به

بهترین درمان افتادگی و شلی پوست: آر اف فرکشنال میکرونیتل و پلاسماتراپی در مرکز برکه

بهترین درمان افتادگی و شلی پوست: آر اف فرکشنال میکرونیتل و پلاسماتراپی 

بهترین درمان شلی و افتادگی پوست

سلام و سلامت باشید.

” مدتی ست که در آینه نگاه می کنم و به مرز سن چهل سالگی رسیده ام. پوستم از کناره های خطوط خنده  تا فک شل و افتاده شده. به علاوه، پلک هایم دیگر آن سفتی و شادابی گذشته را ندارد و دور چشمم نیز چین و چروک افتاده. عباراتی مانند جوانسازی پلک ها و رفع چین و چروک و شلی و افتادگی پوست را در گوگل نوشتم و به برخی سایت های پوست و مو سر زدم؛ از اینکه فقط چند تایی سایت تخصصی مختص پوست، مو، لیزر و جوانسازی در ایران وجود دارند متعجب شدم. اغلب نوشته ها تبلیغاتی ست و کمتر سایتی به صورت تخصصی مطلب می نویسد.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا شما هم به مانند اغلب متقاضیان دوست دارید بدانید بهترین درمان ها برای افتادگی و شلی پوست و لیفت پلک و ابروها کدامند؟ با ما همراه باشید.

موضوع متن حاضر: بهترین درمان افتادگی و شلی پوست و لیفت پلک ها و ابروها: اراف فرکشنال میکرونیتل+ پلاسماتراپی

بهترین درمان افتادگی و شلی پوست: ویدئو آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ

بهترین درمان افتادگی و شلی پوست: ار اف فرکشنال میکرونیدلینگ

شاید هیچکدام از روش های معروف جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی، کربوکسی تراپی، مزومیکرونیدلینگ… به اندازه ی RF فرکشنال نیدل برای رفع شلی پوست موثر نباشند. البته هر یک از این روش ها کاربردهای ویژه خود را دارند و این طور نیست که بگوییم روش ایکس به بقیه ارجحیت کامل دارد.

به علاوه،  این روش ها را می توان برای اهداف مشترک نیز به کار برد. برای مثال، هر دو آر اف فرکشنال و هایفوتراپی برای رفع چین و چروک های صورت جوابدهی خوبی دارند. اما نکته این جاست که عمق نفوذ امواج RF در پوست نسبت به هایفو کمتر است و بنابراین برای رفع چین و چروک های ریز بهتر جواب می دهد تا عمیق.

RF فرکشنال نیدل چگونه به سفت سازی پوست کمک می کند؟

ابتدا تصاویر زیر را مشاهده کنید.

 

 

امواج اراف فرکشنال سوزنی چگونه در زیر پوست عمل می کنند؟

کلاژن و الاستین در تصویر فوق مهمترین فاکتورهای جوانساز پوست هستند. کلاژن فراوانترین پروتئین در سلول های زیرپوست است که به شکل رشته ای می باشد (تصویر زیر):

فیبروبلاست، کلاژن، بافت چربی،

در پوست های شل و آویزان، رشته کلاژنی در هم می شکند و پیوندهای محکم خود را از دست می دهد.

آر اف فرکشنال همان برخورد امواج رادیوفرکانسی در دسته های فوق باریک عمودی به بافت فرسوده و شل در زیر پوست است. به کمک سوزن های ریز و یکبار مصرفی با فواصل منظم، این امواج در عمق معینی از پوست نفوذ می یابند. بافت فرسوده به کمک گرمای ایمن ار اف از هم باز و فرصت احیای پوست (تولید کلاژن و الاستین جدید) فراهم می شود.

سفت سازی و لیفت پوست با ترکیب ار اف فرکشنال نیدل و اندولیفت

دوستان عزیز، اندولیفت جزو جدیدترین روش های لیزری لیفتینگ عضلات افتاده ی زیر پوست است. زمانی که پوست ما افتاده به نظر می رسد، بخش مهمی از مشکل به افتادگی عضلات زیر پوست صورت در عمیق ترین لایه زیرپوست بر می گردد. با ترکیب اندولیفت (لیزری کاملا بی ضرر و پیشرفته و بدون عوارض لیزرهای قبلی) و ار اف فرکشنال سوزنی می توان همزمان پوست رویی و عضله زیرین را لیفت و سفت سازی کرد.

عمل سفت سازی را آر اف فرکشنال نیدل انجام می دهد و عمل لیفتینگ را اندولیفت. البته فراموش نکنیم که انجام هر یک از این روش ها شرایطی دارد که پزشک در جلسه مشاوره با شما در میان خواهد گذاشت. همچنین، تنظیم فاصله ی جلسان اندولیفت و ار اف فرکشنال به دست پزشک خواهد بود.

لینک جزییات کامل اندولیفت صورت و گردن، کلیک کنید.

 

بهترین درمان افتادگی و شلی پوست همراه با لیفت پلک ها و دور چشم

اگر قصد لیفت پلک ها یا ابروها و یا جوانسازی دور چشم همزمان با رفع شلی پوست را دارید، توصیه می کنیم در کنار ار اف فرکشنال نیدل از پلاسماتراپی بهره ببرید.

مطالب بسیار جامع و کاملی درباره بلفاروپلاستی بدون جراحی با پلاسما (گاز یونیزه شده و متفاوت با پی آر پی) نوشته شده. لینک زیر را (همراه با فیلم) کلیک کنید.

لینک جزییات کامل پلاسماتراپی پلک ها و دور چشم (کلیک)

 

بهترین مراکز تخصصی ار اف فرکشنال میکرونیتل برای رفع افتادگی و شلی پوست

تفاوت سایت تهران اسکین با سایت های تبلیغاتی که صرفا برای یک مرکز و یک پزشک یا یک مجموعه خاص تبلیغ می کنند و صرفا و اساسا به دنبال پول هستند، این ست: 

ما نقاط ضعف و قوت هر یک از روش ها را به صورت بسیار تخصصی گوشزد می کنیم و به هیچ وجه مراکز نامعتبر و فاقد تجهیزات پیشرفته و استاندارد پزشکی زیبایی را تبلیغ نمی کنیم.

همچنین، مراکز مد نظرمان را از نزدیک بررسی و کیفیت کار و میزان رضایت متقاضیان را همیشه برآورد می کنیم. متقاضیان می توانند به راحتی شکایات خود را پیگیری کنند.

مراکز تخصصی پیشنهادی تهران اسکین به راستی و درستی و ماندگاری و تثبیت جایگاه خود در ایران پایبند هستند و این پایبندی برایشان یک اصل است.

لینک جزییات عوارض و مراقبت های ار اف فرکشنال میکرونیتل (کلیک)

 

لینک ار اف بهتر است یا هایفو (کلیک)

 

تماس با بهترین مرکز ار اف فرکشنال میکرونیتل تهران جهت رفع شلی پوست

دوستان عزیز، برای کسب هرگونه اطلاعات درباره بهترین روش های جوانسازی پوست، بهترین دستگاه ها، عوارض و مراقبت های قبل و بعد، با ما تماس بگیرید. همچنین،

آدرس تماس و مشاوره رایگان در مرکز تخصصی برکه برای ار اف فرکشنال میکرونیتل (یا میکرونیدلینگ) در تهران:

مرکز برکه اینجاست (کلیک کنید.)

شادمان و سرافراز باشید

مریم اکبری زاده. دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

منبع داخلی: مصاحبه با بهترین مراکز تخصصی ار اف فرکشنال سوزنی

بهترین مرکز لیزر موهای زاید کل بدن در تهران اینجاست:

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments