بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران|مرکز لیزر در تهران|مرکز لیزر برکه

چگونه یک مرکز لیزر معتبر پیدا کنیم؟

پس از اینکه تصمیم شما برای لیزر موهای زائد قطعی شد در مرحله بعدی باید به دنبال یک مرکز لیزر معتبر باشید. اگر چند مرکز لیزر را پیدا کرده اید اما نمی دانید که کدام یک از آنها را انتخاب کنید و دچار تردید شده اید با ما همراه باشید تا در خصوص پیدا کردن یک مرکز لیزر معتبر شما را راهنمایی کنیم تا با خیال راحت تحت درمان با لیزر قرار بگیرید.

در محل سکونت خود به جستجوی کلینیک لیزر بپردازید

اکثر افراد از شیو کردن های مداوم یا مراجعه به مراکز اپیلاسیون برای برطرف کردن موهای زائد خود کلافه شده اند و به دنبال یک راه حل دائمی برای برطرف کردن موهای زائد خود هستند. این افراد از امتحان کردن روش های مختلف و به دست نیاوردن نتیجه دلخواه خسته شده اند و به دنبال روشی هستند که آنها را برای همیشه از دغدغه برطرف کردن موهای زائد خلاص کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از لیزر موهای زائد به عنوان درمان قطعی برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه بدن یاد می شود که با از بین بردن فولیکول های مو باعث می شود موهای زائد دیگر نتوانند رشد کنند و به این ترتیب روی پوست شما هیچ گونه موی زبر و سیاه دیده نخواهد شد. چنانچه شما تصمیم خود را برای لیزر موهای زائد گرفته اید اولین گام برای پیدا کردن یک مرکز لیزر معتبر این است که در محل سکونت خود به تحقیق در خصوص کلینیک های لیزر بپردازید. تنها روش موثق برای پیدا کردن یک مرکز لیزر معتبر این است که از دوستان یا اعضای خانواده خود پرس و جو کنید و نظر آنها را در این باره جویا شوید.

اگر هیچ یک از دوستان یا آشنایان شما به لیزر موهای زائد خود نپرداخته است می توانید از نرم افزار های گوشی موبایل برای یافتن یک مرکز لیزر معتبر در محل سکونت خود استفاده کنید. در صورتی که یک مرکز لیزر را پیدا کردید وب سایت آن را مطالعه کنید و به بررسی نظرات افرادی که در آن مرکز لیزر کرده‌ اند بپردازید تا یک نمای کلی را به دست بیاورید. خواندن نظرات دیگران یک دیدگاه ایده آل را در خصوص آن مرکز در اختیار شما قرار می دهد البته فراموش نکنید که برخی از افراد نظرات خود را به صورت مغرضانه بیان می ‌کنند پس از با دقت و به دور از غرض ورزی به مطالعه نظرات آنها بپردازید.

با مراکز لیزری که پیدا کرده اید تماس بگیرید

پس از آنکه توانستید فهرستی از بهترین مراکز لیزر را در محل سکونت خود پیدا کنید در مرحله بعدی به اطلاعات بیشتری درباره آن نیاز خواهید داشت که در این حالت تماس با آنها یک اقدام عالی محسوب می شود و شما می توانید اطلاعات ضروری خود را به دست بیاورید و برای یک جلسه مشاوره حضوری آماده شوید.

در تماس تلفنی با مرکز لیزر از آنها بپرسید که از چه نوع دستگاه لیزری در کلینیک خود استفاده می کنند و آیا این دستگاه مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد یا خیر. دستگاه های لیزر آنها از چه برندی است؟ چه مدت است که به لیزر موهای زائد می ‌پردازند و تاکنون به لیزر موهای زائد چه تعداد از افراد مراجعه کننده خود پرداخته ‌اند؟ درباره تاییدیه ها و مدارک و تخصص های پزشک مرکز لیزر سوال بپرسید. درباره هزینه لیزر موهای زائد اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

خاطرنشان می کنیم که ممکن است شما نتوانید به طور دقیق تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد را مشخص کنید و ارزیابی حضوری شرایط پوست و موی شما ضروری باشد. قبل از شروع برنامه درمان با لیزر باید با مرکز لیزر یک جلسه مشاوره داشته باشید که امکان انجام این جلسه مشاوره به صورت تلفنی وجود ندارد بلکه باید به صورت حضوری به مرکز لیزر مراجعه کنید. شما باید در جلسه مشاوره بتوانید همه سوالات خود را درباره لیزر موهای زائد بپرسید و با فردی که قرار است فرایند لیزر موهای زائد را انجام دهد درباره نگرانی های خود صحبت کنید. سوالاتی که باید از اپراتور لیزر در جلسه مشاوره بپرسید به شرح زیر می باشد:


شما به عنوان اپراتور لیزر چه گواهینامه هایی دارید؟ از چه نوع دستگاهی برای لیزر موهای زائد استفاده می شود؟ چند سال سابقه لیزر موهای زائد را دارید؟ آیا این دستگاه مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد؟ آیا رنگ پوست و موی من برای لیزر موهای زائد مناسب است؟ چه نتایجی از لیزر موهای زائد به دست می آید؟ برای کسب نتایج دلخواه به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارم؟ اقدامات بعدی شما چیست؟ هزینه کلی لیزر موهای زائد چقدر است؟ آیا لیزر موهای زائد باعث احساس درد می شود؟ از چه برندی برای لیزر موهای زائد استفاده می کنید؟ آیا برای کنترل درد از بیحسی استفاده می کنید؟ عوارض جانبی لیزر موهای زائد چیست؟ آیا دستگاه های لیزر شما دارای سیستم خنک کننده هستند؟ مزایای استفاده از دستگاه های لیزر شما نسبت به سایر دستگاه های لیزری که در بازار وجود دارد چیست؟ در صورتی که پس از لیزر موهای زائد دچار سوختگی پوست شدم چه اقداماتی را انجام می دهید؟

انجام دادن تست لیزر ضروری است

معمولاً قبل از شروع برنامه لیزر موهای زائد انجام دادن تست لیزر روی ناحیه ای که قرار است درمان شود بسیار رایج است. این اقدام به اپراتور لیزر کمک می ‌کند بتواند واکنش پوست نسبت به درمان با لیزر را ارزیابی کند. پس از انجام دادن تست لیزر باید کمی صبر کنید تا بتوانید نحوه واکنش پوست را به طور کامل ارزیابی نمایید زیرا ممکن است عوارض جانبی حاصل از لیزر موهای زائد روی پوست ناحیه ای که لیزر شده است مشاهده نشود.

اطلاعاتی که در خصوص هر یک از مراکز لیزر به دست آورده اید را به همراه نکات حاصل از جلسات مشاوره حضوری را یادداشت کنید و سپس به مقایسه آنها بپردازید. یادداشت برداری در خصوص این مراکز به شما کمک می ‌کند بتوانید زودتر تصمیم ‌گیری کنید. در صورتی که احساس کردید از طرف مرکز لیزر مورد نظر برای شروع برنامه درمان تحت فشار قرار گرفته اید کاملا هوشیار باشید چرا که ممکن است آنها به هر نحوی تمایل به جذب شما برای لیزر موهای زائد را داشته باشند.

بهترین تصمیم را بگیرید

مرکز لیزر برکه با سال ها تجربه در عرصه لیزر موهای زائد و با استفاده از جدیدترین دستگاه های تولید شده در عرصه لیزر و با به کارگیری اپراتورهای مجرب آماده خدمات رسانی به شما سروران گرامی است و می تواند شما را به آنچه که انتظارش را دارید برساند.

ما در مرکز لیزر خود به شما کمک می کنیم موهای هر ناحیه ای که دوست دارید را برطرف کنید. حتی در مراکز لیزر خود آماده خدمات رسانی به آقایان نیز هستیم و به آنها برای برطرف کردن موهای زائد پشت گردن و مرتب کردن خط ریش، برطرف کردن موهای زائد قفسه سینه، کمر، روی شکم و سایر نقاط بدن کمک می کنیم.
منتظر حضور سبز شما در مراکز لیزر خود در نقاط مختلف کشور عزیزمان ایران هستیم.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments