افزایش میل جنسی با شکلات سیاه

بهبود رابطه جنسی با خوردن شکلات سیاه

Image result for ‫شکلات سیاه‬‎

همه شما این را شنیده اید که عشاق به هم شکلات هدیه می دهند.   اما این فقط به این دلیل نیست که زنان  شکلات دوست دارند و از باز کردن یک جعبه قرمز رنگ به شکل قلب هیجان زده می شوند. علت واقعی این است که  پایه بیولوژیکی در مورد اثرات شکلات بر روی روابط جنسی وجود دارد.

شکلات تیره دارای موادی است که بر روی روحیه، انرژی و عملکرد جنسی ما به شیوه های بسیار قابل توجهی تأثیر می گذارد.  شکلات تیره همچنین تأثیر فوق العاده ای برای سلامتی قلب دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شکلات سیاه به دلیل این که حاوی ال – آرژینین که نوعی اسید آمینه است ، می باشد،   به عنوان تقویت کننده جنسی برای زنان و مردان مؤثر است.

مزایای مصرف شکلات سیاه

Related image

در اینجا با مزایای مصرف شکلات سیاه برای سلامتی و بهبود روابط جنسی آشنا خواهید شد:

مصرف شکلات سیاه جریان خون را به اندام های جنسی افزایش می دهد.

شکلات حاوی L-arginine است. مصرف شکلات سیاه  با افزایش اکسید نیتریک و افزایش جریان خون به اندام های جنسی شما  باعث افزایش حس  رضایت مندی و همچنین افزایش میل جنسی می شود.

تحریک و بهبود خلق و خو

شکلات سیاه به عنوان یک ماده غذایی برای افزایش قوای جنسی مؤثر است.   زیرا منبعی سرشار از PEA است که مخفف فنیل اتیلامین است.  از فنیل اتیلامین  گاهی به عنوان “مکمل عشق” یا “ماده شیمیایی عاشقانه” یاد می شود.

فنیل اتیلامین  به عنوان محرکی برای بهبود خلق و خو، احساس رضایت مندی را افزایش می دهد.   فنیل اتیلامین به طور طبیعی و وقتی که فردی عاشق می شود در مغز آزاد می شود.

این ماده شیمیایی تولید دوپامین را تقویت می کند که در نتیجه باعث افزایش احساسات، رضایت و لذت می شود.

شکلات سیاه انرژی را افزایش می دهد. 

Image result for ‫دانه کولا‬‎

شکلات سیاه به دلیل این که  حاوی ترکیبات تئوباریم است که در چای و دانه کولا  یافت می شود، میل جنسی شما را افزایش می دهد.

این ماده بر روی سیستم عصبی مرکزی کار می کند و موجب تحریک و هیجان شما می شود.

فواید شکلات سیاه برای قلب.  

از نظر طب چینی، قلب مرکز احساسات و عواطف ما است.  این برداشت طب چینی از قلب اتفاقی نیست. زیرا حتی هنگامی که ما از احساسات خود صحبت می کنیم با دست به سینه خود اشاره می کنیم.

بنابر این می شود گفت که  یک ارتباط عمیق بین یک قلب سالم و توانایی ما در حس کردن و عاشق شدن  وجود دارد.

قلب ما اندامی است که با عشق، مراقبت، پیوند و صمیمیت پیوند خورده است. شکلات تیره یک ماده غذایی سالم و مفید برای قلب است.

Related image

L-arginine موجود در شکلات سیاه باعث کاهش فشار خون می شود.  ماده ای به نام فلاونول های موجود در دانه های کاکائو به سلول های بدن کمک می کند تا در مقابل آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد مقاومت کنند.  وجود این ماده در قلب، به جلوگیری از آترواسکلروز، یا ایجاد پلاک در شریان ها  کمک می کند. همچنین جریان خون را از قلب به اندام ها بهبود می بخشد.

اگر قصد دارید به صورت منظم  شکلات مصرف کنید، بهترین گزینه  شکلات تیره است. شکلات سیاه خالص و کم شیرین است .

توجه داشته باشید که شکلات هایی که با مواد غذایی مانند مغز ها، مشروبات الکلی، کارامل و مواد دیگری مانند اینها ترکیب می شوند،  چاق کننده هستند.

چربی و کالری اضافی موجود در شکلات ها  می تواند سلامتی شما را تهدید کند و منجر به اثرات نامطلوب و زیان بار برای سلامتی شما شود.  همچنین غرایز جنسی را کاهش می دهد.

قبل از خرید یک بسته  شکلات لازم  است بدانید که تمام شکلات ها مانند هم نیستند.

Image result for ‫شکلات سیاه‬‎

هنگامی که کاکائو به شکلات های مورد علاقه شما تبدیل می شود، مراحل مختلفی را می کند.  در این مراحل عطر و طعم قوی و تند کاکائوی خالص از بین می رود.

شکلات بیشتر از طریق تخمیر، قلیایی کردن، برشته کردن، و سایر فرآیندها  فرآوری می شود،  و در نتیجه میزان زیادی از فلاونول های آن  از بین می روند.

نوعی از شکلات که دارای بیشترین فلاونون است، پودر کاکائو طبیعی است. البته کاکائوی هلندی، به دلیل قلیایی بودن این خاصیت را ندارد.

پس از آن شکلات هایی که  بدون افزودن شکر تهه می شوند و سپس شکلات تیره و شکلات نیمه شکلاتی  در لیست قرار دارند.  شکلات شیری و شکلات مایع در انتهای لیست قرار دارند.

Image result for ‫شکلات سیاه بخورید‬‎

اگر چندین بار در هفته  شکلات تیره مصرف کنید علاوه بر لذت بردن از طعم دلنشین آن علاوه برسلامت قلب و روابط جنسی خود را  تضمین خواهید کرد. 

نوش جان!

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.hitchedmag.com/article.php?id=1518″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.fitday.com/fitness-articles/nutrition/…/6-health-benefits-of-dark-chocolate.html” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.hitchedmag.com/article.php?id=1518″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments