مزوتراپی

به سبک فرانسوی ها پوستتان را جوان کنید| مزوتراپی در بوشهر+ فیلم

جدیدترین روش برای جوان سازی صورت را می شناسید؟

تلاش و آرزوی بشر برای داشتن پوستی درخشان و بدون عیب و نقص هرگز پایان نمی یابد و این مسئله باعث شده است شرکت های مختلفی که در عرصه زیبایی فعالیت دارند ایده هایی مبنی بر نتایج جادویی را به شیوه‌ های مختلف به گوش ما برسانند. روش‌ های بسیار کمی وجود دارد که واقعاً می توانند ما را به آنچه که انتظار داریم برسانند. مزوتراپی یکی از روش هایی است که به ما وعده سفت شدن پوست و جوان سازی آن را می دهد.

تا حالا چیزی درباره مزوتراپی نشنیده اید؟ اصلا نگران نباشید در بخش های زیر به بررسی این روش فوق العاده و مزایای بی نظیر آن برای زیبایی می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی روشی است که در آن پزشک به کمک سوزن های بسیار کوچک آنزیم ها، هورمون ها و ویتامین هایی که به سفت شدن و جوان سازی پوست کمک می ‌کنند را در اختیار پوست شما قرار می دهد.

مزوتراپی
مزوتراپی

این روش برای اولین بار توسط دکتر مایکل پیستور و با هدف تسکین درد ناشی از برخی بیماری ها معرفی شد. پس باید این روش جالب را به فرانسوی ها نسبت بدهیم. اما بعدا از مزوتراپی در علم زیبایی برای برداشتن چربی استفاده شده و اغلب به جای لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گرفت.

کلمه ‘مزو’ به معنای میانی است، به این روش جدید مزوتراپی گفته می ‌شود زیرا تزریق مواد ضروری به درون لایه میانی پوست از طریق تعدادی سوزن کوچک انجام می شود. به طور کلی هدف از انجام این روش، درمان برخی مشکلات از قبیل التهاب و گردش نامناسب خون در پوست بود که باعث آسیب دیدگی پوست شده بود.

 

در حال حاضر از مزوتراپی برای درمان تعداد زیادی از مشکلات پوستی از قبیل تغییر رنگ پوست، سفت کردن پوست، بر طرف کردن چین و چروک صورت و گردن، رفع سلولیت، برطرف کردن چربی های صورت، بازو، ران، شکم، پهلو و آلوپسی استفاده می شود.

 

مزایای این روش جادویی چیست؟

برخی از مزایای بی نظیر مزوتراپی به شرح زیر می باشند:

    • یک سرم عالی سرشار از انواع ویتامین ها و سایر مواد مغذی در اختیار پوست قرار می ‌گیرد و به جوان سازی و شادابی پوست کمک می کند. در صورتی که مزوتراپی به طور صحیح انجام شود شما می توانید به آن چه که انتظارش را دارید دست پیدا کنید.
    • می ‌تواند به بخشی از برنامه مراقبت از پوست تبدیل شود زیرا در مقایسه با روش‌ های جراحی پلاستیک و سایر روش های زیبایی با تهاجم بسیار کمی همراه است و نیاز نیست که زیر تیغ پزشکان قرار بگیرید.
    • مواد مغذی مورد نیاز پوست از طریق تعدادی سوزن بسیار کوچک به پوست شما انتقال داده می شود و شما پوستی سالم و شاداب دریافت خواهید کرد و مهمتر از همه آن که نیازی به استراحت در منزل ندارید.
مزایای عالی مزوتراپی
مزایای عالی مزوتراپی

 

  • اگر شما به دنبال راهی برای جوان سازی پوست و افزایش درخشندگی آن هستید مزوتراپی بهترین گزینه محسوب می شود و شما می توانید پس از جلسه اول درمان شاهد نتایج اولیه باشید.
  • با توجه به موادی که پزشک استفاده می ‌کند می ‌توان به کمک مزوتراپی برخی از مشکلات پوستی از قبیل لکه های حاصل از بالا رفتن سن، تغییر در رنگ دانه های پوستی و مواردی از این قبیل را برطرف کرد و پوستی درخشان را به دست آورد.
  • اگر شما دچار خشکی پوست هستید مزوتراپی یک روش عالی برای شما محسوب می ‌شود زیرا می ‌تواند با افزایش میزان رطوبت پوست به رفع خشکی آن و حفظ طراوت پوست کمک کند.
  • مزوتراپی یک روش پیچیده نیست فقط جلسه مشاوره با متخصص پوست ضروری است تا بتواند پوست شما را ارزیابی کند و شما سوالات احتمالی خود را از او بپرسید. با توجه به شرایط پوست شما و ترکیباتی که قرار است پزشک از آنها استفاده کند تعداد جلسات لازم برای درمان تعیین خواهد شد.

در طول درمان چه اتفاقی رخ می دهد؟

درمان با مزوتراپی
درمان با مزوتراپی

مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه کنید این است که یک هفته قبل از درمان از مصرف آسپرین و داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب خودداری کنید زیرا ممکن است این داروها ریسک بروز خونریزی و کبودی را افزایش دهند.

پزشک از بی ‌حسی موضعی استفاده می کند و ناحیه ای که قرار است درمان شود را بی‌ حس خواهد کرد البته این مسئله به آستانه تحمل درد در شما بستگی دارد. سپس از سوزن های ریزی برای تزریق ترکیبات مورد نظر به درون پوست استفاده می کند.

تزریق داروها در عمق یک تا ۴ میلیمتری پوست انجام می شود. با توجه به نوع مشکل پوست شما، شدت آن و تاثیراتی که بر صورت شما گذاشته است ممکن است به چند جلسه درمان با مزوتراپی نیاز داشته باشید.

عوارض جانبی مزوتراپی چیست؟

همه روش های زیبایی با عوارض جانبی خاص خود همراه هستند و مزوتراپی نیز از این قاعده مستثنا نیست. برخی از عوارض جانبی شایع آن به شرح زیر می باشند:

  • قرمزی و تورم پوست
  • خارش پوست
  • درد خفیف در محل تزریق
  • افزایش میزان حساسیت پوست
  • تهوع و استفراغ
  • اسهال
  • تغییر در رنگ دانه ‌های پوستی
  • بروز واکنش پوستی از قبیل راش پوستی

ممکن است شما به برخی از موادی که پزشک استفاده می کند حساسیت داشته باشید به همین دلیل باید از نداشتن حساسیت به این ترکیبات اطمینان حاصل کنید تا از بروز عوارض جانبی حاصل از مزوتراپی پیشگیری شود.

مزوتراپی در بوشهر

مزوتراپی در بوشهر
مزوتراپی در بوشهر

در سال‌ های اخیر مزوتراپی برای جوان سازی پوست طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و از آن جایی که بالا رفتن سن و رسیدن به دوران پیری غیر قابل اجتناب است پوست اولین نقطه ای است که دستخوش تغییر می شود و تغییرات پوستی خود را به شکل خشکی پوست و نازک شدن آن، پیدایش چین و چروک و کاهش میزان الاستیسیته آن نشان می دهد. این مسئله باعث شده است تا افراد زیادی به دنبال راهی برای از بین بردن عوارض حاصل از پیری باشند و چه چیزی بهتر از مزوتراپی که از مواد موثر برای بهبود وضعیت پوست استفاده می کند.

همه افراد می توانند متقاضی درمان با این روش جادویی باشند و از مزایای حیرت انگیز آن بهره‌ مند شوند. مزوتراپی یک روش بسیار ایمن و موثر است که می تواند شما را به آنچه که می ‌خواهید برساند. می توان از این روش برای برطرف کردن سلولیت نیز استفاده کرد و به شرطی که پس از درمان شما مجدداً دچار اضافه وزن نشوید نتایج حاصل از آن دائمی خواهد بود.

ما در بهترین مرکز زیبایی در بوشهر به شما این اطمینان را می دهیم که با به کارگیری تیم تخصصی و استفاده از بهترین مواد آثار حاصل از پیری روی پوست شما را از بین می ‌بریم و پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه خواهیم داد. اگر در اطرافیان شما کسی حضور دارد که از این روش عالی برای بهبود شرایط پوستی خود استفاده کرده است می توانید تاثیرات مثبت آن را روی پوست او مشاهده کنید.

همان طور که می دانید همه افراد خواستار زیبایی و زیبا شدن هستند و این مسئله تاثیر بسیار مستقیمی بر روی اعتماد به نفس آنها دارد. برخی از افراد از دیدن کوچکترین چین و چروک روی صورت خود ناراحت و غمگین می شوند و فکر می کنند که دنیا به آخر رسیده است? اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید باید به شما بگوییم که مزوتراپی پایان همه ناراحتی های شما است ☺ بله درست شنیدید

منتظر چی هستین ما منتظرتونیم

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments