مزوتراپی صورت در اهواز

بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز

درخواست برای پوستی با درخشش و روشنایی درونی و ذاتی پایان پذیر نیست. با روی کار آمدن صنعت زیبایی که مملو از درمان های زیبایی و نوید بخش نتایج معجزه آسا است ، می توان احساس زیبایی بی نهایت را به ارمغان آورد. اما چند روش محدود وجود دارد که به معنای واقعی می تواند به شما در رسیدن به پوست ایده آل تان کمک کند. مزوتراپی یکی از این روش ها است که وعده استحکام و جوان سازی پوست شما را می دهد. تا کنون درباره آن چیزی نشنیده اید؟ جای نگرانی نیست؛ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا همه چیز را در مورد این روش زیبایی متوجه شوید.

 

بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز : مزوتراپی برای صورت چیست؟

مزوتراپی پوست
مزوتراپی صورت

مزوتراپی پوست روشی است که در آن پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها ، هورمون ها و ویتامین ها به پوست شما استفاده می کند تا آن را مستحکم و جوان سازی کند. این روش برای اولین بار در سال 1952 در فرانسه توسط دکتر میشل پیستور برای کمک به تسکین درد ناشی از شرایط پزشکی اختراع شد. با این حال ، بعداً ، از آن در زمینه های آرایشی و بهداشتی پوست و از بین بردن چربی (اغلب به عنوان جایگزینی غیر تهاجمی برای لیپوساکشن) مورد استفاده قرار گرفت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اصطلاح “مزو” به معنای “میان” است. این روش درمانی از آنجایی مزوتراپی نامیده می شود که در آن از سوزن های ریز برای تزریق مواد به لایه میانی پوست استفاده می شود. کل ایده این درمان ، درمان موارد زمینه ای مانند التهاب و گردش خون ضعیف است که منجر به وارد آمدن آسیب به پوست می شود.

مزوتراپی اغلب برای پرداختن به طیف گسترده ای از مشکلات پوستی مانند موارد زیر استفاده می شود:

  • مشکلات رنگدانه ای
  • سفت شدن پوست
  • کاهش سلولیت، خطوط و چین و چروک
  • برداشتن چربی از صورت ، بازوها ، ران ها ، شکم ، باسن و پاها
  • آلوپسی

فیلم مزوتراپی صورت :

این روش دارای مزایای مختلفی است که در ادامه شرح داده ایم.

 

بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز : مزایای مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی جای جوش
ایا مزوتراپی ضرر دارد
  1. پوست تان از غلظت بالایی از ویتامین ها و سایر مواد مغذی برخوردار می گردد

غلظت بالای سرم ها ، ویتامین ها و سایر ترکیبات مغذی و مواد مفید باعث می شود پوست شما با طراوت و جوان سازی شود. چنانچه مزوتراپی به درستی انجام شود ، محصولات و مواد مغذی به پوست شما می رسند و آن را از یک تغذیه خوب بهره مند می سازند.

  1. می تواند جایگزینی برای جراحی های گران قیمت باشد

مزوتراپی می تواند بخشی از روال ضد پیری پوست شما باشد و نسبت به سایر روش ها و جراحی های پلاستیک کمتر تهاجمی است. برای داشتن ظاهری بهتر، نیازی به تیغ جراحی نیست. سرم های غلیظ شده مزوتراپی با استفاده از سوزن های ریز، کلیه مواد مغذی را به پوست شما تحویل داده و پوستی سالم و زیبا ببرای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که با زندگی روزمره بیماران تداخلی ندارد.

  1. می تواند نیازهای چند گانه پوست را برطرف کند

خواه به دنبال یک راه حل ضد پیری هستید و یا می خواهید درخشندگی پوست خود را تقویت کنید ، مواد منحصر به پوست خود را دریافت خواهید کرد. توسط مزوتراپی، انرژی پوست تقویت می شود و می توانید نتایج قابل مشاهده ای را بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده کنید.

  1. پوست شما را درخشان می کند

بسته به مواد تشکیل دهنده ، مزوتراپی می تواند به مشکلات پوستی مانند لک های ناشی از افزایش سن ، تغییرات رنگدانه ای و ملاسما بپردازد. این درمان می تواند صورت شما را درخشان تر کرده و حتی باعث بهبود تون پوست تان نیز شود.

  1. پوست شما را هیدراته نگه می دارد

مزوتراپی همچنین می تواند به تقویت رطوبت و آبرسانی پوست کمک کند و باعث شود که پوست ، پر تر و سالم تر به نظر برسد.

مزوتراپی به هیچ وجه روند پیچیده ای نیست. با این حال ، شما باید برای مشاوره اولیه به متخصص پوست مراجعه و در مورد مشکلات خود و انتظاراتی که دارید مشورت کنید. متخصص پوست بهترین فرد برای درک نیازهای پوست شما و نوع مواد لازم برای آن است. جهت ارتباط با مطب دکتر متخصص پوست اهواز لطفاً کلیک کنید.

بسته به شدت درمان تان و مواد تشکیل دهنده مورد استفاده ، تعداد جلسات ممکن است متفاوت باشد. درمان معمولاً با هماهنگی انجام می شود. در ادامه به طور مختصر در مورد آنچه در طول فرایند مزوتراپی اتفاق می افتد شرح داده ایم.

 

بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز : در طول فرایند مزوتراپی چه اتفاقی می افتد؟

کوکتل مزوتراپی چیست
مزوتراپی ضد لک صورت

شما باید یک هفته قبل از عمل صورت از فرایند مزوتراپی از مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) و آسپیرین (در صورت استفاده هر کدام از آنها) خودداری کنید زیرا ممکن است خطر کبودی و خونریزی تان را افزایش دهد.

در طول درمان:

  • پزشک ممکن است بی حس کننده موضعی را در مناطقی که تحت درمان قرار می گیرد، استفاده کند. اما این به میزان تحمل درد شما نیز بستگی دارد.
  • پزشک از یک میکرونیدل (سوزن بسیار ریز) برای تزریق مواد به داخل ناحیه مورد نظر استفاده می کند. یک سری تزریق دریافت خواهید کرد.
  • تزریق ها در اعماق مختلف از فاصله حدود 1 تا 4 میلی متر به پوست شما منتقل می شود. این مسئله ، مجددا به مشکل پوستی شما بستگی دارد.

بسته به مشکلات پوست ، شدت آن و اثرات آن ، ممکن است چندین جلسه مزوتراپی نیاز داشته باشید. پزشک می تواند دقیقا به شما بگوید که برای رسیدن به نتایج مورد نظر به چند جلسه در هفته نیاز دارید.

در مورد مزوتراپی و تأثیرات آن مطالعات کافی صورت نگرفته است ، اما هر درمان زیبایی به سهم خود با اثرات نامطلوبی همراه است و مزوتراپی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز : عوارض جانبی و خطرات ناشی از مزوتراپی

هزینه مزوتراپی
ضررهای مزوتراپی

عوارض جانبی قابل توجه مزوتراپی شامل لک های سیاه و آبی، احساس سوزش 15 تا 20 دقیقه پس از درمان، درد خفیف تا متوسط به مدت 1 الی 5 روز و مانند هر تزریق دیگری، کمی احتمال خطر بروز عفونت می باشد. همه افرادی که از مزوتراپی استفاده می کنند، می توانند همان روز فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

با این حال برخی از عوارض جانبی شایع مزوتراپی شامل موارد زیر است:

  • ادم (تورم ناشی از آسیب یا التهاب)
  • اریتما (قرمزی پوست)
  • خارش
  • درد خفیف (در ناحیه تحت درمان)
  • هیپراستزی پوست (حساسیت زیاد پوست به لمس یا درد)
  • حالت تهوع
  • اسهال
  • استفراغ
  • گره های زیر جلدی در ناحیه تحت درمان
  • مشکلات مربوط به رنگدانه
  • واکنش های پوستی حساس (بثورات و غیره)

حتی ممکن است نسبت به برخی از داروها و ترکیباتی که در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند ، واکنش های آلرژیک نشان دهید. از این رو ، مهم است که اطلاع داشته باشید که آیا به مواد تشکیل دهنده خاصی آلرژی دارید یا خیر.

عوارض بسیار جدی این روش نیز ناشی از موارد زیر است:

  • به کارگیری تکنیک های غلط که باعث ایجاد زخم و عفونت می شوند
  • یک روش آسپتیک ضعیف که ممکن است باعث انتقال عفونت های پوست و سایر عفونت ها نیز شود

میزان پاسخ گویی و عوارض مزوتراپی از فردی به فرد دیگر متفاوت و غیر قابل تشخیص است. برای مثال ممکن است درمان ملاسما (لک بارداری) با مزوتراپی برای بیماری خوب و موثر باشد و در عین حال برای بیمار دیگری چنین تاثیری را نداشته باشد.

چنانچه مزوتراپی توسط یک پزشک با تجربه و آموزش دیده انجام شود، کاملا امن و بی خطر محسوب می شود. در واقع، در طول سال هایی که مزوتراپی انجام می شود، هیچ گونه مرگ و میر ناشی از این امر رخ نداده است.

مزوتراپی توسط FDA تأیید نشده است ، و حتی دستورالعمل های انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، مزوتراپی را برای از بین بردن چربی توصیه نمی کند. به گفته آنها ، تحقیقات علمی بسیار محدودی در مورد استفاده از مزوتراپی برای از بین بردن چربی موجود است.

 

بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز : آلرژی نسبت به مزوتراپی

تا زمانی که پزشک ماده مزوتراپی را به بیمار تزریق نکند، متوجه نمی شود که آیا او به آن ماده خاص حساسیت دارد یا خیر. البته چنانچه خود بیمار بگوید که بدنش به ماده خاصی مانند ماینوکسیدیل حساسیت دارد، پزشک آن تزریق را بر روی وی انجام نخواهد داد.

خوشبختانه تمام افراد با هر جنس پوست و مویی می توانند روش مزوتراپی را برای درمان های زیبایی خود انتخاب کنند. البته ناگفته نماند که مزوتراپی برای درمان های مختلف، دارای پروتکل های متفاوتی است. این بدان معنی است که ترکیب ها و میزان مواد مورد استفاده در ماده تزریقی برای هر مشکلی به صورت مستقل تجویز می گردد.

پزشکان می توانند خودشان مواد مختلفی مانند ویتامین ها و دارو ها را با یک دیگر ترکیب کنند، یا این که می توانند اقدام به تهیه ترکیب های آماده ای کنند که از قبل توسط شرکت های داروسازی تولید شده اند.

تهیه ترکیب های آماده، دردسر ترکیب دارو ها را از بین می برد و احتمال آلوده شدن میکروبی دارو را نیز به حداقل می رساند. این کار برای پزشک و بیمار از نظر بهداشتی و سلامتی، بهتر و ساده تر است.

 

نتیجه گیری

مزوتراپی صورت
بهترین مرکز مزوتراپی در اهواز

اگرچه مزوتراپی نتایج امیدوار کننده ای در درمان تعدادی از مشکلات پوستی نشان داده است ، اما برای تأیید اثربخشی آن در کمک به از بین بردن چربی ، نیاز به تحقیقات عمیقی دارد. ایمنی و عوارض جانبی این روش نیز تأیید نشده است. زیرا مزوتراپی فقط به عنوان یک روش جهت کاهش درد و نه به عنوان یک روش زیبایی در نظر گرفته می شود.

همیشه بهتر است قبل از انجام مزوتراپی یا هر روش زیبایی دیگری ابتدا با یک پزشک مجرب مشورت کنید. برخی افراد در خصوص انجام مزوتراپی هیچ آموزشی ندیده اند؛ بنابراین نتایج مطلوبی برای مشتریان حاصل نمی گردد. از این رو، لطفاً تنها مزوتراپیست های مجرب و آموزش دیده را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

چنانچه به دنبال کلینیک زیبایی اهواز ، کلینیک پوست در اهواز ، مزوتراپی صورت در اهواز ، جوانسازی پوست در اهواز و تخفیف مزوتراپی اهواز هستید، روی این لینک کلیک کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما در خصوص مزوتراپی را برطرف کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

stylecraze

mesotherapy

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments