بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

بهترین ژل تزریقی صورت چیست؟ معیار و ملاک انتخاب بهترین ژل چه باید باشد ؟

بهترین ژل تزریقی صورت

بهترین ژل تزریقی صورت

امروزه تا حرف از تزریق ژل و چربی می شود، همه بلافاصله به یاد سلبریتی های فضای اینستاگرام می افتند اما واقعیت این است که سلبریتی های معروف اینستاگرام معیار حقیقی نتایج تزریق ژل و چربی نیستند!!بهترین ژل تزریقی صورت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل می تواند در زمینه های مختلفی به افراد کمک کند تا ظاهر بهتری داشته باشند.اما متاسفانه افرادی نیز وجود دارند که با تزریق های بی رویه ؛ چنان ظاهر مخوفی برای خود ساخته اند که به راستی باید به دیگران حق داد که از هرگونه عملیات زیبایی وحشت داشته باشند.

بهترین ژل تزریقی صورت
بهترین ژل تزریقی صورت

اما واقعیت این است که تزریق ژل و چربی و یا اصولا هر گونه عملیات زیبایی نیازمند رعایت کردن اصول و معیارهایی است که با تخطی از آن ها ، طبیعی خواهد بود که نتیجه ی مورد نظر به دست نیاید!بهترین ژل تزریقی صورت

اما سوالی که در این میان به شدت مطرح است اینه که کدام برند و کدام محصول ؟!!

کافیست سری به بازارهای این چنین بزنید و با انواع محصولات و مارک هایی رو به رو شوید که همگی مدعی هستند بهترین کیفیت لازم را دارا می باشند!!بهترین ژل تزریقی صورت

اما به راستی می شود به همه این تبلیغات اعتماد کرد ؟ به عنوان شخصی که تصمیم دارد به عنوان مثال ، در ناحیه ی صورت خود تزریق ژل انجام دهد ، چگونه می توانید بهترین ژل تزریقی را تشخیص دهید؟!!بهترین ژل تزریقی صورت
برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید!!

بهترین ژل تزریقی صورت
بهترین ژل تزریقی صورت

ژل ژوویدرم : بهترین مارک؟!!

در صورتی که مدت هاست به فکر تزریق ژل هستید ، پس حتما با نام این برند معروف آشنایی دارید !!ژل ژوویدرم یکی از بهترین مارک های موجود در بازار می باشد.اما شاید برایتان این سوال به وجود آمده است که علت این همه تحسین و کیفیت چه می باشد:

  • ژل ژوویدرم حاوی اسید هیالورونیک می باشد (اسیدی که در بدن تولید می شود و موجب طراوت و شادابی پوست می گردد)
  • دوام و ماندگاری بهترین نسبت به دیگر فیلرها دارد
  • به خوبی چین و چروک های پوستی را نیز بر طرف می کند
  • با تمام این تفاصیل می توان با اطمینان خاطر عنوان کرد که ژل ژوویدرم یکی از بهترین هاست!!
ژل ژوویدرم : بهترین مارک؟!!
ژل ژوویدرم : بهترین مارک؟!!

تزریق ژل چگونه انجام می شود؟

پیش از این که به فرآیند این نوع  درمان زیبایی بپردازیم باید شما را از یک سری نکات آگاه سازیم:

پیش از این که مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنید بهتر است به اعتبار و حسن شهرت آن دقت داشته باشید! یک انتخاب اشتباه می تواند منجر به عوارض وحشتناکی شود. کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید و تصاویر افرادی را مشاهده کنید که با تزریق ژل های تقلبی و چینی و یا زیاده روی در تزریق آن ها دچار چه مشکلاتی شده اند تا متوجه شوید دقیقا از چه صحبت می کنیم!!

  • در مرحله ی بعد حتما از پزشک خود بخواهید که جعبه یا بطری ژل را به شما نشان دهید. به عنوان بیمار، این کاملا حق شماست که از تما محصولاتی که برای شما استفاده می شود ، اگاه شوید.این مسئله با توجه به رواج و گسترش ژل های تقلبی در بازار، حتی بیشتر از گذشته باید مورد توجه شما قرار بگیرد!!

در نظر داشته باشید که این عمیلات احتمالا 30 دقیقه به طول خواهد انجامید و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. به همین خاطر نیازی به نگرانی راجع به دوره ی نقاهت نیست!!شما بلافاصله پس از انجام این عملیات می توانید به منزل خود برگردید.

از نکات مهم دیگر این است که پیش از عمل تزریق ژل از هیچ گونه مواد آرایشی استفاده نکنید!!

ژل ژوویدرم : بهترین مارک؟!!
ژل ژوویدرم : بهترین مارک؟!!

فرآیند تزریق ژل

پزشک شما در ابتدا ناحیه ی مورد نظر را بی حس می کند و پس از اثر گذاری مواد بی حسی ، با سوزن های بسیار ریز، شروع به تزریق ژل در محل می کند.دقت داشته باشید که ممکن است عملیات تزریق چند بار و در نواحی مختلف صورت بگیرد تا ژل مربوطه ، به صورت یکنواخت به کلیه ی برسد!!

مراقبت های بعد از تزریق ژل

همان گونه که گفتیم شما می توانید بلافاصله بعد از اتمام عملیات تزریق ژل به منزل خود برگردید ، ولی این مسئله بدان معنا نیست که دیگر احتمال بروز عوارض جانبی به صفر خواهد رسید و دیگر نیازی به هیچ گونه مراقبت های خاص نخواهد بود!!
طبیعی است که بعد از عمل اندکی دچار تورم و قرمزی شوید.ورم کردن ناحیه ی مورد نظر تقریبا در بیشتر بیماران بروز پیدا می کند اما جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل
مراقبت های بعد از تزریق ژل

شما می توانید با استفاده از کیسه های یخ ، میزان این ورم را کاهش دهید.

در صورتی که دچار قرمزی بعد از تزریق ژل شده اید ، نیز می توانید با استفاده از داروهای ضد التهاب ، به خوبی این عارضه را درمان کنید.

در هر صورت چه با درمان و چه بدون درمان ؛ این مشکلات یکی دو روز بعد از اتمام عملیات به صورت خود به خود از بین خواهند رفت!!

  • از مراقبت های مهم و اساسی دیگر این است که به هیچ وجه به ناحیه ی درمان شده دست نزنید!! با این که در مطالب و مقاله های دیگر این وب سایت چندین بار این نکته را متذکر شده ایم ، اما باز هم باید به اهمیت این مسئله تاکید کنیم!!

با دستکاری و ور رفتن با ناحیه ی درمان شده ، احتمال جا به جایی ژل تزریق شده وجود خواهد شد ، به خاطر داشته باشید که ژل تزریقی هنوز به خوبی با بدن شما منطبق نشده است. به همین خاطر توصیه اکید می شود برای پیشگیری از مشکلات این چنین تا چند روز از دست زدن به ناحیه ی مربوطه ، خودداری کنید!!

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

همان گونه که گفتیم یکی از مهم ترین اقدامات شما به عنوان شخصی که تصمیم به تزریق ژل به صورتش دارد ، انتخاب یک مرکز زیبایی معتبر می باشد و همان گونه که به خوبی می دانید اعتبار هر مجموعه ای به پزشکان آن بر می گردد!!

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران
بهترین مرکز تزریق ژل در تهران
مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شونده ، افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید!!

گردآورنده : ندا ناصری

پزشکان پوست و موی تهران اسکین 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments