دستگاه فیس آپ میکرودرم

دستگاه فیس آپ میکرودرم Face Up رفع انواع تیرگی قوزک، زیر بغل، زانو، سیاهی زیر چشم

دستگاه فیس آپ میکرودرم Face Up

دستگاه فیس آپ میکرودرم (Face Up) جدیدترین روش پاکسازی پوست از انواع تیرگی های سمج و ضخیم

شهرت دستگاه فیس آپ آنقدر بالاست که تقریبا هیچ مرکزی از کنار آن نمی گذرد. این دستگاه پرکاربرد در واقع نسخه ی جدید و برطرف کننده ی عیوب میکرودرم ابریژن سابق است. به جای پودر کریستالی، از هدهای شخصی جداگانه سر ماساژور دورانی با حرکت ملایم و یک سری محصولات پاکسازی آلمانی اصل کمک می گیریم.  انواع تیرگی های زشت و سمج در پوست مانند تیرگی قوزک پا، سیاهی زیر و دور چشم، زانو، زیر بغل و کشاله ران فقط با چند جلسه ی کوتاه فیس آپ درمان می شوند.
برای توضیح جزییات کامل دستگاه فیس آپ میکرودرم، با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه فیس آپ میکرودرم ابریژن face up

دستگاه فیس آپ میکرودرم چیست؟ 

مزیت آن نسبت به میکرودرم ابریژن های پودری چیست ؟

فیس آپ جدید ترین نسل دستگاه میکرودرم ابریژن می باشد. در این محصول ، استفاده از پودر حذف می شود. بجای آن از یک هندپیس با حرکت دورانی و هد الماسه جهت لایه برداری استفاده می شود.

رفع تیرگی قوزک پا دستگاه فیس آپ

ویدئوی زیر درباره ی رفع تیرگی قوزک پا با دستگاه فیس آپ می باشد.

رفع تیرگی زیر چشم با دستگاه فیس آپ میکرودرم

آیا می دانستید هیچکدام از روش های سابق پاکسازی پوست و میکرودرم ابریژن قادر به رفع تیرگی زیر چشم نبودند! قبلا زیباجویان از عوارض پودر کریستالی در میکرودرم ابریژن مانند بروز حساسیت و خشکی پوست شکایت داشتند. خبر خوش این است که با معرفی دستگاه فیس آپ تمامی مشکلات سابق برطرف شده. شما می توانید با خیال راحت و به کمک یک هد مخصوص و بهداشتی و شخصی در دستگاه فیس آپ میکرودرم، آثار تیرگی، کبودی و ناهمواری پوستی در زیر چشم های خود رو محو کنید.
فیس آپ رفع تیرگی زیر چشم
بهترین دستگاه پاکسازی پوست زیر چشم نی نی سایت

چرا پیشنهاد می کنیم که دستگاه فیس آپ را انتخاب کنید؟

دستگاه فیس آپ با طراحی جدید و کاربری آسان، روشی جدید در درمان انواع مشکلات پوستی ارائه می دهد.

مهم ترین کاربرد های دستگاه فیس آپ

  • جوان سازی پوست
  • سفت کردن پوست (رفع شلی و افتادگی پوست)
  • کاهش چین و چروک
  • لایه برداری پوست
  • درمان لک یا ملاسما
  • رفع جای جوش
  • رفع آکنه و جای زخم
  • رفه تیرگی زانو و بیکینی
  • پاکسازی پوست
  • برطرف کردن تاتو یا خالکوبی
  • درمان ترک های پوستی و لک های حاملگی

سریع ترین روش زیباسازی پوست

دستگاه فیس آپ درخشندگی و شفافیت پوست را بازیابی می نماید. این دستگاه مناسب انواع پوست می باشد. حتی تضمین می نماید که با امنیت و رعایت بهداشت کامل، عمیق ترین چین و چروک را از بین برده و ضخامت پوست را افزایش دهد. (مانع از نازک شدن پوست شود.)

دستگاه فیس آپ مناسب لایه برداری پوست می باشد. عمیقا سطح پوست را صاف نموده و تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی پوست می گذارد. علاوه بر این، لایه های مرده پوست صورت را از بین برده و بطور رضایت بخشی جوان سازی می کند.

سریع ترین درمان تیرگی زیر بغل 

ویژگی ها و عملکرد دستگاه Face Up

هدهای سایشی و جدید GP مجهز به هندپیس چرخشی بوده که میکروپالس های (نوسانات کوچک) مکانیکی ایجاد می کند. به کمک هد های قابل تعویض که روکش کاربید سیلیکونی دارد، میکرودرم ابریژن انجام می شود. حرکت چرخشی این هد لایه های اپیدرمال پوست را حتی در نواحی کوچک صورت نیز از بین می برد.

همچنین پوست را شفاف و متراکم نموده و بطور همزمان، این میکرو پالس ها پوست و ماهیچه های صورت را ماساژ می دهد. این کار باعث تحریک و بهبود جریان خون در بافت ها می شود. عملکرد همزمان و مشترک این دو تکنولوژی در یک هندپیس منجر به تحریک و ساخت کلاژن های جدید در پوست می شود. دستگاه فیس آپ با کاربری دستی و بسیار آسان، کاربرد های بسیار سودمندی برای پوست دارد.

همچنین دستگاه فیس آپ دارای هد های قابل تعویض و در سایز های مختلف می باشد. و با هر نوع پوستی سازگار است. این ویژگی کمک می کند تا رعایت بهداشت و ایمنی دستگاه را تضمین نماید.

با استفاده از سیستم میکرودرم ابریژن دستگاه Face Up، می توان پوست را جوان سازی نمود. با انجام این کار، پوستتان صاف تر، متراکم تر و درخشان تر از قبل می شود.

  بهترین مرکز جوانسازی پوست در شمال تهران

کلینیک زیبایی برکه مفتخر است با بکارگیری جدیدترین دستگاه های زیبایی-درمانی و با کمک متخصصین مجرب، بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست را به شما عزیزان ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت اینجا را کلیک نمایید.

تاثیر دو برابر دستگاه فیس آپ General Project (GP)

سیستم پیشرفته این دستگاه بطور همزمان با تزریق عوامل موضعی پوست و میکرودرم ابریژن پوست، بهبود یافته است.

فیس اینفیوژن دستگاهی است که مختص از بین بردن مشکلات پوستی ابداع شده است. سیستمی که به وضوح پوست را جوان و شاداب می نماید. این دستگاه با بکار گیری میکرودرم ابریژن و الکتروپورشن منجر به از بین بردن و درمان بیماری های فعال در اپیدرمیس و لایه های سطحی درمیس می شود.

همچنین سلول های مرده را از بین برده و رنگ پوست را بازیابی می نماید. گردش خون را بهبود بخشیده و میزان تولید کلاژن را در پوست افزایش می دهد.

با استفاده از دستگاه فیس آپ، احساس می کنید که پوستتان درخشان و متراکم شده است. پوست صورتتان جوان و شاداب شده و تاثیری از استرس و گذر عمر را در آن مشاهده نخواهید کرد.

با این دستگاه برای همیشه جوان بمانید

دستگاه فیس اینفیوژن ترکیبات فعال را بصورت کاملا غیر تهاجمی، بدون درد و ماوراء پوستی به درون لایه های پوست وارد می کند. (یعنی به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند.) با این روش انواع عارضه و آسیب های پوستی را درمان نموده و یا از بین می برد.

ویژگی و عملکرد دستگاه فیس اینفیوژن

این دستگاه دارای سیستم پیشرفته و هم زمان میکرودرم ابریژن پوست و از بین بردن عوامل موضعی آن می باشد. هد مخصوص این دستگاه با الماسه دورانی، از طریق میکرو پالس های مکانیکی، میکرودرم ابریژن را روی پوست انجام می دهد. و بطور همزمان عوامل موضعی را که به کمک میکرو جریان ها به لایه های عمیق پوست فرستاده شده اند، آزاد می کند.

امروزه 4 ست سرم وجود دارد. هر یک از این سرم ها حاوی ترکیبات منحصربفرد و موثری هستند که برای درمان های مختلف پوستی کاربرد دارند. این دستگاه مجهز به هد متالیک و مخزنی است که سرم داخل آن پر می شود. همچنین دارای یک هندپیس است که برای درمان انواع عارضه پوستی بدن کاربرد دارد.

مرکز شریعتی تهران Berkeh

منبع 1

منبع 2

2.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments