لیزر بیکینی

برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی| فیلم لیزر بیکینی| بهترین مرکز لیزر تهران

برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی

برطرف کردن موهای زائد بدن به یکی از مسائل بسیار مهم در حوزه زیبایی تبدیل شده است و خانم ها و آقایان از روش های متعددی برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو استفاده می ‌کنند اما نتیجه مورد انتظار خود را به دست نمی آورند چرا که نتایج حاصل از آنها موقت است و مجدد موها شروع به رشد می کنند. برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی یکی از مسائل چالش برانگیز در زندگی همه افراد است که علاوه بر ایجاد حس تازگی به بهبود بهداشت این اندام ها کمک می کند.

لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد یک روش بسیار محبوب در سراسر جهان است که شما را طی مدت کوتاهی به آن چه که انتظار دارید می رساند و از آن جایی که دیگر موهای زائد بدن رشد نمی کنند نیازی به شیو کردن، موم انداختن و سایر روش های دردناک ندارید چرا که لیزر برزیلی شما را برای همیشه از شر موهای زاید خلاص شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چگونه برای برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی آماده شویم؟

لیزر برزیلی بهترین روش برای رفع دائمی موهای زائد است و پوستی تمیز و بدون مو را به شما هدیه می دهد. در این روش از نور متمرکز لیزر روی موضعی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد استفاده می شود و با هدف قرار دادن فولیکول های مو از رشد آنها در آینده پیشگیری خواهد کرد. لیزر موهای زائد یک روش عالی برای برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی است و اکثر خانم ها لیزر موهای زائد را ترجیح می دهند و برای همیشه از نیاز به شیو کردن و روش های مشابه خلاصه خواهند شد.

لیزر برزیلی چه مزایایی دارد؟

برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

    • هنگامی که موهای ناحیه تناسلی خود را لیزر می کنید رشد موها متوقف می شود و به این ترتیب نیازی به شیو کردن های مکرر نخواهد داشت و پوست شما همیشه تمیز و بدون مو خواهد بود.
    • در لیزر برزیلی شما دیگر بریدگی پوست حاصل از تیغ کشیدن و رشد موها به سمت داخل را تجربه نخواهد کرد و نیازی به استفاده از موم یا پودر و درد حاصل از آن نیست چرا که لیزر برزیلی برای همیشه شما را از شر موهای زاید خلاص خواهد کرد.

 

  • نتایج حاصل از لیزر برزیلی دائمی است و موهای زائد اندام های خصوصی به صورت دائمی از بین می روند.
  • برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی و پوشش دهی همه نقاط آن از مزایای عالی لیزر برزیلی محسوب می شود و حس تازگی و تمیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

به طور کلی هدف از لیزر موهای زائد این است که از رشد آنها برای همیشه پیشگیری شود و فرد بتواند از داشتن پوستی تمیز لذت ببرد و برای این منظور متحمل درد نشود. به همین دلیل لیزر برزیلی به یک روش بسیار محبوب برای برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی تبدیل شده است.

لیزر موهای زائد اندام های خصوصی چقدر طول می کشد؟

تعداد جلسات و زمان مورد نیاز برای لیزر موهای زائد اندام های خصوصی به علل رشد موها و ضخامت آنها بستگی دارد و در همه افراد یکسان نیست اما به طور کلی اکثر افراد به ۸ تا ۱۲ جلسه درمان نیاز دارند تا موهای زائد آنها برای همیشه از بین برود.

مسئله مهمی که باعث محبوبیت لیزر برزیلی شده این است که یک روش بدون درد است و هنگامی که با روش های قدیمی از قبیل وکس و تیغ کشیدن مقایسه می شود اثر گذاری قابل توجهی دارد و سوزش خفیفی که ممکن است در جلسه اول درمان احساس کنید با درد حاصل از موم انداختن قابل مقایسه نیست.

چگونه برای برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی آماده شویم؟

هنگامی که تصمیم می گیرید به برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی خود بپردازید اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک مرکز لیزر معتبر پیدا کنید. مرکز لیزر برکه با سالها تجربه در زمینه لیزر موهای زائد آماده خدمات رسانی به شما سروران گرامی است. قبل از شروع لیزر موهای زائد و در جلسه مشاوره، سوابق پزشکی شما بررسی می شود تا اطلاعات ضروری جمع آوری گردد سپس نوع پوست و نوع موی شما ارزیابی می شود تا دستگاه مناسب برای لیزر موهای زائد اندام های خصوصی انتخاب شود.

لیزر موهای زائد اندامهای خصوصی

شما می توانید در خصوص نتایجی که قرار است به دست بیاورید، سطح درد و مراقبت های قبل و بعد از لیزر از پزشک خود سوال بپرسید. از همه نکاتی که به شما گوشزد می شود پیروی کنید و حتما قبل از مراجعه به مرکز بدن خود را شیو کنید و برای لیزر آماده شوید.

در جلسه لیزر موهای زائد چه اتفاقی رخ می دهد؟

در جلسه لیزر موهای زائد اپراتور دستگاه لیزر را روی اندام های خصوصی شما به حرکت در می آورد. اگر چه لیزر موهای زائد یک روش بدون درد است ممکن است دچار درد یا سوزش بسیار خفیفی شوید که البته قابل تحمل است و مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد. لیزر باعث می شود که احساس کنید گرم تان شده است اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که یا از ژل خنک کننده و یا از دستگاه لیزر که دارای سیستم خنک کننده استفاده می شود تا حس خوبی در هنگام لیزر موهای زائد اندام های خصوصی داشته باشید.

پس از لیزر ممکن است پوست شما کمی قرمز یا متورم شود که طی مدت کوتاهی برطرف می شود پس اصلا نگران نباشید. چند روز پس از لیزر موهای زائد فرآیند ریزش موها شروع می ‌شود و موهایی که در مرحله بعد رشد می کنند نازک تر هستند و رنگ روشن تری دارند به همین دلیل باید برنامه درمان را تا انتها ادامه دهید تا نتایج نهایی به دست بیاید. اکثر افراد می توانند پس از جلسه سوم یا چهارم شاهد نتایج حاصل از لیزر باشند.

 

لیزر برزیلی موثرترین روش برای برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی است و دقت بسیار بالای آن باعث شده که به یک روش محبوب برای خلاص شدن از شر موهای زائد تبدیل شود.

 

لیزر برزیلی در مقایسه با سایر روش های موجود با نتایج غیر قابل مقایسه ای همراه است و شما دیگر نگران دیده شدن موهای زائد خود نخواهید بود. پوست تمیز و بدون مو و احساس تازگی از مزایای عالی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی محسوب می شود. اگر شما نیز قصد لیزر موهای زائد اندام های خصوصی خود را دارید می توانید با اطمینان خاطر به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این مرکز بهره مند شوید و از داشتن پوستی تمیز، لطیف و بدون مو لذت ببرید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments