بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست ؟ میکرودرم ابریژن یا میکرونیدلینگ؟

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست ؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از دست چین و چروک ها، اسکارها و جای جوش های روی صورت خود خلاص شوید ؟

خب روش ها و راه های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد که می توان آن ها را به کار گرفت. در این مطلب تصمیم داریم به برخی از آن ها اشاره کنیم و بگویین که بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست. با ما همراه باشید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست
بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست

معمولا گفته می شود که زندگی ما، روی صورتمان نوشته شده است.اما اگر دلتان می خواهد ، اندکی تغییر در صورت ایجاد کنید (مثل رفع چین و چروک ها ،نرم کردن شیارهای پوستی، یا برطرف کردن لکه های پوستی) می توانید از انواع روش های موثر جوانسازی پوست مانند میکرودرم ابریژن یا میکرونیدلینگ و… استفاده کنید.وقتی که بحث درمان های پوستی مطرح باشد ، خبرهای خیلی خوبی در این باره وجود دارد.

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین متخصصین  پزشکان ، آماده است تا کلیه روش های جوانسازی پوست از جمله : میکرودرم ابریژن ،میکرونیدلینگ، هیدرودرم و … را به شما عزیزان و همران ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

جمعیت رو به رشد زنان مسن سالم و فعال که می خواهند جوان به نظر برسند، تکنیک های جوان سازی پوست را که ظریف تر هستند و زمان بهبودی بسیار کوتاه تری نسبت به جراحی و لیفت صورت دارند، محبوب تر کرده است

بسیار مهم است نوع درمانی که انتخاب می کنید را بارها و بارها بررسی کرده و شهرت مرکزی که انتخاب می کنید را نیز بسنجید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

شما ممکن است بخواهید که با یک متخصص پوست درباره خطرات و منافع احتمالی روش های مختلف درمانی مشورت کنید.

بیمه عملیات های زیبایی را پوشش نمی دهد به همین دلیل یکی از نکاتی که به هنگام انتخاب روش جوانسازی پوست باید در نظر بگیرید ، هزینه های آن است.بررسی کنید که آیا توان پرداخت آن را دارید یا خیر.

روش میکرودرم ابریژن ،یکی از تکنیک های جوانسازی پوست است که هزینه های آن به نسبت نتیجه ای که می گیرید ، بسیار مناسب است.

رایج ترین روش های زیبایی

روش هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم ، برای برطرف کردن چین و چروک ها ، اسکارها،رنگدانه های غیر همرنگ،و دیگر عارضه های پوستی بسیار مناسب و مفید است.

بوتاکس : تزریق توکسین بوتولونیوم (مجموعه ای شامل بوتاکس،دیسپورت و زئومین) که هزینه ی پایینی دارد و خطرات بسیار کمی را متوجه بیمار می کند و نیازی به هیچ گونه زمان استراحت ندارد.این روش به طور موقت برای نرم و صاف کردن چین و چروک های صورت، گردن و پیشانی، بسیار موثر و مفید است

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست
بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست

فیلرهای بافت نرم : تزریق فیلرهای بافت نرم روی پوست می تواند به ارتفاع گونه ها اضافه کرده،خط فک را بهبود داده و زخم های ناشی از جراحی و اسکارها را از بین ببرد و در نتیجه منجر به بازگشت سلامت گونه ها و چشم ها می شود ،خطوط افقی روی پیشانی را می پوشاند، چین های دور لب را پر می کند و هم چنین خطوط و چین های ناشی از لبخند را برطرف می کند.

بعضی از فیلر ها، مانند اسید هیالورونیک و اسید پتاسیم L-lactic، در نهایت توسط بدن جذب می شوند. دیگر فیلرها  حاوی دانه های کوچک، مواد جامد معلق در ژل هستند. ژل در طول زمان جذب می شود و دانه ها یک داربست برای رشد کلاژن را تشکیل می دهند.

پیلینگ(لایه برداری) شیمیایی : لایه برداری برای درمان چروک ها،نقطه های ناشی از سن،بی رنگی ،عارضه های پوستی سرطان،و اسکارهای صورت استفاده می شود. یک محلول اسیدی(معمولا گلیکولیک،سالیسیلیک یا تری کلوروآکتیک اسید ) به پوست زده می شود ،و این محلول اسیدی،سلول های مرده پوست و لایه بالایی اپیدرم ها را حل می کند.

اثرات این شیوه ی درمانی به این بستگی دارد که پیلینگ تا چد عمیق به پوست نفوذ می کند که این مسئله توسط نوع و قدرت محلولی که استفاده می شود ، مشخص می گردد.

میکرودرم ابریژن : در این روش درمانی، پزشک متخصص ،ناحیه تحت درمان را با کریستال های ریز آلومینیوم هیدروکساید می پوشاند تا ظاهر پوست را نرم تر و بهتر سازد

این روش بسیار کم هزینه است و نیازی به هیچ گونه دوره استراحتی ندارد

شما می توانید جهت انجام این شیوه ی جوانسازی پوست با مرکز زیبایی برکه تماس بگیرید و از تخفیفات جالب توجه ما بهره مند شوید.

میکرونیدلینگ : این روش آن جور که به نظر می رسد، دردناک نیست ( در این تکنیک جوانسازی پزشک متخصص از یک وسیله ی الکتریکی یا باطری خور که شامل سوزن های کوچک و باریک و تیز است روی پوست شما استفاده می کند).

این سوزن ها ، زخم های ریزی روی سطح پوست ایجاد می کنند و به این ترتیب تولید طبیعی کلاژن و الاستین پوست را تحریک می کنند.

مواد درمانی مانند اسید هیالورونیک یا اسید اسکوربیک می توانند قبل یا بعد از درمان استفاده شوند تا ماده عمیق تر به پوست نفوذ کند. این روش نسبتا بدون ریسک و ارزان است.

جوانسازی پوست صورت با لیزر

لیزرها می توانند چین و چروک های خفیف تا متوسط را برطرف کرده و به طور موثری رنگ پوست،بافت و استحکام آن را بهبود ببخشند. قابلیت لیزرها که می توانند سلول های خاصی را هدف قرار دهند موجب شده است که در درمان عارضه های مانند لکه های پوستی، نشان های مادرزادی و عروق و رگ های مشخص بسیار مفید و موثر باشند. هم چنین می توانند در رفع اسکارهای آکنه ای و زخم های پوستی نیز مفید واقع شوند. متخصص پوست یا جراح زیبایی شما می تواند به شما بگوید که کدام نوع لیزر درمانی برای شما بهتر است

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست
بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چیست

جوانسازی پوست صورت آقایان

بر خلاف آن چه که امروزه شایع شده است ، تنها زنان نیستند که به تکنیک های جوانسازی پوست علاقه مندند، بلکه مردان بسیاری نیز وجود دارند که ترجیح می دهند پوستی صاف و جوان داشته باشند.

ما در مرکز زیبایی برکه ، کلیه خدمات جوانسازی را برای آقایان و بانوان ارائه می کنیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره با مرکز ما تماس بگیرید.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه rf

این روش نیز یکی دیگر از تکنیک های جوان سازی است که با سوزاندن و تخریب لایه سطحی پوست، واکنش طبیعی بدن را به تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند.

لیزری که در این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرد ، اشعه ی حرارتی ضعیفی را به پوست می تاباند و موجب واکنش پوست می شود. میزان حرارت آن قابل تحمل است و درد غیرقابل کنترلی نخواهد داشت.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید 

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments