بهترین دستگاه و مرکز لیزر تهران مدیواستار

معرفی بهترین دستگاه لیزر و بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در بین انواع دستگاه لیزر هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید.

در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بین انواع دستگاه لیزر الکساندرایت وجود دارد، و آن چیزی نیست جز دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون. این دستگاه بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت موجود در بازار (بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2022) است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه لیزر مدیواستار mediostar چیست؟

پنج مشکل بزرگ رفع موهای زائد قبل از مدیواستار 

قبل از ورود مدیواستار، معجزه ی لیزر موهای زائد قرن، با چند مشکل بزرگ روبرو بودیم:

مشکل اول:
تمام مراجعین لیزر از تجربه ی درد لیزر می گفتند و می نالیدند!


مشکل دوم:

هر جلسه ی لیزر از بیش از نیم ساعت تا حتی دو ساعت زمان می برد. در صورتی که، با ورود مدیواستار، جلسات لیزر فقط چند دقیقه ی کوتاه و برای لیزر کل بدن به بیست دقیقه هم نمیرسد! این دقایق کوتاه نشانه ی این است: مدیواستار فوق العاده سریع عمل می کند! 

چرا سرعت عمل دستگاه لیزر مدیواستار بیشتر از لیزرهای دیگر است؟ 

مدیواستار دو نشان را با یک تیر می زند: 1. طول موج های اصلی برای رفع موهای زائد انواع پوست و مو را دارد و 2. می تواند ریشه ی موی زائد را بسوزاند. چگونه؟
جواب. یک طول موج جداگانه و کنترل شده ی 940 نانومتری با پالس، دقت هدف گیری و انرژی معین دارد که به کمک آن از فعالیت عروق تغذیه رسان به ریشه موی زائدجلوگیری می کند. 

دستگاه لیزر بدون عارضه برگشت پذیری مو

مشکل سوم:
هیچ دستگاه لیزری نمی توانست بدون ایجاد عارضه همزمان هم روی موهای نازک و کرکی کار کند و هم موهای ضخیم و سیاه!و تازه کوچکترین عارضه ی برگشت پذیری مو را ایجاد نکند!


مشکل چهارم:

بر خلاف تبلیغات پر از بوق و کرنا، هیچ دستگاه لیزری نمی توانست برای پوست های تیره شما را از عوارض سوختگی و تغییر رنگدانه پوست در امان نگه دارد!


مشکل پنجم:

هیچ لیزری اینقدر سریع السیر، ایمن و فوق العاده موثر و ماندگار برای همه ی تیپ های پوستی نتیجه نمی داد!

و اما 

دستگاه لیزر مدیواستار چگونه دستگاه لیزری ست؟ 

از تجربه ی خودم، همکاران، و صدها نفر در سراسر کشور از دستگاه لیزر مدیواستار) می گوییم:

اول اینکه خبری از ژل و الکل و حتی هیچی نیست! هیچی به این معناست که دستگاه لیزر هیچ تماسی با پوست شما ندارد که این خود باز مشکل آلودگی احتمالی را در پی دارد. 

در مرکز لیزر شریعتی-قلهک تهران، به جای ژل یا الکل، ابتدا دستگاه کامل ضد عفونی می شود. پس از اطمینان از سلامت پوست مراجعه کننده، سلفون یکبار مصرف دور پوست و نیز روی دستگاه کشیده می شود. سلفون مانع از انتقال کوچکترین آلودگی از فرد به فرد یا از دستگاه به فرد خواهد شد. 

دستگاه لیزر بدون درد مدیواستار برای پوست حساس

مزیت دوم مدیواستار که اتفاقا از مهمترین مزایای یک دستگاه لیزر باکیفیت است، همان بی درد بودنش ست. مدیواستار تنها لیزری ست 

دستگاه لیزر مدیواستار برای موهای نازک و کرکی

 با هر دستگاهی به غیر از مدیواستار، احتمال برگشت پذیری موهای زائد نازک و کرکی بسیار بالاست. ریسک نکنید و در صورت تمایل برای رفع موهای کرکی، با خیال راحت مدیواستار را به عنوان اولین انتخاب در اولویت قرار دید. 

مدیواستار مناسب پوست روشن، گندمی، سبزه و تیره

لیزرهای سابق مانند کندلا با طول موج 1064 نانومتری برای پوست های تیره کاربرد داشتند. کندلا جنتل مکس پرو با دو طول موج الکساندرایت 755 نانومتر و 1064 نانومتر به ترتیب برای پوست های روشن و تیره تر عمل می کند. اما دو مشکل عمده دارد: درد و عوارض تغییر رنگدانه و احتمالا سوختگی پوست های تیره.
بر خلاف کندلا، مدیواستار این دو مشکل را پشت سر گذاشته: بی درد است و بدون ایجاد کمترین مشکلات، علاوه بر پوست های روشن تر، برای پوست های تیره و سبزه عالی جواب می دهد. 

آیا می دانید پوست های بسیار حساس برای اولین بار در عمر خود، لذت لطافت دایمی پوست بدون مو را فقط با مدیواستار تجربه کرده اند؟!

چرا دستگاه لیزر مدیواستار تنها لیزر کاملا بدون درد و سوختگی است؟ 

درمان موهای زائد با دستگاه مدیواستار بر روی هر نوع پوست کاملا ایمن و موثر است. این امر به این دلیل است که فناوری خنک کننده فوق پیشرفته آبی می باشد. سیستم water cooling به کار رفته در دستگاه لیزر مدیواستار دمای لیزر را با دمای بدنتان در هزارم ثانیه تنظیم میکند تا کوچکترین گرمایی حس نکنید!

علاوه بر این، فن آوری سازگار با خنک کننده هوا (ACC) با هدایت هوای سرد به ناحیه در حال درمان، راحتی و آسایش شما را در حین لیزر هرچه بیشتر و بهتر فراهم می کند.

دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون مونولیت 2022؟

مزیت ویژه ی دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون همان هندپیس های مونولیت آن می باشد. در واقع، هندپیس های جدید مونولیت آپشن های بیشتری به آن می دهد: 

پوست و موهای زائد قابل بررسی دقیق ترو تنظیمات دمایی، طول موج ها و غیره با جزییات دقیق تری انجام می شود. می توان گفت: مدیوساتار اسکلپیون مونولیت یک سیستم رباتیک هوشمند برای تشخیص نیازهای هر مراجعه کننده دارد. با پوست و موی شما ارتباط عاطفی برقرار می کند، ایمن ترین و موثرترین است. 

ویژگی های مرکز خوب برای لیزر موهای زائد

قطعا لیزر موهای زائد یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد هم برای خانمها و هم آقایان محسوب می شود، اما این دلیل نمی شود که به هر مرکز لیزر یا نزد هر کس مراجعه کنید. تصمیم گیری برای اینکه نزد کدام مرکز لیزر موهای زائد را انجام دهید، تصمیمی است که نباید عجولانه و سرسری گرفته شود.

از اینرو ما در ادامه به تشریح ویژگی های یک مرکز لیزر خوب پرداخته ایم و در آخر هم بهترین مرکز لیزر موهای زائد را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های یک مرکز لیزر خوب عبارتند از:

  • معتبر و با تجربه بودن مرکز لیزر. روش توصیه شده ما این است که از دوستان و یا مراجعینی که به آن مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کرده اند، روند کاری مرکز را پرس و جو کنید. بدین ترتیب از اعتبار و تجربه مرکز مطلع خواهید شد.
  • بازخورد های مثبت فراوان در سایت از سوی مردم. اگر مرکز لیزر مورد نظرتان دارای وبسایت باشد، به راحتی می توانید به قسمت نظرات سایت مراجعه کرده و نظر مراجعین را برای درمان های مختلف مطالعه و بررسی نمایید.
  • پاسخگویی مطلوب مرکز لیزر. مرکز لیزر باید این قابلیت را داشته باشد که به صورت تلفنی و یا حضوری به تک تک سوالات و ابهامات شما در خصوص لیزر، با صبر و حوصله پاسخ مناسبی ارائه دهد. یا این حال، مراکز لیزر موهای زائد قادر نیستند اطلاعات دقیقی در خصوص هزینه لیزر و تعداد جلسات مورد نیاز به شما ارائه دهند. زیرا بدون ارزیابی شخصی شما، پاسخ دادن به آن ها غیر ممکن است. بنابراین، این امر مستلزم مراجعه حضوری است.
  • امکان مشاوره حضوری. یک مرکز لیزر خوب باید پیش از شروع درمان های لیزر موهای زائد، از برای مشاوره اولیه دعوت به عمل آورد. این مشاوره نباید به صورت تلفنی باشد و نیاز به مراجعه حضوری دارد. مشاوره اولیه به شما این امکان را می دهد که تمامی سوالاتی که در خصوص لیزر موهای زائد تان دارید را بپرسید. شما باید این مشاوره را مستقیما با فردی انجام دهید که قرار است درمان لیزر شما را ارائه دهد.
  • انجام تست پچ. این امکان را به پزشک می دهد که طیف وسیعی از تنظیمات لیزر را بر روی شما امتحان کند تا متوجه چگونگی واکنش پوست تان به درمان شود. و مرکزی که تست پچ را انجام می دهد، نشان از حرفه ای بودن آن دارد.

بهترین مرکز لیزر تهران شمال (قیطریه-صدر-شریعتی…)

مرکز لیزر محدوده قیطریه

اگر بخواهیم یک مرکز لیزر خوب که از تمام ویژگی های مثبت فوق برخوردار باشد را به شما معرفی کنیم که در کنار کارکنان متخصص و خدمات عالی، هزینه های مقرون به صرفه و مناسبی نیز ارائه می دهند، با قطعیت مرکز لیزر موهای زائد شریعتی-قلهک که تنها مرکز لیزر و نماینده رسمی مدیواستار تهران است را نام ببریم.

این مرکز لیزر در خیابان شریعتی تهران کلیه خدمات لیزر موهای زائد را توسط دستگاه لیزر مدیواستار که در ابتدای مطلب در مورد آن به طور مفصل شرح دادیم، انجام می دهد. این دستگاه، جزء بهترین، جدیدترین و بدون درد ترین دستگاه لیزر در تهران می باشد.

تماس با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

4 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments