بهترین روش لیفت صورت

بهترین روش لیفت صورت |ناگفته هایی از هایفوتراپی پوست صورت!

بهترین روش لیفت صورت

بهترین روش لیفت صورت

همه ی ما خوب می دانیم که بهترین بخش صورت ما، پوستمان است. اگر جوش داده باشیم، اگر پوستمان افتاده باشد یا طراوت خود را از دست بدهد، هیچ کدام از بخش های دیگر صورتمان به چشم نمی آید. به همین خاطر است که در خط مقدم مراقبت های زیبایی، بحث مراقبت از پوست را داریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما متاسفانه هرچه سن ما بالاتر می رود، پیری با تمام قوای سرکوب گر خود به ما حمله کرده و زیبایی مان را به تاراج می برد. به تدریج پوستمان دچار افتادگی می شود، لکه های بد رنگی روی آن ظاهر می شوند و در نهایت کار به جایی می رسد که دیگر خودمان را در آینه نمی شناسیم.

اما اجازه بدهید زیاد نگران نشویم. چرا که علم پزشکی زیبایی باز هم به کمک ما خواهد آمد و روش های زیادی را برای لیفت صورت و گردن به ما ارائه خواهد کرد. در این مطلب تصمیم داریم درباره ی یکی از بهترین روش های لیفت صورت با شما صحبت کنیم که احتمالاً نامش را هم شنیده باشید.

بهترین روش لیفت صورت
بهترین روش لیفت صورت

بله، درست حدس زده اید! هایفو تراپی در حال حاضر بهترین روش لیفت صورت به شکل غیر جراحی است که طرفداران زیادی هم دارد. اما اجازه بدهید، بررسی دقیق تری داشته باشیم و به اصطلاح نگاه نزدیک تری به این روش درمانی داشته باشیم.

هایفوترپی چیست : یک توضیح خلاصه و خودمانی

هایفو (HIFU) خلاصه شده ی این عبارت است: امواج فراصوت با شدت بالا و متمرکز!!

این درمان می تواند برای موارد زیادی استفاده شود. از جمله: سفت کردن پوست و لیفت آن، زاویه سازی بدن!

این روش کاملاً غیر تهاجمی است و می تواند عمیق ترین لایه ها و بافت های پوست را هدف قرار دهد. هم چنین می تواند تولید کلاژن را در همان لایه های عمیق تحریک کند و به این ترتیب وضعیت پوست را به طرز چشمگیری بهبود ببخشد.

بهترین روش لیفت صورت

در حقیقت این درمان به قدری سریع و بی دردسر است که خیلی ها آن را ” لیفت پوست سه سوته” صدا می کنند.

هایفوترپی چیست
هایفوترپی چیست

درمان هایفو برای پوست چه کاربردی دارد؟

شاید مهم ترین کاربرد هایفو، همان لیفت پوست بدون جراحی باشد. این روش پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را کم می کند، منافذ را می بندد و فرم V شکل چانه را بهبود می بخشد( به عبارت دیگر، غبغب را تا حدی زیادی می تواند برطرف کند) .به طور کلی هایفو می تواند وضعیت روشنی، طراوت و انعطاف پذیری پوست را نیز بهبود ببخشد.

بهترین روش لیفت صورت

بیشتر دستگاه های هایفو می توانند تا عمق 1.5 میلی متری لایه ی درمیس پوست نفوذ کنند. اما مهم تر از همه، نفوذ به لایه ی اسمس(SMAS) در عمق 4.5 میلی متری پوست است. اسمس لایه ای اسن که بین عضلات و لایه ی چربی پوستتان قرار گرفته است.

لایه اسمس همان لایه ای است که در طول جراحی لیفت صورت، توسط جراح کشیده می شود تا به این ترتیب افتادگی ها رفع شوند. اما یادتان باشد که جراح از تیغ استفاده می کند و ناچار است که برش هایی روی پوستتان ایجاد کند اما هایفوتراپی بدون هیچ گونه تهاجمی چنین کاری را انجام می دهد.

درمان هایفو برای پوست

این مسئله بدین معنی است که هایفو می تواند بدون این که خطر ناشی از جراحی لیفت صورت( عفونت، اسکار، ورم و..)  را به جان بخرید، به همان نتیجه دست پیدا کنید.

درمان بسیار سریع انجام می شود و می توانید نتایج حاصل از آن را به سرعت روی پوست خود ببینید. البته این مسئله به میزان انعطاف پذیری و شرایط پوستتان هم بستگی دارد.

بهترین روش لیفت صورت

البته ممکن است برخی از افراد دچار اندکی قرمزی و شاید کبودی هم در روز بعد از درمان بشوند. با استفاده از هایفوهای پیشرفته حتی می توان نواحی اطراف چشم را هم درمان کند. همان طور که می دانید، برای درمان افتادگی اطراف چشم از روش های دیگری استفاده می شود اما با تشکر از هایفوتراپی، می توان نواحی حساس دور چشم را نیز بهبود بخشید.

فیلم لیفت صورت بدون جراحی

 

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

برخی از دستگاه های هایفوتراپی، شات های سریع تری می زنند و فاصله ی میان شات ها کمتر است. به این معنی که بیمار درد کمتری خواهد داشت و روند درمانی راحت تر و آسوده تری را می گذراند. خیلی از مردم، درد هایفوتراپی را مانند پالس های ریز الکتریکی تشبیه کرده اند یا این که مثل نیشگون گرفتن می ماند. باید بگوییم که درمان هایفوتراپی کاملاً بدون درد نیست و ممکن است احساس آن برای نواحی مختلف بدن با هم فرق داشته باشد. هم چنین میزان تحمل درد در خیلی از افراد به هیچ وجه یکسان و یک جور نیست!

آیا هایفوتراپی بی خطر است؟

نکته ای که باید بدانید این است که دستگاه های هایفوتراپی مختلفی در بازار موجود است که هر کدام ادعاهای مخصوص به خود را دارند. کارتیج های هرکدام از آن ها ادعا می کنند که تا عمق به خصوصی از پوست نفوذ دارند اما اگر بخواهیم به طور کلی قضاوتی راجع به درمان هایفوتراپی داشته باشیم، باید بگوییم که این روش کاملاً بدون خطر و ایمن است.

بهترین روش لیفت صورت

به غیر از اندکی قرمزی و التهاب، احتمالاً هیچ گونه مشکل دیگری برای فرد پیش نخواهد آمد. به همین دلیل اگر تصمیم به لیفت صورت خود گرفته اید، توصیه می کنیم این روش را انتخاب کنید. چرا که واقعاً بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی محسوب می شود.

هزینه لیفت صورت با هایفوتراپی

برعکس جراحی لیفت صورت، هایفوتراپی درمان چندان گران قیمتی نیست. البته باید بگوییم که مثل هر پروسیجر زیبایی دیگری، قیمت و هزینه هایفوتراپی هم به فاکتورهای متعددی بستگی دارد.

بهترین روش لیفت صورت
بهترین روش لیفت صورت

در وهله ی اول باید مشخص شود که کدام ناحیه از بدن را می خواهید هایفو کنید.

نوع دستگاه نیز در تعیین قیمت بی تاثیر نیست

شدت و وخامت عارضه را نیز در نظر می گیرند.

در نهایت این که دستمزد پزشک و مرکز را نیز باید در نظر داشت.

در هر صورت اگر تصمیم دارید که هایفوتراپی را برای لیفت پوست خود استفاده کنید، توصیه ی ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن یکی از بهترین دستگاه های هایفوتراپی، افتخار دارد که کلیه ی خدمات لیفت صورت و جوانسازی پوست را برای شما عزیزان انجام دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت های این مرکز و هم چنین اخذ نوبت از آنجا، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments