10 سؤال که قبل از لیزر موهای زائد لازم است که از پزشک خود بپرسید

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر غرب تهران ( پونک)

دوستان و همراهان تهران اسکین سلام

یکی از دغدغه های افراد این روزها لیزر موهای زائد بدن هست، چرا که از روش های قدیمی نظیر اپیلاسیون، کرم مو بر، بند و اصلاح خسته شده اند و به دنبال راهی برای فرار از انجام مکرر این قبیل اصلاح موهای زائد بوده و می خواهند به دنبال راهی هستند که به طور موثری به کاهش موهای زائدشان بیانجامد و دیگر خبری از بریدگی، کبودی، جوشهای ریز قرمز رنگ و موهای زیر پوستی نباشد و از پوست درخشان و نرم لذت ببرند. نسل جدید دستگاه لیزر موهای زائد لیزر سوپرانو است. سوپرانو آیس توسط کلینیک ها و مراکز پیشرفته  لیزر موهای زائد و پزشکان پیشتاز در سراسر دنیا استفاده می شود .با آمیختن چندین تکنولوژی و طول موج لیزر سوپرانو آیس به شما این امکان را می دهد که  بدون درد ،و با رنج رنگ مو و پوست گوناگون درصدد رفع موهای زائد خود برآیید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کذام است؟

این روزها دستگاه های متنوعی در بازار موجود است و شاید اسمهایشان را شنیده باشید، الکس، دایود، ان دی یاگ و… اما امروز میخواهیم  جدیدترین نسل  دستگاه لیزر موهای زائد یعنی پلاتینیوم را به شما معرفی کنیم.

لیزر پلاتینیوم جدیدترین و موثرترین لیزردر زمینه موزدایی برای انواع مو و پوست با رنگ های مختلف می­باشد. این دستگاه مجهز به تکنولوژی  سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست می باشد که با داشتن این قابلیت ویژه می تواند  انرژی بالای لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

لیزر پلاتینیوم سه طول موج را در یک هندپیس نوآورانه ترکیب می کند که به طور همزمان عمق بافت های مختلف و همچنین ساختارهای تشریحی فولیکول مو را هدف قرار می دهد.

با استفاده از ترکیب سطوح جذب و نفوذ سه طول موج مختلف، همراه با پوشش درمان، راحتی و مراقبت کمتر نسبت به لیزر دایود، سوپرانو آیس پلاتینیوم امروزه به عنوان یک درمان موثر و جامع برای لیزر موهای زائد در دسترس است.

سوپرانو آیس پلاتینیوم مزایای هم افزایی 3 تا از موثر ترین طول موج موها را که برای حذف موهای زائد پیشنهاد می کند که هر کدام از ساختارهای مختلف فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهند. این طول موج­ها عبارتند از:

طول موج 755 نانومتر (الکس)، طول موج 808 نانومتر (دایود) و طول موج 1064 نانومتر (ان دی یاگ)  که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم.

تکنولوژی الکس با طول موج  755 نانومتر 

طول موج الکساندریت جذب انرژی بیشتری را از طریق کروموفور ملانین به ارمغان می آورد، و آن را برای طیف

وسیعی از انواع موها و رنگ ها، مخصوصاً موهای نازک ایده آل می کند. با نفوذ سطحی بیشتر، طول موج 755

نانومتر بالج مو را مورد هدف قرار داده و برای موهای سطحی مانند ابرو و لب فوقانی موثر است.

تکنولوژی دایود با طول موج 808 نانومتر

طول موج 808 نانومتردایود به عنوان طول موج کلاسیک در لیزرموهای زائد با نفوذ عمیق در فولیکول مو با قدرت متوسط بالا، میزان تکرار بالا و اندازه بزرگ (2 سانتی متر) درمان سریعی را ارائه می دهد. توانایی نفوذ عمیق آن Bulge و Bulb فولیکول مو را هدف قرار می دهد وبا توجه به عمق نفوذ عمیق بافت، آن را برای درمان دست ها، پاها، گونه ها و ریش ها ایده آل می کند.

 تکنولوژی ان دی یاگ طول موج 1064 نانومتر 

طول موج YAG 1064 که با جذب ملانین پایین­تر مشخص می شود، و این یک راه حل متمرکز برای انواع پوستهای تیره تر است. در عین حال، طول 1064 نانومتر عمیق ترین نفوذ فولیکول مو را ارائه می دهد، به این ترتیب می تواند Bulb و Papilla را هدف قرار دهد و همچنین موهای عمیق جاسازی شده را در مناطقی از قبیل پوست سر، چاله های بازو و ناحیه شکمی درمان کند.

این دستگاه در بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران موجود می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو می توانید تماس حاصل نمایید.

سن مناسب برای استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

معمولا محدودیت سنی خاصی برای استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد وجود ندارد، اما ممکن است  جوابدهی لیزر موهای زائد در نوجوانی  موقتی باشد، زیرا در این سنین هورمون ها به سرعت در حال تغییرند و رشد موهای زائد نیز در این سنین افزایش می یابد و ممکن است بیشتر از حد معمول نیاز به درمان باشد که این خود می تواند باعث متحمل شدن هزینه سنگینی شود.معمولا بین سنین ۱۷ تا ۱۹ سالگی بهترین زمان برای رفع موهای زائد است زیرا هورمون های بدن تنظیم شده اند و درمان در این سنین دائمی و موثر است.

در سنین پس از یائسگی نیز به دلیل کاهش استروژن در بدن زنان ممکن است پروسه ی لیزر درمانی برای جوابدهی لازم نیازمند جلسات بیشتری باشد.

محقق و مترجم: محجوبه فاموری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments