بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران و چهار دستگاه لیزر برتر موهای زائد

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران و چهار دستگاه لیزر موهای زائد

لحظه هایتان به خوشی.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

دوستی در سایت دیدگاهی درج کرده و گفته اند که برای لیزر موهای زائد کل بدن از قم به تهران: مرکز برکه، آمده و راضی بوده اند. گاهی مهارت و دانش پزشک و کیفیت بالای دستگاهی آنچنان به دل می نشیند که حاضریم کیلومترها دورتر از محل سکونت مان برای لیزر اقدام کنیم. چه اِشکالی دارد! هزینه رفت آمد بین قم و تهران با قطار ارزان است و به امتحانش می ارزد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

راستی فاصله و مسافت محل سکونت تا یک مرکز لیزر و زیبایی معتبر برای شما چقدر مهم است؟

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران: تخفیف های واقعی

تخفیف لیفت صورت با نخ در مرکز برکه

آیا شما هم دوست دارید بهترین مراکز لیزر را در اطراف محل سکونت خود داشته باشید؟ خوشبختانه، شعبات تهران اسکین در تهران و شهرستان ها آنقدر گسترده است که راحت می توانید بهترین مراکز لیزر را در نزدیکی خود بیابید. اما گاهی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر همراه با تخفیف های ویژه و استثنایی فقط می توانید در مراکز به خصوصی بهره مند شوید.

هر مرکزی زحمت خرید دستگاه های فوق گران لیزر موهای زائد، آنهم همراه با تخصص کادر پزشکی و تخفیف های ویژه، را به خود نمی دهد. به روال معمول، اغلب مراکز اگر دستگاه های فوق پیشرفته داشته باشند درباره هزینه ها کوتاه نمی آیند یا حداقل دلسوزی آنچنانی برای بیمار ندارند و بیشتر به فکر درآمدزایی هستند. اگر هم هرازگاهی تخفیفی بدهند این تخفیف ها اغلب واقعی نیست و با نتیجه لیزر همخوانی ندارد.

اما مراکز تهران اسکین، به خصوص برکه، تفاوت های ویژه ای با اغلب مراکز تخصصی لیزر پوست و مو در ایران دارند:
برکه همزمان با تخفیف، از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (اسکلپیون مدیواستار، برای مثال) در کنار متخصص جراح ورزیده و بسیار باسواد بهره می برد.
تخفیف های برکه واقعی ست و بر مبنای راستی و درستکاری برای جذب افراد متقاضی و ماندگاری نتایج لیزر است.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران: بهترین دستگاه های لیزر پوست و مو

” ما چند نفر دانشجو هستیم و در یکی از دانشگاه های خوب تهران درس می خوانیم. هر کدام با تیپ های پوستی و موهای متفاوت. دو تا از بوشهر و بندرعباس، یکی از آذربایجان، دیگری از بلاد کردستان و یکی هم از جنوب شرق ایران. دلمان می خواهد همگی با هم در یک مرکز برای لیزر موهای زائد اقدام کنیم اما نمی دانیم کدام مرکز مراجعه کنیم و از چه دستگاهی که برای همه ی ما مناسب باشد.”

جواب به سوال فوق:

کمتر مرکزی پیدا می شود که همه ی دستگاه های مناسب برای همه ی تیپ های پوستی از روشن تا سبزه، تیره و … را داشته باشد. البته به غیر از دستگاه اسکلپیون که برای همه پوست ها جواب می دهد، هر کدام از بقیه ی دستگاه ها به خاطر داشتن طول موج ها و ویژگی های فنی مخصوص به خود فقط برای بعضی پوست ها مناسبند. در زیر به چند تا از بهترین دستگاه های لیزر اشاره می کنیم:

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران: لیزرهای الکس و دایود

لیزرهای الکس (اغلب با طول موج ۷۵۵ نانومتر) برای پوست های روشن مناسب ترند. برای مثال لیزر آپوجی و لیزر جتل لِیز. برای پوست های تیره تر لیزر ان دی یاگ ۱۰۶۴ نانومتری بهتر عمل می کند؛ اما نباید فراموش کنیم که تست حساسیت پوستی و تعیین درجه ی فولیکول مو قبل از لیزر ضرورت دارد.

بعضی لیزرها مانند آپوجی Elite و جنتل مکس و سوپرانو پلاتینیوم علاوه بر پوست های روشن برای پوست های تیره تر نیز جواب می دهند.

در کل همه ی لیزرهای پوست و مو برای پوست روشن و موی ضخیم بهتر نتیجه می دهند؛ به جزء اسکلپیون مدیواستار (از ۸۱۰ تا ۹۴۰ نانومتر) که در نوع خود معجزه ست و بر تمامی لیزرهای دیگر برتری دارد.

نکته: بهترین لیزرها از دو فن آوری دایود و الکس در کنار هم بهره می برند.

فیلم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کل بدن مردان

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران: دلایل برتری لیزر اسکلپیون مدیو استار

لیزر اسکلپیون در مرکز برکه بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد

۱. تعداد جلسات کمتر و هزینه کمتر: طول موج های ترکیبی لیزر (الکس و دایود) رگ های خونی تغذیه کننده سلول های ریشه مو (فولیکول) را هدف می گیرند ولی لیزرهای دیگر فقط خود رنگدانه مو را هدف می گیرند.

۲. مناسب بودن برای همه ی پوست ها و انواع موها حتی نازک، کرکی و روشن: دلیلش همان هدف گیری عروق خونی تغذیه کننده فولیکول مو برای جلوگیری از رشد دوباره ی آن ست. به عبارتی، از ریشه خشکاندن فولیکول مو.

۳. هندپیس یا همان دسته ی انتقال امواج لیزر به پوست مانند اغلبِ مراکز دیگر با الکل ضدعفونی نمی شود؛ بلکه، با قرار دادن سلفون روی هندپیس  ونیز روی پوست، هرگز هیچ عفونت یا میکروبی از یک فرد به فرد دیگر منتقل نشده و از نظر ایمنی و بهداشت کاملا تضمین شده است.

۴. سرعت انتقال نور لیزر نسبت به لیزرهای دیگر چند برابر است و کوچکترین فرصتی برای عوارضی چون درد سوختگی موقتی پوست، تورم، قرمزی یا این مسائل پیش نمی آید.

نکته: لیزر اسکلپیون به بدون درد بودن شهرت دارد.

لینک جزییات چند تا از لیزرهای برتر موهای زائد با فیلم (کلیک)

مرکز لیزر برکه دارنده بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان

مرکز لیزر برکه این دستگاه گران و پیشرفته روز دنیا را در اختیار دارد. به علاوه، از دانش پزشک متخصص جراح در کنار تخفیف های ویژه برخوردار است.

برای تماس با مرکز لیزر برکه (دارنده دستگاه اسکلپیون و دانش و تجربه چندین ساله ی پزشک جراح متخصص) اینجا کلیک کنید.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران: لیزر های کندلا، سوپرانو، اسکلپیون، آپوجی

اگر به جزییات هر یک از لیزرهای کندلا، سوپرانو، آپوجی، اسکلپیون، دایود و غیره علاقه مندید، اینجا کلیک کنید.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران: چرا لیزر اسکلپیون؟

برای اینکه بدانید چرا لیزر اسکلپیون بهتر از لیزرهای دیگر است، اینجا کلیک کنید.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران: ویژگی های خاص مرکز لیزر برکه

اگر کمی درباره ی مرکز برکه پرس و جو کنید متوجه چند تفاوت اصلی برکه با اغلب مراکز لیزر دیگر می شوید:

۱. تخفیف های تهران اسکین بر خلاف سایت هایی مانند تخفیفان و نت برگ غیر واقعی نیست. هیچگونه درصد یا پورسانتی از قبل از شعبات دریافت نمی شود و از قبل به قیمت واقعی لیزر چیزی اضافه نمی شود.

۲. در عین تخفیف، دستگاه لیزر بسیار با کیفیت، بدون هیچگونه خرابی یا نقصی و نیز جوابدهی عالیست. برای پزشک، آنهم پزشک متخصص جراح، فرقی ندارد که شما با برگ تخفیف مراجعه کنید یا بدون تخفیف. کیفیتِ کار و دلسوزیِ وی برای همه متقاضیان یکسان است.

۳. درصد رضایت شما پیگیری می شود و اگر از یکی از شعبات ناراضی باشید، پیگیری می کنیم و تا برطرف شدن مشکل با شما همکاری می کنیم.

دوست عزیز، در هر ناحیه ای از تهران زندگی کنید، شعبات تهران اسکین نیز در آن حوالی وجود دارد. تهران اسکین در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ شعبه دارد. به تجربه ی ما، مردم از دستگاه های لیزر گران با تخفیف های غیرواقعی و دروغین استقبال نمی کنند. تهران اسکین و به خصوص مرکز برکه این مسئله مهم را در نظر می گیرد.

با انتخاب بهترین مراکز لیزردرمانی و لیزرموهای زائد، در وقت و هزینه ای خود صرفه جویی نمایید.

برای تماس با هر یک از شعبات تهران اسکین در تهران و شهرستان ها، دریافت پاسخ سوال های خود با مشاوره رایگان و اخذ نوبت، اینجا کلیک نمایید.

برای تماس با مرکز برکه (دارنده ی دستگاه لیزر برتر اسکلپیون)، اینجا کلیک نمایید.

لطف ایزد شامل حال شما

م. الف؛ دپارتمان پژوهشی تهران اسکین.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments