بهترین دستگاه جوانسازی پوست چیه؟!

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

بهترین دستگاه جوانسازی پوست چیست؟

سلام خدمت تمام خوانندگانی که مشغول خواندن این متن هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اول از همه تشکر می کنیم که وبسایت ما را برای یافتن پاسخ سوال خود، باز کرده اید!

اما بپردازیم به سوال اصلی: بهترین دستگاه جوانسازی پوست چیست؟! از کجا بفهمیم که کدام روش جوانسازی پوست بیشتر به کارمان می آید؟

زمانی که وارد دهه ی چهارم زندگی خودمان می شویم، کم کم چین و چروک ها خودشان را نشان می دهند و ظاهر غم انگیزی برایمان می سازند. خیلی از افراد بعد از ورود به 40 سالگی، دیگر رغبت نمی کنند که به آینه نگاه کرده و صورت خودشان را ببینند.

اما در زمانه ای که حتی بدترین بیماری ها درمان شده اند و روش های زیادی برای جوانسازی وجود دارد، دلیلی برای ناراحتی و افسردگی نیست. صدها دستگاه جوانسازی پوست و روش های رفع چین و چروک به وجود آمده اند که اثرگذاری بی نظیری از خود نشان می دهند.

در این مقاله از وبسایت تهران اسکین، می خواهیم در مورد همین موضوع صحبت کنیم و بگوییم در حال حاضر بهترین دستگاه جوانسازی پوست چیست. با ما همراه باشید

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه هایفوتراپی: بهترین دستگاه جوانسازی پوست؟!

احتمالا زمانی که صحبت از جوانسازی پوست می شود، خیلی از افراد به یاد دستگاه هایفوتراپی می افتند. این دستگاه با ایجاد حرارت، باعث می شود که پوست وادار به ساخت کلاژن بیشتری شود و جریان خون بهتری در سطح پوست رخ دهد. به این ترتیب به نظر می آید که دستگاه هایفوتراپی برای جوانسازی پوست صورت خیلی مفید باشد. اما چند نکته راجع به دستگاه هایفوتراپی بدانید:

  • این دستگاه بیشتر به درد افرادی می خورد که سن بالایی دارند
  • برای رفع غبغب نیز استفاده می شود.
  • چین و چروک های گردن و صورت را از بین می برد.
  • برای رفع خط خنده نیز موثر است.

تمام این مزایا باعث شده است که دستگاه هایفوتراپی در میان تمام روش های رفع چین و چروک و جوانسازی، محبوبیت زیادی پیدا کند و به این ترتیب در صف بهترین دستگاه جوانسازی پوست نیز قرار بگیرد.

هایفوتراپی نسبت به دیگر روش های جوانسازی پوست صورت گران تر است اما با یک جلسه هم می توانید نتایج حاصل از این درمان را روی پوست خود مشاهده کنید.

مهمترین نکته ای که در مورد دستگاه هایفوتراپی وجود دارد این است که گرمای مورد نظر را به یک نقطه ی خاص از پوست متمرکز می کند و به این ترتیب از آسیب رساندن به سطح پوست جلوگیری خواهد کرد.

در واقع لایه ای از پوست که مورد هدف امواج دستگاه هایفوتراپی قرار می گیرد، لایه ی اسمس است که بیشتر عارضه های پوستی مثل چین و چروک عمیق در این لایه رخ می دهند.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه میکرونیدلینگ

یکی دیگر از دستگاه هایی که در میان دستگاه های جوانسازی پوست، اسم و رسمی دارد و محبوبیت زیادی پیدا کرده، دستگاه میکرونیدلینگ است.

اگر از نزدیک به این دستگاه نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این دستگاه دارای صدها سوزن بسیار ریز و ظریف است. این سوزن ها وارد پوست شده و آن را تحریک به تولید کلاژن می کنند.

شاید شنیدن نام سوزن، مو را به تن شما سیخ کند و احساس کنید که قرار است درد زیادی بکشید. اما واقعیت این جاست که این سوزن ها به قدری ظریف و نازک هستند که به زحمت آن ها را احساس خواهید کرد.

 علاوه بر این، در مراکز تخصصی زیبایی، پیش از میکرونیدلینگ، از مواد بی حسی روی پوست نیز استفاده می شود تا میزان درد را به صفر برساند.

ممکن است در انتهای جلسات میکرونیدلینگ، کمی وحشت زده شوید چرا که میزان قرمزی پوست شما زیاد است. اما بلافاصله بعد از بهبود زخم های کوچک روی پوست، با لایه ای از پوست مواجه می شوید که فوق العاده است و شفافیت عجیبی دارد.

به دلیل همین کارایی فوق العاده ی دستگاه میکرونیدلینگ، خیلی از افراد ترجیح می دهند که قرمزی چند روزه ی این درمان را به جا بخرند، اما در عوض، چنین پوست صاف و شفافی داشته باشند.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه فیس آپ

شاید نام میکرودرم ابریژن برایتان آشنا باشد. دستگاهی که با پاشش پودر کریستال، اقدام به لایه برداری از سطح پوست می کرد. گرچه دستگاه های میکرودرم ابریژن فواید زیادی داشتند، اما اخیرا و با وجود نسل جدید این دستگاه، یعنی دستگاه فیس آپ، کمتر کسی به سراغ میکرودم ابریژن می رود.

اما دستگاه فیس آپ چیست؟

این دستگاه در واقع مجهز به یک هندپیس است و این هندپیس، هدهای مختلفی دارد. این هدها مشخص می کنند که عمق لایه برداری چقدر باشد و به این ترتیب کنترل دقیقی روی لایه برداری پوست خواهند داشت. اتفاقی که در مورد میکرودرم ابریژن صدق نمی کرد و لایه برداری بدون هیچگونه کنترلی صورت می گرفت.

بعد از انتخاب هد متناسب با شرایط پوست فرد، هندپیس به طور دورانی روی پوست کشیده می شود. به این ترتیب چند اتفاق ویژه در پوست رخ می دهد:

  • ضمن لایه برداری، عملیات ماساژ صورت نیز انجام می شود.
  • حرکت دورانی هندپیس، جریان خون را بهبود می بخشد
  • پوست را تحریک به ساخت کلاژن می کند.

حالا باید بدانید که دستگاه فیس آپ، مجهز به سری های جداگانه برای هر فرد می باشد. به این ترتیب می توان اطمینان داشت که بیماری های پوستی و عفونی منتقل نمی شوند. نکته ای که در دیگر دستگاه های جوانسازی پوست چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست

با توجه به شناخت چند نوع از بهترین دستگاه جوانسازی پوست صورت، حالا باید بتوانید به سادگی اصل موضوع را دریافت کنید:

واقعیت این جاست که نمی توان با قاطعیت عنوان کرد که کدام دستگاه بهترین دستگاه جوانسازی پوست است. قبل از هر چیزی باید معاینات دقیقی توسط پزشک متخصص پوست صورت بگیرد و سپس با توجه به شرایط فرد، بهترین نوع درمان معرفی شود.

معمولا این روند، فقط به هنگام انجام فیشیال پوست رعایت می شود. در طول این روند، پزشک متخصص پوست فرد را بررسی می کند و مشکلات آن را تشخیص می دهد. سپس با توجه به نیاز پوست، یکی از دستگاه های جوانسازی پوست را پیشنهاد خواهد کرد.

به این ترتیب فرد مطمئن خواهد شد که بهترین نتیجه ی ممکن را خواهد گرفت. یادتان نرود که هر یک از این دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست برای رفع مشکل به خصوصی طراحی شده اند. بنابراین بی گدار به آب نزنید.

در نهایت باید عنوان کنیم که مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران کلیه خدمات درمانی پوست را انجام می دهد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی مثل فیشیال پوست، هایفوتراپی و استفاده از دستگاه فیس آپ، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

سخن آخر

امیدواریم که توانسته باشیم بهترین پاسخ ممکن را به سوال شما داده باشیم. فراموش نکنید که بهترین نتیجه ها زمانی به دست می آیند که شما بهترین تحقیق و بررسی را کرده باشید. به خصوص زمانی که با مقوله ای به نام سلامت پوست سر و کار دارید.

موفق و سلامت باشید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments