بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی (بخش اول)

1- دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X

دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X

در فهرست بهترین های لیزر موهای زائد خانگی، تریا با فاصله زیادی از رقبای خود در صدر جدول رتبه بندی قرار دارد. تریا تنها دستگاه لیزر موهای زائد خانگی است که دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد و از لحاظ تکنولوژی مشابه لیزر دایود عمل می کند.

به جرات می توان گفت که دستگاه لیزر تریا قابل استفاده در هر رنگ و نوع پوستی است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که در صورت تطبیق رنگ پوست تان با سنسور دستگاه، یک بوق کوچک می زند و قفل آن باز می شود. در غیر این صورت، دستگاه تریا در حالت قفل باقی می ماند و اجازه استفاده را به شما نمی دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هنگامی که شروع به کار می کنید، رابط کاربری دیجیتالی فوق العاده روی دستگاه تریا 4X به شما این امکان را می دهد که قدرت دستگاه را بین 1 تا 5 تنظیم کنید و تعداد پالس هایی که در طول کار انجام می دهید را شمارش می کند.

دستگاه لیزر تریا، بی سیم بوده و به طور ارگونومی طراحی شده است. به همین دلیل کار با آن بسیار آسان است. اندازه سر لیزر کوچک طراحی شده است تا بتوان به راحتی مناطقی مانند خط بیکینی را مورد هدف قرار داد، اما بدین معناست که برای مناطق بزرگ تر مانند پا، باید زمان بیشتری صرف کرد.

این موضوع شاید به نظر آزار دهنده باشد، اما این طور نیست؛ زیرا لیزر موهای زائد، پروسه ای آنی مانند تراشیدن با تیغ نیست و به دقت نیاز دارد. هنگامی که طی چندین ماه متوالی این پروسه را انجام دهید و موهای زائد تان کم شود، دیگر طول کشیدن زمان لیزر برای تان یک دغدغه نخواهد بود.

یکی از تفاوت های عمده بین تریا 4X و سایر رقبای خود این است که نیازی به جایگزین کردن کارتریج وجود ندارد. این بدان معناست که به هیچ تعمیرات و نگهداری خاصی نیاز ندارد. با این حال، این راحتی برای تان گران نیز تمام می شود. فلاش های لیزر این دستگاه بسیار زیاد بوده و به همین دلیل آن را به گران ترین دستگاه موجود در بازار مبدل کرده است. این دستگاه، ظرفیت 90.000 فلاش را دارد و برای مصرف چندین سال بسنده می کند، اما پس از این زمان باید دستگاه جدید خریداری نمایید. از سوی دیگر، کارتریج های لیزر تنها بین 1000 تا 5000 فلاش را عرضه می کنند. بنابراین شما باید حدود 90 کارتریج برای دستگاه 4X خود تهیه نمایید تا آن را نگهدارید.

 

مزیت دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X

آنچه که تا اینجا به آن اشاره نشد، نتایج فوق العاده ای است که این دستگاه به دنبال دارد. در هفته های نخست، شاهد نشانه های خواهید بود که بیانگر اثربخشی دستگاه است. در 2-3 ماه اول، نواحی تحت درمان، رشد کمتری به نسبت سایر نواحی خواهند داشت و مو کمرنگ تر و نازک تر خواهد بود. پس از آن که فولیکول های مو درمان شدند، دیگر موی جدید تولید نخواهند کرد.

به همین سادگی! دستگاه تریا 4X همان کاری را انجام می دهد که انتظار دارید: به طور اثربخشی موهای زائد را حدف می کند و در مدت زمان طولانی بدون موی زائد خواهید بود. این در حالیست که در هزینه تان نیز صرفه جویی شده است.

 

مشخصات کلی دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X

  • ابعاد: 12 * 25 * 28 سانتی متر
  • میزان شدت انرژی: 5 سطح
  • تعداد فلاش ها: 90.000
  • نیاز به جایگزینی کارتریج: ندارد
  • منبع قدرت: باتری قابل شارژ
  • مدت زمان استفاده: 40 دقیقه
  • گارانتی: یک ساله

 

2- دستگاه لیزر موهای زائد رمینگتون iLIGHT Pro Plus Quartz

دستگاه لیزر موهای زائد رمینگتون

در دستگاه رمینگتون، به جای لیزر واقعی، فناوری IPL به کار رفته است. این دستگاه در رتبه دوم بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی قرار دارد؛ زیرا از بسیاری از دستگاه های IPL بهتر عمل می کند و این موضوع را مرهون نور کوارتز به جای استفاده از یک لامپ شیشه ای معمولی می باشد. از لحاظ عملکرد، دستگاه رمینگتون مشابه دستگاه تریا عمل می کند: در نواحی مورد نظر، تعدادی فلاش ساطع می کنید و به مرور زمان تمام فولیکول های مو غیر فعال می شوند و دیگر هیچ وقت مو رشد نمی کند. با این حال، مدت ماندگاری نتایج تریا بیشتر است، زیرا پالس های IPL به قدرتمندی پالس های لیزر نیستند.

سر دستگاه رمینگتون، بزرگ تر از دستگاه تریا 4X تعبیه شده است و بدین معناست که نور 2 برابر بیشتر به نواحی مورد نظر دسترسی پیدا می کند و این امکان را فراهم می سازد که پروسه حذف موهای زائد سریع تر انجام شود. نکته جالب اینجا است که استفاده از این دستگاه برای نواحی کوچک تر مانند خط بیکنی، بهتر است و با مهارت و دقت بیشتری انجام می دهد.

مانند بیشتر دستگاه های لیزر موهای زائد، دستگاه رمینگتون برای پوست های تیره یا موهای روشن مناسب نمی باشد و دارای سنسور تشخیص رنگ پوستی مشابه سنسور دستگاه تریا 4X است. تولید کننده همچنین تاکید دارد که این دستگاه مناسب استفاده از گردن به پایین است. استفاده از دستگاه رمینگتون بسیار آسان است؛ چرا که بدنه دستگاه به صورت ماوس کامپیوتر طراحی شده است و از لحاظ ارگونومی مناسب قرار گیری در دست می باشد.

نکته مثبتی که دستگاه رمینگتون را از سایر دستگاه های IPL جدا می سازد، کارتریج داخلی آن است که تا 30.000 فلاش را پشتیبانی می کند و مناسب جهت مصرف یک سال می باشد. پس از آن می توانید یک کارتریج جدید برای دستگاه خریداری نمایید.

در بین دستگاه های IPL، این دستگاه گران قیمت ترین محسوب می شود، اما همچنان بین انتخاب دستگاه تریا و دستگاه رمینگتون، اختلاف نظر وجود دارد: کار با این دستگاه کمتر دردناک است اما قدرت لیزر بسیار بیشتر است.

 

مشخصات کلی دستگاه لیزر موهای زائد رمینگتون iLIGHT Pro Plus Quartz

  • ابعاد: 10 * 15 * 20 سانتی متر
  • وزن: 680 گرم
  • میزان شدت انرژی: 5 سطح
  • تعداد فلاش ها: 30.000
  • نیاز به جایگزینی کارتریج: دارد
  • منبع قدرت: برق شهری (از طریق سیم)
  • گارانتی: دو ساله، محدود

 

بخش دوم …

بخش سوم …

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments