تاثیر گیاهان دارویی بر زیبایی و طراوت پوست

گیاهان دارویی

گیاهان دارویی به طرق مختلف در زیبایی پوست نقش دارند و در طی قرون متمادی نه تنها برای درمان بلکه برای زیبایی به خصوص برای زنان استفاده شده اند. زیرا برای درمان هریک از مشکلات زیبایی پوست ناشی از آلودگی، بالا رفتن سن و … گیاه خاصی وجود دارد که در درمان آن بسیار موثر است.

امروز روش تهیه یک ماسک گیاهی طبیعی برای تمیز کردن سطح پوست از سلولهای مرده را به شما آموزش می دهیم. این ماسک همچنین عامل تحریک کننده پوست جهت ساختن سلولهای جدید می باشد. برای تهیه این ماسک حدود 4 قاشق غذاخوری از هر یک از گیاهان و میوه های زیر مورد نیاز است. بهتر است این گیاهان از یک محیط طبیعی در خارج از شهر جمع آوری شود در اینصورت مطمئن خواهید بود که حاوی کمترین مقدار آلودگی (ناشی از هوای آلوده) خواهد بود. در غیر اینصورت پیش ازتهیه ماسک، از شستشوی مناسب آنها اطمینان حاصل کنید.

 گیاهان مورد نیاز:

– برگ تازه بارهنگ

– برگ توت فرنگی

– مویز

– بومادران

– شکوفه زیرفون

 همه مواد فوق را در مقدار کمی آب می جوشانیم ، سپس صبر میکنیم تا کمی خنک شود ولی نه زیاد. مخلوط گیاهان پخته شد باید گرم باشد. سپس مخلوط را روی پوست صورت گذاشته و 20 تا 25 دقیقه صبر میکنیم. برای نتیجه بهتر و جذب عمیقتر مواد توصیه میشود در این مدت آرام دراز بکشید. این ماسک را تا پایین گردن نیز میتوانید استفاده کنید. پس از گذشت 20 الی 25 دقیقه صورت و گردن را با آب خنک آبکشی می کنیم.

 ماسک گیاهان دارویی برای صورت

مقداری برگ بارهنگ را بکوبید، کمی آب و یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. پس از اینکه مواد خوب مخلوط شد، با تکه ای پنبه صورت و گردن را به آن آغشته کنید. 15 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم بشویید.

منبع:

http://beautytipsglobal.com/

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments