بهترین کرم موبر

بهترین کرم های موبر کدامند؟

بهترین کرم های موبر کدامند؟

کرم موبر ویت
ویت

همانطور که می دانید موهای زائد بدن و صورت زیبایی انسان را تحت تاثیر قرار داده و بیشتر افراد فکر می کنند اگر موهای زائدی بر روی بدن آنها رشد نمی کرد، زیبایی آنها چندین برابر می شد و این امر زندگی اجتماعی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. افراد با اعتماد به نفس بیشتر کارهای خود را بهتر انجام می دهند و تمام کارهای روزمره به بهترین شکل ممکن پیش می رود.

همانطور که می دانید برای از بین بردن موهای زائد راه های مختلفی وجود دارد که یکی از قدیمی ترین آنها اصلاح موها با تیغ است. تیغ باعث درشت تر شدن موها می شود، به علاوه ضخامت موهای زائد پس از اصلاح با تیغ باعث می شود موهای روییده شده آزار دهنده باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش دوم اپیلاسیون است که با درد همراه است و بعضی وقت ها باعث خونریزی می شود. استفاده از کرم های موبر روش دیگری برای از بین بردن موهای زائد است. مواد و پودرهای موبر از گذشته های خیلی دور کاربرد داشته اند و دارای بوی شدید و زننده ای بوده اند که تا چند روز پس از مصرف بوی بد آنها در خانه یا حمام استشمام می شده است. اما کرم های موبر امروزی دارای بوی بسیار خوبی هستند که کار همان پودرهای قدیمی را انجام می دهند.

در این ویدئو با انواع مختلف کرم های موبر بیشتر آشنا خواهید شد:

برای اکثر خانم ها مهم است که از مواد تشکیل دهنده کرم های موبر مورد استفاده خود اطلاع داشته باشند و کامل آن را بشناسند. در ادامه به مواد تشکیل دهنده کرم های موبر می پردازیم:

[toggle title=”مواد تشکیل دهنده کرم” state=”open” ]

مواد تشکیل دهنده کرم های موبر

کرم موبر
کرم موبر روغن زیتون

مواد تشکیل دهنده این کرم ها عبارتند از: کلسیم هیدروکساید و هیدروکسید سدیم تیو گلیکولات. این مواد تاثیر مستقیم بر روی کراتین مو، ماده اصلی تشکیل دهنده موها، می گذارد و آن را به طور کامل تخریب می کنند. تخریب کراتین مو یعنی تخریب کامل مو؛ به این ترتیب موهای زائد به وسیله کرم های موبر از بین می روند.

[/toggle]

[toggle title=”انواع موبرها” state=”open” ]

انواع موبرها

کرم های موبر در بازار به شکل های مختلفی یافت می شوند. تاکنون بیشتر کرم های موبر به شکل تیوب و پماد در بازار به فروش می رسیدند، اما شرکت های تولید کننده شکل های جدیدی از موبرها را وارد بازار کرده اند که به صورت اسپری و ژل تولید شده و نسبت به کرم های موبر قدیمی دردسر کمتری دارند.

[/toggle]

[toggle title=”حساسیت” state=”open” ]

حساسیت به کرم های موبر

بعضی از افراد به کرم های موبر حساسیت دارند و بلافاصله بعد از مصرف پوست آنها ملتهب و قرمز می شود و در برخی موارد حساسیت های شدید پوستی بروز می کند که ممکن است منجر به تاول زدن و سوختگی پوست شود.

البته شکل این حساسیت در افراد به دلیل تفاوت پوست ها یکسان نیست. یعنی امکان دارد بعضی افراد به ترکیبات اصلی کرم ها، سدیم تیو گلیکولات و یا کلسیم هیدروکساید، حساسیت داشته باشند و بعضی دیگر به مواد نگهدارنده کرم واکنش نشان می دهند و برای برخی دیگر خوشبو کننده ها و عطرهای اضافه شده به کرم باعث بروز حساسیت می شود. بنابراین قبل از استفاده از هر کرمی ابتدا آن را روی پوست خود تست کنید تا از حساسیت نداشتن به آن اطمینان حاصل کنید و از بروز مشکلات پوستی جلوگیری کنید.

[/toggle]

[toggle title=”طریقه تست” state=”open” ]

کرم موبر ای آر
کرم موبر ای آر

طریقه تست کرم موبر

ابتدا مقداری کرم را به قسمت پشت بازو که دارای پوست نازکتری است، استفاده کنید و یک دقیقه صبر کنید و بعد آن را بشویید. اگر پوست دچار تورم، قرمزی، التهاب و سوختگی بود، یعنی پوست شما به کرم مورد نظر حساسیت نشان داده است و نباید از این کرم استفاده کنید. اما اگر مشکلی بروز نکرده بود می توانید به راحتی این کرم را برای تمام بدن خود مورد استفاده قرار دهید.

[/toggle]

[toggle title=”روش استفاده” state=”open” ]

کرم موبر آلوی
کرم موبر آلوی

روش استفاده از کرم موبر

ابتدا منطقه مو دار بدن را به خوبی بشویید و از هر گونه آلودگی، عرق و یا کرم ها و چربی های آرایشی پاک نمایید، زیرا اگر پوست چرب باشد کرم به خوبی عمل نمی کند. به علاوه در هنگام استفاده از کرم، پوست باید کاملا خشک باشد. سپس کرم را بر روی پوست که کاملا خشک و تمیز شده استفاده کنید و تا مدت مشخص شده روی کرم منتظر بمانید، بعد از گذشت این زمان کرم را با آب گرم بشویید. شایان ذکر است که کرم باید به اندازه کافی استفاده شود، زیرا تمام موهای زائد باید به کرم آغشته شوند تا به طور کامل و یکنواخت از بین بروند.

[/toggle]

[toggle title=”مزایا” state=”open” ]

کرم موبر برای پوست های حساس
کرم موبر برای پوست های حساس

مزایای استفاده از کرم های موبر برای حذف موهای زائد

استفاده از کرم های موبر دارای مزایای زیادی است، از جمله:

  • استفاده آسان
  • دردناک نبودن
  • به صرفه بودن از نظر هزینه
  • قابل استفاده بودن برای تمام اعضای بدن

[/toggle]

[toggle title=”معایب” state=”open” ]

کرم موی گیاهی
کرم موی گیاهی

معایب استفاده از کرم های موبر

این کرم ها در کنار مزایای خود دارای معایب و عوارضی نیز هستند. این معایب عبارتند از:

  • درد سر زیاد و کثیفی اطراف محیط در زمان مصرف
  • در صورت زخم بودن یا خراشیده شدن پوست امکان استفاده از کرم موبر نیست.
  • نمی توان از کرم های موبر به طور مکرر و هر روزه استفاده کرد، زیرا باعث تیرگی یا سوختن پوست می شود.
  • بیش از 90 درصد کرم های موبر با وجود عطرها و خوشبو کننده ها دارای بوی بدی هستند.
  • از کرم های موبر نمی توان برای نقاط حساس مانند زیر چشم استفاده کرد، زیرا باعث آسیب های شدید به پوست می شود.

[/toggle]

[box type=”info” ]

توجه: هیچ گاه برای اقدامات مربوط به سلامتی بدنتان زود تصمیم نگیرید و گول تبلیغات رسانه ها را نخورید. استفاده از کرم موبر از هر نوعی که باشد به هیچ عنوان موهای زائد را ریشه کن نمی کنند.

[/box]

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن، استفاده از لیزر موهای زائد است. در این روش اشعه ی نوری با طول موجی خاص به درون لایه ی سطحی پوست نفوذ کرده و توسط رنگدانه های موجود در مو جذب می شود. سپس در ناحیه ی ریشه و فولیکول مو شروع به تولید گرما می کند و سپس آن را از بین خواهد برد. شما تنها در جند جلسه قادر خواهید بود تا از شر ریشه های مویی تان خلاص شوید و به زندگی خود زیبایی و طراوت ببخشید.

برای اطلاعات بیشتر لطفا با متخصصین مو در سایت تماس حاصل کنید، منتظر شما هستیم. اینجا کلیک کنید.

محقق : میترا کرمانیان

 

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments