بهترین درمان ریزش مو

بهترین شامپو ضد ریزش مو و ترمیم موهای نازک

 بهترین شامپوی ریزش مو

شامپو ضد ریزش مو

هیچ محصول معجزه گری برای ریزش مو وجود ندارد

اگر شما هم از ریزش مو و نازکی مو های خود رنج می برید ، احتمالاً باید به دنبال بهترین شامپو ضد ریزش مو و محصولاتی باشید که باعث رشد موها می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما با وجود بسیاری از شامپو های موجود در بازار که وعده توقف ریزش مو و ضخیم شدن مو را می دهند ، باز هم بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو هستند نمی توانند این مشکل بزرگ خود را برطرف کنند.  در این مقاله ما ویژگی های بهترین شامپو ضد ریزش مو را برای شما شرح می دهیم.

اولین مورد این است که چه عواملی باعث ریزش مو شده است. عوامل زیر می تواند باعث ریزش مو بشود :

  • کم کاری تیروئید ،
  • فقر آهن ،
  • استرس ،
  • رژیم غذایی نامناسب ،
  • مشکلات سیستم ایمنی بدن ،
  • ژنتیک ،

این عوامل بر رشد موی سر و کیفیت مو تأثیر دارند. این مشکلات متفاوت هستند و درمان های متفاوتی لازم دارند.  خوشبختانه ، برخی از محصولات فوق العاده ای در بازار وجود دارد که بر مراحل چرخه رشد مو تمرکز دارند.

علت ریزش مو در بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو هستند ،  تأخیر در رشد مو و طولانی شدن دوره استراحت مو به نام فاز تلوژن می باشد. آیا شامپو های ضد ریزش مو واقعاً برای عبور از این مرحله به مرحله آناژن طراحی شده است؟

متأسفم که بگویم هیچ محصول معجزه گری برای ریزش مو وجود ندارد. مهم این است که انتظارات خود را در مورد شامپو ضد ریزش مو در نظر بگیرید.  به این ترتیب ، شامپو ضد ریزش مو بر روی رطوبت مو و وضعیت مو و پوست سر تمرکز می کند  نه بر رشد موها.

شامپوهای بسیاری در قفسه های فروشگاه ها موجود است.  اما متأسفانه شامپو های ضد ریزش مو رشد مو را فعال نمی کنند. هرچند که ممکن است حاوی آنها باشد.  نکته بسیار مهم در مورد شامپو ضد ریزش مو این است که زمان تماس شامپو برای تأثیر ماده فعال موجود در شامپو و نفوذ آن به فولیکول مو بسیار کوتاه است و شامپو آنقدر روی سر نمی ماند که موها از مزایای درمانی آن برخوردار شوند.

اما این بدان معنا نیست که استفاده از شامپوها و درمان هایی که به طور خاص برای جلوگیری از ریزش مو یا ضخیم شدن و حفظ سلامت موها است ، بدون نتیجه است.  بسیاری از متخصصین به استفاده از شامپو ضد ریزش مو و سایر محصولات ضخیم شدن برای افزایش بافت موها تأکید می کنند.

بهترین شامپو ضد ریزش مو

همچنین یک نکته مهم دیگر در مورد شامپو ضد ریزش مو این است که بدانید که شامپوی شما حاوی چه موادی هست و حاوی چه موادی نیست.  از مصرف شامپو هایی که مواد نرم کننده و یا براق کننده به عنوان یک مزیت به آن اضافه شده است ، اجتناب کنید.

از مصرف شامپو های حاوی سیلیکون ، نرم کننده ، یا مواد پرلیسری (که در بسیاری از شامپو های بدون سولفات موجود در بازار یافت می شود) اجتناب کنید.

اکثر مردم متوجه نمی شوند که این مواد یک پوسته بر روی مو ها می کشند که می تواند مو را خفه کند. اما مهم تر از همه ، این مواد می توانند فولیکول ها را آلوده کنند ، در نتیجه  ممکن است با رشد موهای جدید تداخل داشته باشد.

بنابراین اگر می خواهید از ریزش موهای تان جلوگیری کنید ، مهم است که شامپویی را انتخاب کنید که پس از آبکشی چیزی از آن بر روی موها نماند.

شامپو ضد ریزش موی کراستاس

 

شامپو ضد ریزش موی کراستاس

بهترین شامپو برای ریزش مو ، شامپو ضد ریزش موی کراستاس است.  این شامپو پوست را پاک می کند تا محیطی مناسب برای رشد موهای سالم را ایجاد نماید ، پوست سر را مرطوب می کند تا التهاب  ناشی از ریزش مو را تسکین دهد. با مصرف این شامپو دیگر نباید در مورد ریزش موهای خود نگران باشید.

شامپو سکرت وو   

یک شامپوی خوب باید موها را به خوبی تمیز کند.  شامپو سکرت وو تنها شامپوی بدون سولفات است که موهای شما را به خوبی تمیز می کند بدون اینکه مواد آن مو ها را بپوشاند.

شامپو بامبل اند بامبل

شامپو بامبل اند بامبل تقویت کننده موهای نازک

 

یک شامپو تقویت کننده موهای نازک ، موها را ترمیم می کند و وزن موها را افزایش می دهد.  شامپوی  Bumble & Bumble  این کار را  به خوبی انجام می دهد. پس از شستشوی موها با شامپو بامبل اند بامبل از نرم کننده بامبل اند بامبل استفاده کنید تا بهترین نتیجه را پس از شستشوی موها به دست بیاورید.

در نهایت ، فراموش نکنید که اگر ریزش مو را تجربه کردید با پزشک خود صحبت کنید. در حالی که محصولات ذکر شده در بالا می تواند به طور قابل توجهی ضخامت و کیفیت مو را بهبود بخشد ، در صورتی که مشکلات دیگری دارید که ممکن است پزشک بتواند به شما کمک کند، وقت را هدر ندهید.  کمبود هورمون های غده تیروئید و کمبود آهن یکی از رایج ترین علل ریزش موها می باشد و می تواند درمان شود.

همچنین بیماری های  سیستم ایمنی بدن مانند آلوپسیا و ریزش موی آندروژنی پس از بررسی و رسیدگی می تواند مورد درمان قرار گیرد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

http://www.marieclaire.co.uk/beauty/hair/best-shampoo-for-hair-loss-2-23295#dECGZDVOSXQGyr50.99

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید