لیزر کک و مک های پوستی ،روشی مطمئن و دائمی

لیزر کک و مک

اگر شما هم یکی از افراد مبتلا به کک و مک هستید و به دنبال روشی برای درمان هستید ،بهتر است این مطلب را مطالعه کنید :

 

چه کسانی کاندید خوبی برای لیزر کک و مک هستند ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

در صورتی که کک و مک های شما کاملاً واضح و قابل مشاهده باشند و رنگ پوست شما برنزه نباشد ،میتوانید به راحتی از این درمان استفاده کنید .اگر فرایند لیزر درمانی به صورت کامل و توسط فردی ماهر صورت گیرد ،بروی 99 درصد افراد عمل خواهد کرد .

حتی این گزینه درمانی برای طرفداران بوتاکس و فیلر هم خیلی مناسب است و در اغلب موارد به فرد توصیه می‌شود تا یک تا دو هفته پس از لیزر صبر کرده و بعد به سراغ روش‌های یاد شده برود و همین فاصله زمانی را تا جلسات لیزر درمانی بعدی رعایت کند .

 

چگونه از پوستم پس از لیزر کک و مک مراقبت کنم ؟

 

پس از هر جلسه لیزر درمانی حتماً از کرم ضد آفتاب مصرف کنید تا از آسیب های بیشتر پوستی در برابر نور خورشید پیشگیری نمایید .همچنین مصرف روزانه 1000 میلی گرم از ویتامین ث میتواند این رنگدانه ها را همچنان روشن نگاه دارد .کرمهای موضعی هم به حفظ روشنی پوست کمک میکنند و پس از رفع کک و مک ها باعث ثبات وضعیت پوستی شمامی‌شوند .
همچنین بهتر است در طی درمان از کرمهای ضد آفتاب مناسب ،مرطوب کننده ها و تمیز کننده های ملایم استفاده کنید و پس از آن مصرف محصولات بهداشتی دیگر بلامانع خواهد بود .البته میتوانید کمی در خصوص محصولات مصرفی تان با یک متخصص مشورت کنید تا از تناسب آن‌ها برای پوست خود مطمئن شوید .

 

آیا امکان ترکیب لیزر کک و مک با سایر روش‌های درمانی وجود دارد ؟

 

بله .کوچک کردن منافذ پوستی ،سفت کردن و بالا کشیدن پوست و سایر روش‌های درماین با لیزر را میتوان همراه با لیزر کک و مک انجام داد .در واقع ترکیب این متدها با هم باعث بهبود نتایج نهایی حاصل از لیزر خواهد شد .

 

عوارض جانبی ناشی از لیزر کک و مک کدامند ؟

 

لیزر نمیتواند آسیب های دائمی را برای پوست بوجود آورد ولی این امکان وجود دارد که کبودی هایی در محل گسیل پرتوها بوجود ایند که کمی دردناک تر از خود فرایند درمانی است ولی حالتهای یاد شد ه به توجه به نحوه واکنش پوست به لیزر و تعداد نواحی درمانی فقط به مدت 3 تا 10 روی باقی‌ می‌مانند .
سایر عوارض جانبی عبارتند از قرمزی و تورم که در‌واقع واکنش طبیعی پوست به پرتوهای حاصل از لیزر میباشند .قرار گیری طولانی مدت در برابرنور خورشید باعث اسیبهای پوستی می‌شود و البته لیزر هم میتواند نتایج مشابهی را بوجود آورد .در هر صورت قرمزی بوجود آمده پس از لیزر نباید بیش از 10 روز ادامه داشته باشد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments