درمان عرق زیر بغل

بهترین درمان تعریق زیر بغل | بوتاکس زیر بغل با تخفیف شگفت انگیز

درمان تعریق زیر بغل

هیپرهیدروز یا هایپرهیدروزیس که به آن تعریق بیش از حد نیز گفته می شود ، وضعیتی است که در آن عرق کردن به طور غیر طبیعی افزایش می یابد. این افزایش میزان تعریق به ویژه عرق زیر بغل تا حدی است که بیش از مقدار مورد نیاز برای تنظیم دمای بدن است. این وضعیت می ‌تواند کیفیت زندگی فرد مبتلا را از جهات مختلف تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل برخی از کارشناسان آن را معلولیت خاموش خوانده‌ اند. از اینرو درمان تعریق زیر بغل بسیار اهمیت دارد.

افرادی که زیاد عرق می کنند اغلب همیشه لباس های شان خیس عرق است و این موضوع کاملا مشهود است. معمولا ضد عرق های معمولی برای مبتلایان به این وضعیت موثر واقع نمی شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق بوتاکس یک گزینه درمانی نسبتا جدید برای مبتلایان به تعریق بیش از حد است. اگر عرق زیر بغل شما با ضد عرق های تجویزی بهبود نمی یابد ، ممکن است کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس در زیر بغل باشید. بوتاکس برای افرادی که زیاد از تعریق زیر بغل خود شکایت دارند ، از سوی FDA تأیید شده است. بوتاکس همچنین ممکن است به عنوان یک درمان “آف لیبل” برای کاهش تعریق در نواحی دیگر مانند کف دست ، پا و صورت نیز استفاده شود.

در ادامه این مطلب ، به تشریح کامل درمان عرق زیر بغل با بوتاکس پرداخته ایم. اما قبل از هر چیز ابتدا لازم است شرح مختصری درباره بوتاکس بدهیم.

 

بوتاکس چیست؟

سم بوتولینوم
تزریق بوتاکس

از تزریق بوتاکس برای درمان انواع شرایط پزشکی استفاده می شود. بوتاکس نوعی نوروتوکسین است که از میکروب هایی ساخته شده که باعث ایجاد بوتولیسم (نوعی مسمومیت غذایی) می شود. اما نگران نباشید ، اگر این سم به طور مناسب توسط یک پزشک با تجربه تزریق شود ، بسیار بی خطر است.

 

تزریق بوتاکس چگونه است؟

بوتاکس زیر بغل نی نی سایت

بوتاکس با مسدود کردن اعصاب مسئول فعال سازی غدد عرق ، عمل می کند. به طور معمول ، با افزایش دمای بدن ، سیستم عصبی شما غدد عرق تان را فعال می سازد. اینگونه بدن تان به طور خودکار خنک می شود. با این حال ، در مبتلایان به هایپرهیدروزیس ، اعصابی که به غدد عرق سیگنال ارسال می کنند ، بیش از حد فعال هستند.

هنگامی که تزریق بوتاکس را مستقیماً در ناحیه ای از بدن خود دریافت می کنید که معمولاً زیاد عرق می کند ، در اصل اعصاب بیش از حد فعال تان فلج می شوند. هنگامی که اعصاب شما نتوانند به غدد عرق تان سیگنال ارسال کنند ، دیگر عرق نمی کنید. با این حال ، بوتاکس تنها قادر است از تعریق در منطقه خاصی که تزریق در آن صورت گرفته جلوگیری کند.

 

فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل

 

آمپول ضد عرق زیر بغل کجا تزریق می شود؟

اموزش نقاط تزریق بوتاکس

در حال حاضر ، بوتاکس تنها برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل تأیید شده است. در مطالعات انجام شده ، اثربخشی بوتاکس در درمان عرق زیر بغل اثبات شده است. با این حال پزشکان برای درمان سایر نواحی بدن نیز از آن استفاده می کنند.

مطالعات نشان داده است که بوتاکس در 80 تا 90 درصد موارد با موفقیت عرق کف دست را درمان می کند. با این حال ، این درمان به اندازه درمان عرق زیر بغل دوام ندارد. همچنین مطالعات نشان می دهد که بوتاکس برای درمان عرق پیشانی نیز موثر است. این درمان می تواند تقریبا به مدت 5 ماه تعریق را تا 75 درصد کاهش دهد.

محققان معتقدند که بوتاکس می تواند به درمان عرق کردن کف پا نیز کمک کند ، با این وجود مطالعات کمی در این خصوص انجام شده است. یکی از نگرانی های ویژه این درمان اینست که تزریق بوتاکس در پا به طور قابل ملاحظه ای دردناک تر از سایر نقاط بدن است.

 

نظرات درباره بوتاکس زیر بغل

آمپول ضد عرق زیر بغل

نظر متخصصین حرفه ای در این زمینه این است که تزریق بوتاکس هنگامی که توسط یک پزشک باتجربه انجام شود ، بهتر عمل می کند. تزریق چندان زمان بر نیست و می تواند در طی تنها یک مراجعه به مطب پزشک صورت پذیرد. پزشک با استفاده از یک سوزن ریز ، مواد بوتاکس را درست زیر سطح پوست تان تزریق خواهد کرد. زیر بغل به تزریق در چندین نقطه نیاز دارد که همانطور که در عکس مشاهده می کنید ، یک الگوی شبکه ای در اطراف منطقه مورد نظر را تشکیل می دهد. پزشک تان ممکن است به منظور جلوگیری از درد ، از کمپرس یخ یا یک ماده بی حس کننده استفاده کند.

به محض تکمیل تزریق بوتاکس می توانید به روال عادی کار و زندگی خود باز گردید. پزشک ممکن است از شما بخواهد برای بررسی و تزریق نقاط از دست رفته احتمالی ، یک جلسه دیگر به مطب مراجعه کنید.

 

مراقبتهای قبل از تزریق بوتاکس

نظرات درباره بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش ساده و سریع است که در مطب پزشک انجام می شود. پزشکان معمولاً از شما می خواهند که دو یا سه روز قبل از شیو کردن زیر بغل خود خودداری کنید. اگر رقیق کننده خون مصرف می کنید ، ممکن است پزشک از شما بخواهد قبل از تزریق خود به مدت چند روز مصرف آن را متوقف کنید تا از بروز کبودی جلوگیری شود. در خصوص هرگونه دارویی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید و هیچ دارویی را متوقف نکنید مگر اینکه پزشک به شما بگوید.

 

مراقبتهای بعد از بوتاکس زیر بغل

درمان عرق زیر بغل

شما می توانید فعالیت های عادی خود را بلافاصله پس از تزریق بوتاکس از سر بگیرید. بین دو تا هفت روز طول می کشد تا عرق کردن در ناحیه تحت درمان ، متوقف شود. ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا خشکی کامل زیر بغل حاصل شود.

اثرات بوتاکس موقتی است ، به این معنی که در آینده به تکرار تزریق نیاز خواهید داشت. ماندگاری بوتاکس ، می تواند در از چهار تا چهارده ماه متغیر باشد. نتایج ممکن است برای دست و پا به طولانی مدتی زیر بغل دوام نیاورد و ممکن است لازم باشد که درمان خود را حدوداً هر شش ماه تکرار کنید.

حدود دو هفته پس از درمان ، به محض رویت اثرات کامل بوتاکس ، باید برای مراجعه به پزشک خود برنامه ریزی کنید. در طی این ملاقات ، پزشک تان می تواند در هر نقطه ای که از قلم افتاده است ، تزریق بوتاکس انجام دهد.

 

هزینه بوتاکس زیر بغل چقدر است

بوتاکس زیربغل
هزینه بوتاکس زیر بغل نی نی سایت

هزینه تزریق بوتاکس بسته به شرایط شما و مکان زندگی تان بسیار متفاوت است. اگر به تزریق بوتاکس در چندین ناحیه از بدن خود نیاز دارید ، هزینه ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. در برخی از کلینیک ها و مراکز زیبایی ، تزریق بوتاکس با تخفیف ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه بوتاکس به زیر بغل به این لینک مراجعه فرمایید.

 

ایا تزریق بوتاکس زیر بغل عوارض دارد

موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم
عوارض بوتاکس زیر بغل

مطالعات زیادی در خصوص ارزیابی ایمنی بوتاکس انجام شده است. درد ناشی از تزریق بسیار ناچیز است و اغلب افراد به خوبی آن را تحمل می کنند. عوارض جانبی احتمالی بوتاکس شامل موارد زیر است:

  • درد یا کبودی در محل تزریق
  • سردرد
  • علائم شبه آنفولانزا

عوارض جانبی جدی تر تزریق بوتاکس بسیار نادر است. عوارض جانبی جدی هنگامی رخ می دهد که بوتاکس بر روی تمام بدن شما اثر بگذارد. این عارضه می تواند ساعت ها ، روزها یا هفته ها پس از تزریق در شما اتفاق بیفتد. عوارض جانبی نادر اما بسیار جدی شامل موارد زیر است:

  • ضعف عضلات در کل بدن
  • مشکل در بینایی
  • مشکل در تنفس
  • از دست دادن کنترل مثانه

 

بهترین مرکز تزریق بوتاکس زیر بغل در تهران

بوتاکس زیر بغل و درمان هایپرهیدروسیز
نت برگ بوتاکس زیر بغل

بوتاکس یک درمان بسیار مؤثر برای تعریق بیش از حد است. برای بسیاری از افراد ، این درمان می تواند کیفیت زندگی شان را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. مزایای بوتاکس برای زیر بغل بسیار زیاد است با این وجود ، تزریق آمپول ضد عرق زیر بغل می تواند پرهزینه باشند و همیشه تحت پوشش بیمه نمی باشد. با این حال ارزش خشک ماندن لباس در یک مهمانی مهم را دارد.

چنانچه به دنبال درمان عرق زیر بغل یا درمان عرق سوز زیر بغل هستید به شما تزریق بوتاکس را پیشنهاد می کنیم. همچنین با افتخار اعلام می کنیم ما در مرکز زیبایی مان واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش) خدمات تزریق بوتاکس با تخفیف و هزینه ای استثنایی ارائه می دهیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی و سایر درمان های زیبایی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

botox-for-sweating

4.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments