بهترین جراح پلک پایین

بهترین جراح پلک پایین | بلفاوپلاستی پلک پایین با بالا په فرقی دارد؟

بهترین جراح پلک پایین

بهترین جراح پلک پایین

عمل بلفاروپلاستی که نام علمی جراحی پلک است درمانی است که شامل تکنیک های جراحی مختلف با هدف بهبود وضعیت ظاهری پلک هاست است. بلفاروپلاستی هم روی پلک بالا انجام می شود و هم روی پلک پایین. اگرچه بلفاروپلاستی پلک بالا رایج تر است اما عارضه هایی که برای درمان به بلفاروپلاستی پلک پایین نیاز دارند هم کم نیستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین جراح پلک پایین
بهترین جراح پلک پایین

بلفاروپلاستی پلک پایین عملی برای کاهش یا برداشتن پوست و چربی اضافه از پوست پلک پایینی جهت رفع و چین و چروک ها، شلی پوست و کاهش پف این ناحیه است. اما بلفاروپلاستی مدرنی که این روز ها در مراکز زیبایی مدرن انجام می شود، علاوه بر این تاثیر ها برای از بین بردن حالت کیسه ای زیر چشم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
با افزایش سن پوست بدن و صورت به طور طبیعی شل شده و استحکام همیشگی خود را از دست می دهد. حاصل این شل شدن در ناحیه زیر چشم این است که مایعات و چربی کم کم راه خود را به این ناحیه باز می کنند و حالت پف کرده به آن می دهند. اگر دقت کنید این حالت کیسه ای زیر چشم را در افراد سالمند زیاد می بینید.

چرا بلفاروپلاستی؟

همانطور که اشاره کردیم بلفاروپلاستی می تواند به سه دسته بلفاروپلاستی پلک بالا، بلفاروپلاستی پلک پایین و بلفاروپلاستی دوگانه تقسیم بندی شود.
نکته : بلفاروپلاستی دوگانه عملی است که شامل هم جراحی پلک بالا می شود و هم جراحی پلک پایین.
هرچند بلفاروپلاستی پلک بالا گاهی اوقات صرفا می تواند برای اهداف درمانی مانند بهبود زاویه دید با درمان افتادگی پلک انجام شود، اما بلفاروپلاستی پلک پایین اغلب برای زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

بلفاروپلاستی چرا انجام می شود؟

چنانچه دچار افتادگی پلک( چه به صورت طبیعی یا مادرزادی) هستید یا پلک و زیر چشمانتان دچار حالت کیسه ای شده است، اتفاقی که حس می کنید پلکتان را پایین می کشد و نمی گذارد به درستی و به شکل کامل آنها را باز کنید، بلفاروپلاستی می تواند کمک زیادی به شما بکند.

بهترین جراح پلک پایین
بهترین جراح پلک پایین

برداشتن بافت های اضافه از روی پلک بالا می تواند زاویه دید شما را بهبود بخشد. عمل بلفاروپلاستی چه روی پلک بالا انجام شود و چه روی پلک پایین، می تواند باعث شود تا ظاهری جوانتر و هوشیارتر داشته باشید.
نکته : بلفاروپلاستی پلک بالا کمی رایج تر از بلفاروپلاستی پلک پایین است. جراحی یا بلفاروپلاستی پلک بالا در عموم موارد برای درمان افتادگی پلک انجام می شود.
چنانچه دچار مشکلات زیر باشید، عمل بلفاروپلاستی برای شما مناسب است:

  • افتادگی پلک(جراحی پلک بالا) یا کیسه زیر چشم(جراحی پلک پایین)
  • سنگین بودن پلک بالا به خاطر جمع شدن بافت های اضافه که در زاویه دید شما اخلال ایجاد می کند
  • وجود پوست اضافه روی پلک پایین

شما می توانید بلفاروپلاستی را در کنار عمل های دیگری مانند لیفت ابرو، لیفت صورت یا لایه برداری پوست هم انجام دهید.
بلفاروپلاستی معمولا زیر مجموعه درمان ها و عمل های زیبایی دسته بندی می شود و به همین دلیل هزینه هایش اغلب تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند. مخصوصا بلفاروپلاستی پلک پایین که تقریبا همیشه برای اهداف زیبایی انجام می شود.
نکته : یکی از رایج ترین دلایلی که مردم بلفاروپلاستی را انجام می دهند برطرف کردن چین و چروک های دور چشم است.چرکه بلفاروپلاستی با کشیدن و بالا نگه داشتن عضلات نگهدارنده پلک عمل کمی پوست دور اطراف چشم را هم می کشد و چروک هایش را برطرف می کند.

بهترین جراح پلک پایین
بهترین جراح پلک پایین

خطرات بلفاروپلاستی

خطرات احتمالی عمل بلفاروپلاستی عبارتند از :

  • عفونت و خونریزی
  • خشک و تحریک شدگی چشم
  • دشواری در بستن چشم یا سایر مشکلات پلک
  • جای زخم قابل مشاهده
  • آسیب رسیدن به عضلات چشم
  • تغییر رنگ پوست
  • نیاز به عمل جراحی ترمیمی و تکمیلی
  • تاری دید موقت و یا به ندرت، از بین رفتن بینایی
  • خطرات عمومی مرتبط با جراحی از جمله واکنش به بیهوشی و لخته شدن خون

سعی کنید پیش از انجام بلفاروپلاستی حتما با پزشک در مورد خطرات احتمالی آن صحبت کنید. درک کامل اتفاقاتی که ممکن است در طول این عمل بیفتند می تواند به شما کمک کند تا تصمیم درست تری در مورد انجام آن بگیرید.
نکته : نگران جای بخیه های بلفاروپلاستی نباشید، چراکه اغلب برش و بخیه هایش در جاهایی زده و دوخته می شوند که حتی بعد از عمل هم قابل دیدن نیستند.
مواردی که باید پیش از جراحی پلک آنها را در مورد خودتان بررسی کنید
آماده شدن پیش از شروع بلفاروپلاستی امری واجب و ضروری است تا پزشک بتواند به درستی تشخیص دهد که آیا اصلا شما فرد مناسبی برای انجام آن هستید یا نه. مواردی از قبیل:

سابقه بیمار

سابقه پزشکی و بیماری هایی که فرد دارد یا قبلا داشته نقش مهمی در تعیین کاندید بودن یا نبودن برای بلفاروپلاستی ایفا می کند. مواردی از قبیل:

بهترین جراح پلک پایین
بهترین جراح پلک پایین
  • بیماری هایی که دارید
  • داروها و مکمل هایی که استفاده می کنید
  • حساسیت هایی که به مواد یا داروهای خاص دارید
  • علائم خشکی چشم
  • آیا سیگار می کشید یا زیاد زیر نور خورشید هستید؟
  • سابقه سایر عمل های جراحی که پیش از این روی صورت خود انجام داده اید
  • بحث در مورد هدف شما از انتخاب بلفاروپلاستی

معاینه بدنی

اگر به یک مرکز معتبر زیبایی مراجعه کنید که پزشک پیش از هرچیز به سلامتی و ایمنی شما اهمیت دهد، حتما قبل از شروع جراحی شما را کاملا معاینه و چک آپ می کند تا هرگونه احتمال وقوع خطرات در آینده را کاهش دهد و از وقوع هرگونه اتفاق ناخواسته یا نامناسب جلوگیری کند.

بهترین جراح پلک در تهران

بلفاروپلاستی عملی سرپایی است که در اغلب اوقات در مطب خود پزشک انجام می شود. به همین خاطر بسیار مهم است که مرکز و پزشک بسیار معتبری را برای انجام آن انتخاب کنید. یکی از شاخصه های اساسی برای تشخیص یک جراح خوب این است که حتما در جلسه اول با او مشاوره داشته باشید و تمام سوالاتی که در مورد این عمل دارید را با او مطرح کنید و به پاسخ هایش دقت داشته باشید.

بهترین جراح پلک پایین
بهترین جراح پلک پایین

یادتان باشد که هرچقدر هم بلفاروپلاستی را برای زیبایی انجام دهید، باز هم دارید یک عمل جراحی را پشت سر می گذارید که اتفاقا بسیار هم حساس و دقیق است. پس بهتر است پیش از هرچیز با پزشک رابطه خوبی داشته باشید و بتوانید به سادگی به او اعتماد کنید.

اگر به دنبال یک مرکز خوب و مناسب برای بلفاروپلاستی در تهران می گردید تا بتوانید بهترین جراح پلک پایین را در آن بیابید، ما به شما مرکز برکه در منطقه قلهک را معرفی می کنیم. کادری مجرب از پزشکان حرفه ای با فضایی ایده آل و مناسب برای انجام فرآیند درمانی، در کنار تعرفه ها و تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از بهترین مراکز درمانی و زیبایی در تهران تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برکه و گرفتن نوبت بلفاروپلاستی کافی است به صفحه تماس با ما سر بزنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments