تاثیر لیزر موهای زائد چقدر است؟ آیا می توان با لیزر به رویای پوستی بدون مو دست پیدا کرد؟!

تاثیر لیزر موهای زائد

تاثیر لیزر موهای زائد

حتما تا به حال اسم درمان لیزر موهای زائد به گوشتان خورده است. چراکه این درمان این روز ها بسیار معروف شده و حتما در اطرافیانتان کسی را پیدا می کنید که از مزیت های آن بهره مند شده باشد. اما لیزر کردن موهای زائد واقعا چیست؟ آیا می دانید لیزر دائمی موهای زائد چه تاثیری دارد؟ آیا می دانید که لیزر چگونه این تاثیر را می گذارد؟تاثیر لیزر موهای زائد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تاثیر لیزر موهای زائد
تاثیر لیزر موهای زائد

همانطور که احتمالا می دانید لیزر راهی موثر برای رفع دائمی موهای زائد است.

اما برای اینکه بیشتر با این درمان و اثرش آشنا شوید توصیه می کنیم در ادامه ی مقاله همراه ما باشید…تاثیر لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد چیست ؟

همه ی ما موهای زائد بدنمان را به هر طریقی که می دانیم یا می توانیم، گاه به گاه از بین می بریم. از موهای زائد زیر بغل گرفته تا موی پا. معمولا هم همه روش رایجی برای این کار دارند. شیو کردن یا به عبارتی استفاده از تیغ و ژیلت.تاثیر لیزر موهای زائد

اما چه از ژیلت استفاده کنیم یا موهای زائد بدنمان را اپیلاسیون کنیم، فرقی ندارد. باز هم بعد از مدتی دوباره مجبوریم وقت و هزینه ی خود را صرف کنیم تا با این روش ها موهای از نو رشد کرده را از بین ببریم.تاثیر لیزر موهای زائد

در این بین امروزه تکنولوژی روش هایی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شویم.تاثیر لیزر موهای زائد

بله، روش ها!

بهتر است بدانید که تنها یک روش برای رفع دائمی موهای زائد وجود ندارد. در کنار لیزر که رایج ترین راه برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است، روش های دیگری همچون آی پی ال و الکترولیز هم وجود دارند.

مزایای لیزر موهای زائد
مزایای لیزر موهای زائد
برای آشنایی بیشتر با روش الکترولیز این مقاله را مطالعه کنید.

اما باز هم در این میان، لیزر همچنان بهترین روش برای از بین بردن موی زائد است. چرا که روش های آی پی ال و الکترولیز به خاطر عوارض جانبی زیاد و همچنین اثر گذاری نه چندان مطلوب امروزه کم کم از رده خارج شده اند، در حالی که درمان لیزر موهای زائد با گذشت زمان ایرادات خود را رفع کرده است و توانسته امروزه خود را به عنوان اثرگذار ترین و در عین حال ایمن ترین راه برای حذف دائمی موهای زائد معرفی کند.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

حالا اگر بخواهیم بیشتر به مقوله ی نحوه ی تاثیر گذاری لیزر موهای زائد بپردازیم بهتر است نحوه ی عملکرد آن را بررسی کنیم.

لیزر موهای زائد از اشعه ی لیزر برای حذف موها استفاده می کند. مهم ترین خاصیت اشعه ی لیزر، اثر گرمایی آن است. لیزر در واقع ریشه های مو را می سوزاند تا از رشد مجدد آنها جلوگیری کند. اما اگر دقیقتر بگوییم، لیزر با استفاده از انرژی حرارتی فولیکول(ماده ای که عامل اصلی رشد مو است) را هدف قرار داده و می سوزاند.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟
لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

اگر فرآیند حرارت خوردن ریشه های مو چندین مرتبه و طی جلسات متعدد انجام گیرد، فولیکول های مو رفته رفته ضعیف تر شده و در نهایت از بین می روند. در نتیجه بعد از تکمیل دوره ی لیزر رشد موهای ناحیه ی تحت درمان کاملا متوقف می شود.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود را مطالعه کنید.

نکته : از آنجایی که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد و آن ها را از بین می برد، بعد از لیزر پوستی صاف، شفاف و صیقلی خواهید داشت که برعکس ژیلت هیچ اثری از دانه های سیاه ریشه ی مو روی آن نخواهد بود.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟
لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

خوب است یادآوری کنیم که تاثیر لیزر موهای زائد دائمی و همیشگی است. بعد از لیزر کردن، به جز یک یا دو جلسه ی ترمیمی که سالی یکبار ممکن است به آن نیاز داشته باشید، دیگر هیچگاه لازم نیست تا آخر عمر نگران رشد مجدد موهای زائد ناحیه ی تحت درمان باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کجاست ؟ کجا رو پیشنهاد می کنیم ؟!

درمان لیزر موهای زائد، درمانی بسیار ساده است. و همین سادگی باعث شده بسیاری از مراکز تنها با تهیه ی یک دستگاه لیزر ادعا کنند که می توانند خدمات آن را به شما ارائه کنند.

اما حتما به یاد داشته باشید که لیزر در عین سادگی به تخصص، تجربه و مهارت نیاز دارد. تکنسینی که لیزر را برای شما انجام می دهد باید فردی متخصص و آموزش دیده باشد. کسی که علم پزشکی بداند و بتواند شرایط سلامت شما را تشخیص دهد. چرا که اگر به برخی از امراض دچار باشید یا شرایط پوستی خاصی داشته باشید ممکن است لیزر اصلا به درد شما نخورد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

یک تکنسین باید تخصص پزشکی کافی داشته باشد تا در وهله ی اول و پیش از شروع لیزر شما را معاینه کند.

بنابراین برای دریافت خدماتی با کیفیت و مطمئن، حتما به مرکز لیزری معتبر مراجعه کنید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران است. برکه با کادری مجرب از تکنسین های متخصص آماده ی ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات لیزر به مراجعین محترمش می باشد. همچنین قیمت ها و تخفیف های استثنایی برکه، آن را به یکی از به صرفه ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد تبدیل کرده است.

اما در کنار همه ی خدمات با کیفیتی که مرکز لیزر برکه به شما ارائه می کند، این مرکز یک مزیت منحصر به فرد دیگر هم دارد.

خب فرآیند لیزر موهای زائد، از آنجایی که بر اساس سوزاندن ریشه های مو عمل می کند، اندکی دردناک است و ممکن است در حین انجام آن دچار کمی ناراحتی شوید.

برای آشنایی بیشتر با درد لیزر این مقاله را مطالعه کنید.

اما راهکار خاص و منحصر به فردی که تنها مختص مرکز لیزر برکه است، استفاده از روشی نوین برای آرامبخشی به مراجع در حین انجام فرآیند درمان لیزر است.

در حالی که در سایر مراکز برای حفاظت از چشمانتان در برابر اشعه ی لیزر باید عینک مخصوصی بزنید، شما در مرکز برکه می توانید در حین انجام لیزر، از عینک های ویژه واقعیت مجازی به جای آنها استفاده کنید. این عینک ها در عین اینکه از چشمان شما در برابر اشعه ی لیزر محافظت می کنند، امکان این را برای شما فراهم می کنند تا با قرار گرفتن در محیط مجازی 360 درجه، فضایی آرامبخش و ریلکسیشن را در حین لیزر تجربه کنید.

استفاده عینک های واقعین مجازی در هنگام لیزر باعث می شود تا نه تنها از درد اندک این فرآیند دچار ناراحتی نشوید، بلکه از آن نهایت لذت را هم ببرید.

به خاطر داشته باشید که متخصصین و مشاوران مرکز برکه همواره برای پاسخ گویی به سوالات شما در دسترسند!!

وی آر درمانی : پدیده ای نوین در درمان های پزشکی

 مترجم و محقق : ندا ناصری

پزشکان و متخصصان پوست و زیبایی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments