی که نکات زیر را به هنگام تزریق بوتاکس مدّ نظر داشته باشید، هیچ گونه خطری نخواهد داشت :
مراجعه به یک پزشک حرفه ای با سال ها سابقه در تزریق بوتاکس
تزریق دوز درست بوتاکس
نگه داری صحیح از بوتاکس
به کار بردن دستورالعمل های دقیق تزریق بوتاکس
اما در کمال تاسف خیلی مواقع این نکات در نظر گرفته نمی شوند و به همین خاطر نتیجه ی خوبی عاید فرد نمی شود. ممکن است پزشکانی وجود داشته باشند که به خوبی برای تزریق بوتاکس آموزش ندیده اند و همین مسئله باعث می شود که شایعات پیرامون بوتاکس نیز بیشتر شود.
تمام پزشکانی که تهران اسکین در مشهد به شما معرفی می کند، تجربه و مهارت بالایی در تزریق بوتاکس دارند. به همین خاطر به شما اطمینان می دهیم که بهترین ها را به شما معرفی کرده ایم.

قصه شماره 2 : بوتاکس باعث می شود که حالات بیانی چهره از بین برود!

حقیقت : بوتاکس باعث استراحت عضلات می شود تا به این ترتیب چهره ای شاداب تر و روشن تر داشته باشید!
بوتاکس در عضلات خاصی تزریق می شود تا حالات بیانی منفی مثل اخم کردن یا چین انداختن را کاهش دهد.هم چنین از بالا انداختن عضلاتی که موجب بروز چین های افقی روی پیشانی و چین های پنجه کلاغی اطراف چشم می شود، جلوگیری خواهد کرد.

تخفیف بوتاکس در مشهد
تخفیف بوتاکس در مشهد

(این چروک ها هم چنین باعث بروز چین هایی می شود که حالت متعجبی به چهره ی شما می دهد)
بوتاکس در حال حاضر به خاطر اثرات پیشگیرانه ی خود بسیار محبوب شده است.
اگر کسی بعد از ترزیق بوتاکس حالتی غیر عادی و یخ زده پیدا کرد، احتمالا به خاطر دوز نادرست و هم چنین تزریق در عضله ی اشتباه است.بوتاکس داروی بسیار ارزشمندی است و اگر به درستی تزریق شود می تواند تعادل خیلی خوبی میان عضلات و ظاهر فرد به وجود آورد.

بروز ظاهری غیرطبیعی بعد از تزریق بوتاکس احتمال دارد اما در بیشتر موارد قابل پیشگیری و درمان است. به عنوان مثال اگر دچار مشکل بالا رفتن ابروها شدید و این مسئله ظاهری عجیب به شما داده است، راهکار فوق العاده ای برای این معضل وجود دارد و آن این است که دوز خیلی کمی از بوتاکس را به عضلات مربوطه تزریق می کنند تا موجب ریلکسیشن و استراحت آن ها شوند.
به همین خاطر است که دو هفته بعد از درمان، باید حتما به پزشک خود مراجعه کنید و تحت معاینه قرار بگیرید تا چنان چه هرگونه مشکلی وجود داشت، بتوان آن را برطرف کرد.

قصه شماره 3 : بوتاکس همان سم بوتولیسم است

حقیقت : بوتاکس بوتولیسم نیست و موجب مسمومیت نمی شود!
بوتاکس نوعی پروتئین فرآوری شده از سم بوتولینوم است که از باکتری آن غیر فعال شده است. هم چنین توسط سازمان سلامت کانادا مورد تایید قرار گرفته است.
این ماده با استفاده از تزریق به عضلات خاصی باعث می شود تا برخی از فعالیت های آن ها کم شود. به این ترتیب که سدی در برابر دستورات مغزی به عصب های عضلات ایجاد می کند. به عنوان مثال اگر مغزتان دستور اخم کردن بدهد، بوتاکس مانع می شود که این دستور از طریق نورون های عصبی به عضله ی مربوطه برسد.

تخفیف بوتاکس در مشهد
تخفیف بوتاکس در مشهد

قصه شماره 4 : به مرور زمان بوتاکس در بدن تولید می شود!

حقیقت : بوتاکس به هیچ وجه در بدن تولید یا پخش نمی شود
علاوه بر این، در طول 3 الی 4 ماه بعد از درمان، سیگنال های جدید عصبی تولید می شوند و اثرات بوتاکس از بین خواهد رفت. به همین خاطر است که اگر می خواهید نتیجه ی بوتاکس رفع نشود، باید بعد از این مدت مجدداً بوتاکس تزریق کنید .در صورتی که تزریق را تکرار نکنید، عضلات مربوطه به فعالیت های سابق و عادی خود باز می گردند.

تخفیف بوتاکس مشهد

حالا که با غلط بودن این شایعات آشنا شدید و می خواهید که بوتاکس را در مشهد امتحان کنید، توصیه می کنیم سری به مراکز پیشنهادی تهران اسکین در مشهد بزنید که به مناسبت های مختلف ، تخفیف های جالبی به مراجعه کنندگان خود ارائه می کنند.
با ما در تماس باشید!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments