بعد از هر جلسه لیزر درمانی

بعد از هر جلسه لیزر درمانی

توصیه می کنیم جلسات لیزر درمانی با فاصله 4 الی 6 هفته برگزار شوند. این فاصله براساس چرخه رشد مو تعیین می شود. با هر جلسه لیزر درمانی رشد موی فعال متوقف می شود و ذخیره خون فولیکول مو کاهش پیدا می کند و در نتیجه مو ضعیف تر و باریکتر می شود. در حالت ایده آل موهای بخش تحت درمان می میرند و با هر جلسه درمان می ریزند.

انتظار نداشته باشید که پس از یک جلسه لیزر درمانی تمام موهای زائد شما ریزش پیدا کند. چرخه رشد موها متفاوت است و تنها موهای فعال و در حال رشد تحت تاثیر لیزر قرار می گیرند. بنابراین برای رسیدن به نتیجه ایده آل جلسات متعدد لازم است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب حداقل 6 جلسه لیزر درمانی با فاصله های 3 تا 4 هفته لازم است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قبل از هر جلسه لیزر درمانی لازم است موهای زائد اصلاح شوند و ساقه مو خارج از پوست قرار نگیرد. اگر در بخش تحت درمان ساقه مو بلند باشد، انرژی لیزر جذب ساقه مو شده و باعث سوختگی پوست می شود. بنابراین در بین جلسات لیزر درمانی و قبل از هر جلسه موهای زائد خود را با استفاده از تیغ اصلاح کنید.

میزان مویی که با هر جلسه لیزر درمانی می ریزد، متفاوت خواهد بود. مو در 3 مرحله رشد می کند و لیزر بر روی مویی تاثیر می گذارد که در مرحله رشد است. اگر موها در جلسه لیزر درمانی در مرحله رشد خود قرار داشته باشند، کاهش چشمگیری در میزان موهای زائد خود مشاهده خواهید کرد.

بعضی از موها بلافاصله از فولیکول خارج شده و می ریزند، در حالیکه بعضی دیگر رشد کرده و طی هفته های بعد می ریزند. توصیه می شود لیزر درمانی صورت و گردن هر 4 هفته یک بار انجام شود و قسمت های دیگر بدن، گردن به پایین، با فاصله 6 هفته ای تحت درمان قرار گیرند. به این ترتیب مو در حالت مناسبی برای لیزر درمانی خواهد بود و نتیجه مطلوب تری حاصل می شود.

در هر جلسه لیزر درمانی حداقل 20 درصد از تراکم موها کاسته می شود. اگر شاهد کاهشی کمتر از این میزان بودید و جلسه لیزر درمانی تان هم خیلی کوتاه انجام شد، احتمالا درمان به درستی انجام نشده و یا پارامترهای لیزر به درستی تنظیم نشده اند. موهای ناحیه بیکینی معمولا تیره و ضخیم است، بنابراین لیزر درمانی برای این ناحیه سریعتر و موثرتر خواهد بود. برای ناحیه بیکینی هم حداقل 6 جلسه لازم دارید، با این حال پس از هر جلسه تغییر قابل توجهی مشاهده خواهید کرد.

لینک منبع

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments