بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی (بخش دوم)

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی (بخش دوم)

 

… بخش اول

 

3- دستگاه لیزر موهای زائد فیلیپس Lumea Comfort IPL

دستگاه لیزر موهای زائد فیلیپس

در این دستگاه لیزر خانگی حدود 200.000 فلاش تعبیه شده است که با قیمتی بسیار مناسب در دسترس قرار دارد. اگر توانایی خرید دو دستگاه قبلی را ندارید، فیلیپس بهترین پیشنهاد می تواند باشد. با خرید این دستگاه، برای مدت زمان زیادی لازم نیست کارتریچ لامپی آن را تعویض کنید، چرا که شرکت سازنده تضمین کرده که دستگاه پیش از تعویض کارتریج تا 200.000 فلاش را پشتیبانی می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از ویژگی های بسیار خوب دستگاه لیزر فیلیپس، حالت کشیدن و فلاش زدن است که به شما این امکان را می دهد که دستگاه را روی پوست خود حرکت داده و همزمان فلاش می زند. این دستگاه همچنین دارای حالت استامپ است. بدین معنا که مناسب برای نواحی کوچک تر مانند خط بیکینی و صورت می باشد.  دستگاه لیزر فیلیپس نیز مانند دو مورد قبلی به پنج حالت شدت و یک سنسور تشخیص رنگ پوست و مو مجهز می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای پوست های تیره و موهای روشن مناسب نمی باشد. فناوری به کار رفته در این دستگاه IPL بوده و به همین جهت، زمانی بیشتری طول می کشد تا نتایج حاصل شود (به نسبت دستگاه لیزر تریا). این بدان خاطر است که پالس های نور IPL به قدرتمندی پالس های لیزر نمی باشند.

فیلیپس، یک دستگاه خوب با قیمتی ایده آل است، اما دیر یا زود باید آن را دور بیاندازید؛ چرا که قابلیت تعویض کارتریج را ندارد.

 

مشخصات کلی دستگاه لیزر موهای زائد فیلیپس Lumea Comfort IPL

  • ابعاد: 7.5 * 5 * 12.5 سانتی متر
  • وزن: 450 گرم
  • تعداد فلاش ها: 200.000 (بنا به ادعای شرکت سازنده)
  • کارتریج قابل تعویض: ندارد
  • منبع قدرت: برق شهری (از طریق سیم)
  • گارانتی: دو ساله

 

4- دستگاه لیزر موهای زائد Silk’n Flash & Go

دستگاه لیزر موهای زائد Silk’n Flash & Go

یکی دیگر از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی که در آن از فناوری IPL استفاده شده است و کمترین هزینه را در بر دارد، دستگاه Silk’n Flash & Go می باشد. البته شرکت سازنده اذعان دارد که در حقیقت این دستگاه HPL (home pulsed light) است نه IPL. دستگاه لیزر Silk’n Flash & Go شبیه به رادار پلیس است. این دستگاه در بین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی، امتیاز متوسطی را کسب کرده است.

عملکرد این دستگاه نیز مانند سایر دستگاه های IPL است که تا کنون شرح داده شد. این دستگاه دارای تاییدیه وزارت غذا و داروی آمریکا بوده و مانند موارد قبل، مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست نیز می باشد. دستگاه لیزر Silk’n Flash & Go برای پوست های تیره مناسب نمی باشد.

لامپ استاندارد دستگاه Silk’n Flash & Go مناسب برای 5000 فلاش است که پس از آن کارتریج باید تعویض شود. این دستگاه مناسب جهت رفع موهای زائد صورت نیز می باشد. همچنین مجهز به سر در قسمت بزرگ تر است که به راحتی می توانید در نواحی کوچک تر از آن استفاده کنید. به دلیل کیفیت خوبی که دستگاه های IPL دارند، نتایج خوبی حاصل خواهد شد، اما این نتایج زمان زیادی طول می کشد تا حاصل شوند (به نسبت دستگاه لیزر تریا) و این به دلیل قدرت کمی است که فلاش های نور IPL در مقایسه با لیزر دارند.

این دستگاه، کارتریج قابل تعویض دارد و شما می توانید پس از اتمام فلاش ها، یک کارتریج 1000 فلاشی یا 120.000 فلاشی خریداری نمایید. چنانچه از دستگاه تان به شدت کار می کشید، بهتر است کارتریج 120.000 فلاشی را تهیه نمایید.

 

مشخصات کلی دستگاه لیزر موهای زائد Silk’n Flash & Go

  • ابعاد: 7.5 * 15 * 23 سانتی متر
  • وزن: 450 گرم
  • میزان شدت انرژی: 1 سطح
  • تعداد فلاش ها: 5000
  • کارتریج قابل تعویض: 2 نوع دارد
  • منبع قدرت: برق شهری (از طریق سیم)
  • گارانتی: دو ساله

 

بخش سوم …

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments