تجربه ی استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

تجربه لیزر موهای زائد

بیشتر از یک ماه پیش موهای بدن خود را لیزر کردم. قبل از اینکه دقیقا بگویم چه اتفاقی افتاد، اجازه بدهید 3 دلیل نفرت خود را از دیگر روش های از بین بردن موهای زائد بیان کنم ( لطفا به من اعتماد کنید.)

سه دلیل اصلی برای نتراشیدن موهای زائد:

  1. پوست صاف حاصل از آن تنها چند ساعت دوام دارد. پاهای من که تنها برای چند ساعت صاف بودند، به شکل سنباده ای با موهای ریز در می آیند و پس تنها چند روز دانه های ریز هم رشد کرده و تمام سطح پا را می پوشانند.
  2. تراشیدن موها در فصل زمستان. در فصل زمستان به خاطر سرمای هوا تراشیدن موهای زائد بدن، باعث ایجاد احساس ناخوشایندی روی پوست می شود.
  3. زخم ها ی ایجاد شده روی پوست. استفاده از لیزر یک اتفاق نادر است که هیچگونه زخم شدگی روی پوست ایجاد نمی شود، در حالیکه در استفاده از تیغ، زخم های ایجاد روی پوست بسیار رایج هستند.

پس از چند سال استفاده از تیغ و ژیلت، به سراغ استفاده از وکس رفتم. مزیت های زیدی در استفاده از وکس بودند که برایم خوشایند بودند. اول اینکه پوست را بسیار صاف و نرم می کند و دوم اینکه این صافی طولانی تر است، اما …

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سه دلیل برای استفاده نکردن از وکس:

  1. درد مربوط به آن. می خواهید بدانید استفاده از وکس چگونه است؟ تصور کنید نوارهای بسته بندی 5 سانتیرا روی بازوی خود گذاشته ورا طوری صاف کنید که تمام موهای بازو به آن بچسبند و سپس به طور ناگهانی بکشید.
  2. دوره ی بلند شدن موها بین هر جلسه وکس کردن. برای اینکه استفاده از وکس موثر باشد، باید صبر کنید تا موها به اندازه ای بلند شوند تا به وسیله ی وکس کنده شوند. این بدین معناست که برای مدتی مجبورید موهای زائد بدن خود را تحمل کنید.
  3. هزینه ی وکس. فرایند استفاده از وکس زیاد هم ارزان نیست، چه بسا که باید هرچند وقت یک بار تکرار شود.

البته باید دلایل دیگری را نیز در رابطه با استفاده نکردن از لیزر ذکر کنم که عبارتند از سوختگی تصادفی که به خاطر وکس روی بدن ایجاد می شود و ممکن است به یک لکه تبدیل شود.

دلیل تمایل من به استفاده از لیزر موهای زائد:

تمام دلایل ارائه شده در بالا و تحقیقاتی که انجام دادم، باعث شدند که گزینه ی لیزر را انتخاب کنم. من می خواستم بدانم این روش چقدر صدمه می زند، میزان رشد مجدد موها چگونه است، صدمات وارده از آن به بدن چگونه است و یا اینکه محل انجام آن چه اهمیتی دارد ( برخی مراکز بسیار ارزانتر بودند.).

در اینجا پاسخ به 5 سوالی را که برای من اهمیت داشتند را مشاهده می کنید.

فن آوری لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

لیزر IPL

دو گزینه وجود دارند که هر دو براساس نور گرم می باشند: پرتو لیزر یا نور شدید پالسی (IPL). لیزرها پرتوهای متمرکزی هستند، در حالیکه IPL از تشعشعات پراکنده استفاده می کند. هر جلسه استفاده از این لیزر حجم بالایی از موهای زائد را از بین می برد. از بین بردن 70 درصد موهای زائد 5 جلسه طول می کشد که فاصله هر جلسه یک ماه می باشد. موها به طور دوره ای رشد می کنند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که در هر جلسه بیشترین میزان مو از بین رفته است.

آیا هر فردی می تواند کاندید خوبی برای این روش باشد؟

لیزر برای افرادی با پوست روشن و موی تیره به بهترین شکل عمل می کند، اما این روزها حتی برای پوست های تیره یا موهای روشن نیز این فرایند قابل استفاده است. به یاد داشته باشید که پوست تیره 2 تا 3 جلسه بیشتر نیاز خواهد داشت.

آیا نتیجه ی لیزر تضمین شده است؟

پیش بینی میزان وفقیت لیزر برای افراد غیرممکن است. نتایج بستگی به کیفیت لیزر، نوع موی شخص و تعداد فرایندهای استفاده شده بستگی دارد. هرگز به مرکزی که نتیجه ی استفاده از لیزر را تضمین می کند، اعتماد نکنید. پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری و مراجع به کلینیک، ابتدا با افرادی که تجربه ی استفاده از لیزر را داشته اند مشورت کنید.

 هزینه ی لیزر چقدر است؟

این هزینه بستگی به برخی چیزها دارد، به هرحال لیزر نسبت به حتی ژیلت در طولانی مدت فرایند پرهزینه ای نیست. هزینه ی این فرایند بستگی به محل زندگی شما و قسمت های مورد نظر بدن دارد. برای رهایی کامل از 90 درصد موهای زائد بدن، 6 جلسه نیاز است.

لکه ها و زخم های ناشی از لیزر چطور؟

در واقع استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد با حداقل زخم ها و لک ها همراه است و اگر به متخصص آن مراجعه کنید که با هیچگونه مشکلی روبرو نخواهید شد. بنابراین بهتر است تخفیفات پیشنهادی برخی مراکز را نادیده گرفته و بیشتر به متخصص بودن پزشک و جدید بودن دستگاه مورد استفاده فکر کنید.

تکلیف موهای زیر پوستی چیست؟

ار آنجایی که لیزر فولیکول مو را از بین می برد، به همین دلیل موهای زیر پوستی که در استفاده از وکس زیاد مشاهده می شود، در استفاده از لیزر کاملا از بین می روند ( وکس در حقیقت فولیکول را آسیب می زند و آن را برای همیشه از بین نمی برد و در نتیجه مو در درون آن قابلیت رشد دارد. )

زمانی که تمام اطلاعات لازم را جمع آوری کردم، تصمیم گرفتم در مورد سهولت آن تحقیق کنم. اولین کلینیکی که مراجعه کردم، پیشنهاد تخفیف دادند و زمانی که دریافتند که من نویسنده هستم، پیشنهاد کردند که تمام بدن مرا به طور رایگان لیزر کنند. اما پس از تحقیقاتی که انجام دادم دریافتم مشتری های این مرکز زیاد راضی نیستند.

پس از این دریافتم که استفاده از لیزر در حقیقت یک فرایند پزشکی است، بنابراین باید بهترین مرکز را می یافتم و در مورد مرکزی دارای پیشرفته ترین دستگاه ها و حرفه ای ترین متخصصان تحقیق کردم.

آیا شما تجربه ی استفاده از لیزر را برای از بین بردن موهای بدن خود دارید؟ فکر می کنید یک کلینیک لیزر درمانی حرفه ای دارای چه ویژگی هایی است؟ نظرات و همچنین تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مژده
مژده
5 years ago

لیزر مدیواستار از همه بهتره من که تو 5 جلسه انجام دادم راضی بودم

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مژده

سلام دوست عزیز
بله این برند یکی از برندهای خوب و جدید در حوزه لیزر موهای زائد می باشد.
مرکز شماره یک مجموعه تهران اسکین مجهز به این دستگاه می باشد.