بهترین درمان چاله های پوستی در اثر جوش

جای جوش

اسکار و روش های درمان آن

 اسکار یا چالهایی که در نتیجه جوش های عمیق بوجود می آید که برخی از آنها عمقی و برخی سطحی می باشد که صاف کردن و پر کردن اسکارهای سطحی نسبت به عمقی آسان تر و در مدت زمان کمتری بهبود می یابد .درمان آسکار بوسیله داروی خوراکی یا موضعی و یا هردو می باشد .

ü      روشهای درمان اسکار  :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

·         میکرودرم ابریژن :جهت اسکارهای سطحی است و اسکارهای عمیق نیاز به تکرار درمان می باشند و برای اسکارهای بسیار عمیق توصیه نمی شود. این روش سبب بهبود جوش و محل آن می شود و در طول درمان سطحی تر می شوند  .

·         لیزر JPL : روش تحریک کلاژن‌سازی پوست است و سبب بستن منافذ ، کاهش قرمزی و کاهش جوش وسطحی‌تر شدن اسکارها می شود .

·         لیزر    : Co2این روش مخصوص کسانی است که مراحل درمان را طی و جوش فعالی نداشته باشند . از بی حسی موضعی جهت درمان استفاده می کنند و پس از لیزر تا ده روز پوست پانسمان شده و پس از آن پوست صاف تر وبه رنگ صورتی  ایجاد شده که  میتواند چندین ماه تا بهبودی کامل طول کشیده و پس از آن از بین می رود وپوست یکدست وهم رنگ می شود که حتما باید از ضد آفتاب استفاده تا محل زخم و لیزر شده تیره نشود.

در لیزر ، بهبود اسکارها بستگی به عمقشان دارد آنها که سطحی هسستند صاف می شوند ولی آنها که عمیق هستند 60% خوب شده و می توان پس از چندین ماه از روش لیزر میکرودرم تبرژن و jpl برای بهتر شدن استفاده نمود.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments