بنزوئیل پراکساید موضعی

بنزوئیل پر اکسید موضعیبنزوئیل پر اکسید دارای اثری ضد باکتریایی و خشک کنندگی ملایم می باشد، این دارو برای درمان آکنه های خفیف تا متوسط استفاده می شود. حتی ممکن است همراه با سایر داروهای آکنه مورد استفاده قرار بگیرد. بنزوئیل پر اکسید، با کاهش مقدار باکتریهای آکنه زا و خشک کردن و لایه برداری پوست به درمان جوشها کمک می کند.

 

طرز استفاده از بنزوئیل پر اکساید موضعی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قبل از استفاده از این دارو دستور العمل داخل جعبه را خوب مطالعه کنید و یا طبق دستور پزشک شروع به مصرف کنید.

قبل از مصرف، مقدار کمی از آن را بر روی یک یا دو جوش برای 3 روز استفاده کنید، اگر واکنش حساسیت زایی نداشتید می توانید مصرف را به شکل جدی تر شروع کنید. و اگر بدن شما واکنش ( در قسمت عوارض به آنها اشاره خواهد شد) نشان داد حتماً پزشک را درجریان بگذارید.

 

عوارض جانبی بنزوئیل پر اکسید

واکنش های پوستی مانند خارش، قرمزی بخصوص در اوایل روند درمان ممکن است رخ دهد، اگر هر یک از این موارد را مشاهده کردید که داشت ادامه پیدا می کرد و یا بدتر می شد پزشک را مطلع سازید، شاید بهتر باشد شما دوز کمتری از این دارو را مصرف کنید.

به خاطر داشته باشید که توصیه مصرف این دارو برای شما توسط پزشک با در نظر گرفتن مشکل شما انجام پذیرفته و قطعاً برای شما مفید می باشد.

واکنش های آلرژیک بسیار جدی دارو نادر می باشد، با این حال، سرگیجه، خارش و تورم در صورت، زبان و گلو ممکن است بروز کند.

 

هشدار

در صورت مصرف داروهای دیگر، به منظور جلوگیری از تداخل دارویی، نام آنها را برای دکتر بازگوکنید.

اما این دارو نباید همزمان با داروهایی مثل، ترتینوئین  (Altinac, Avita, Renova, Retin-A, Tretin-X) استفاده شود، چراکه سبب تحریک شدید پوست خواهد شد.

قبل از مصرف دارو، حساسیت های خود به دارو و آلرژیهای خود را به پزشک بگویید چراکه ممکن است مواد تشکیل دهنده دارو در شما حساسیت ایجاد کند و دانستن سوابق شما به پزشک برای تجویز بهترین دارو برای شما کمک خواهد کرد.

این دارو ممکن است باعث شود پوستتان نسبت به نور آفتاب حساس تر شود بنابراین، از قرار گرفتن در معرض آفتاب برای طولانی مدت اجتناب کنید، سعی کنید از روشهایی مثل سولاریوم برای برنزه کردن استفاده نکنید. از کرم ضد آفتاب مناسب و لباس های مناسب استفاده کنید.

اینکه آیا دارو می تواند به جنین آسیب برساند یا ممکن است وارد شیر مادر شود، هنوز مشخص نیست، بنابراین در دوران بارداری این دارو حتماً با نظر پزشک باید مصرف شود.

 

میزان دوز مصرفی در کودکان 12 سال به بالا و بزرگسالان:

استفاده موضعی: یک یا دو بار در روز کرم یا محلول را در نواحی آسیب دیده بزنید، از تماس آن با چشم ها و لب و غشاهای مخاطی بپرهیزید.

روش شستشو: یک یا دوبار در روز صورت و مناطق آسیب دیده را بشوئید، به این نحو که پوست مرطوب را باید به مدت 10 تا 20 ثانیه به آرامی ماساژ دهید، سپس بطور کامل شسته و خشک کنید.

منبع:

drugs

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments