برای پاکسازی پوست کجا برم

برای پاکسازی پوست کجا برم ؟

برای پاکسازی پوست کجا برم

برای پاکسازی پوست کجا برم

اگر مثل من راجع به کیفیت کار حساس باشید، حتما این سوال رو از خودتان می پرسید که برای دریافت بهترین خدمات زیبایی باید به کدام مرکز مراجعه کنید. به خصوص اگر مسئله ی پوستی در میان باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

چند ماه پیش بود که اولین نقد را درباره ی پوستم از یکی از همکارانم دریافت کردم. او به من گفت چرا پوستم خسته و پژمرده شده است؟ به عنوان کسی که همیشه به داشتن پوست زیبا و شفاف خودم می بالیدم، این سوال حسابی روحیه ام را خراب کرد. همان روز در آینه ی حمام به پوست خودم نگاه کردم و با دقت بررسی کردم که مشکل از کجاست؟ به نظرم رسید که یکم تیره تر شده و انگار لایه ای از آلودگی روی آن را پوشانده!

به همین خاطر فوراً دست به کار شدم و با بهترین صابونی که در اختیار داشتم، شروع به شستن پوست صورتم کردم. برای یکی دو ساعت اول احساس خوبی داشتم. اما صبح روز بعد، پوستم به حالت اول برگشت و دوباره همان تیرگی ها و آلودگی رو می دیدم.

برای پاکسازی پوست کجا برم
برای پاکسازی پوست کجا برم

آن جا بود که فهمیدم، کاری از عهده ی صابون های لوکس و بخور صورت برنمی آید و باید فکر بهتری برای رفع این مشکل داشته باشم. اولین راهکاری که به ذهنم رسید مراجعه به یک مرکز خوب و معتبر پاکسازی پوست بود. شنیده بودم دستگاه های خیلی خوبی برای پاکسازی پوست در بازار زیبایی وجود دارد. اما درست مثل کودکی که تازه به دنیا آمده، به شدت سردرگم بودم و تحقیقات اینترنتی هم چندان به کارم نیامد و بیشتر از قبل گیج شدم.

به همین خاطر به سراغ اولین سوال موجود رفتم: اصلاً پاکسازی پوست چیه و قراره چه کاری برام انجام بده؟!

پاکسازی پوست چیست ؟

متوجه شدم که پوست ما روزانه در معرض هزاران نوع آلودگی است. به خصوص در شهر بزرگی مانند تهران که از شدت شلوغی به مرز انفجار رسیده است. هر روز که از خانه بیرون می رویم پوست بی گناه خود را در معرض آلودگی ها و دودهای شهری قرار می دهیم و به تدریج، آن چه نباید رخ می دهد: پوستمان تیره و پژمرده خواهد شد و زیبایی خودش را از دست می دهد و با شستن های ساده هم به حالت اول برنمی گردد.

اما نباید نگران بود چرا که با وجود روش های متنوع پاکسازی پوست این مسئله چندان هم حاد نیست. پاکسازی پوست چندین کار انجام می دهد: اول از همه لایه ای که پر از آلودگی است را برمی دارد. منافذ پر شده را خالی کرده و سپس می بندد. پوست را سفت تر می کند و حالت شاداب و روشن آن را برمی گرداند.

پاکسازی پوست چیست ؟
پاکسازی پوست چیست ؟

اما مگر آب و صابون هم همین کار را انجام نمی دهد؟ باید بگوییم که خیر! خیلی از آلودگی ها و جوش های سرسیاه در لایه های عمیق پوست جا خوش کرده اند. به همین خاطر با صابون از بین نمی روند. حتی بخور گرفتن هم کاری از پیش نمی برد. شما نیاز به راهکاری دارید که به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و پاکسازی را از آن جا شروع کند.

برای پاکسازی پوست کجا برم

پاکسازی پوست خوبه؟

بله، به شرطی که همه ی جوانب را در نظر بگیرید. مهم ترین نکته این است که درک کنید پوست افراد مختلف با هم فرق دارد. مثلا فلان آبرسان یا ویتامین که برای دوستتان جواب داده، لزوماً برای شما مفید نیست. هرکسی بسته به شرایط پوستی خود باید یک روش خاص را انتخاب کند.

اگر فکر می کنید که فلان ترکیب گیاهی که دستورش را در اینترنت پیدا کرده اید، برایتان مفید خواهد بود کاملاً در اشتباه هستید. خیلی وقت ها این ترکیبات گیاهی نه تنها سودی نمی رسانند، بلکه پوستمان نسبت به آن ها واکنش منفی نشان می دهد و شرایط از قبل هم بدتر می شود. به همین خاطر توصیه می کنیم قبل از هر چیزی با پزشک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید.

او بهتر از هرکسی می تواند تایپ پوستی تان را تشخیص دهد و متناسب با نوع عارضه تان، یک تکنیک درمانی را پیشنهاد کند. پس تا اطلاع ثانوی استفاده از کرم ها و ویتامین های آبرسان و مرطوب کننده و …ممنوع!!

برای پاکسازی پوست کجا برم

پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ

در بازار امروز زیبایی و پاکسازی پوست، اگر به دنبال بهترین دستگاه پاکسازی پوست باشید، قطعاً سردرگم و گیج خواهید شد. مگر این که از راهنمایی و کمک های یک مرکز خوب و معتبر بهره مند شوید. زمانی که تصمیم گرفتم برای پاکسازی پوست به یک مرکز زیبایی مراجعه کنم، اولویت اولم دستگاهی بود که در آن مرکز مورد استفاده قرار می گرفت. نمی خواستم روش های سنتی و قدیمی میکرونیدلینگ و …را امتحان کنم.

پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ
پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ

راستش را بخواهید می خواستم بهترین و جدیدترین متد و تکنیک پاکسازی پوست را به کار ببرم و حاضر نبود به هیچ قیمتی از این خواسته ام کوتاه بیایم. در طول جستجوهایم به این نتیجه رسید که دستگاه فیس آپ، احتمالاً جدیدترین دستگاه پاکسازی و جوانسازی پوست است. به همین خاطر به مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران مراجعه کردم.

برای پاکسازی پوست کجا برم

بعدها متوجه شدم گرچه دستگاه فیس آپ بهترین نوع دستگاه زیبایی و پاکسازی پوست است اما نباید بدون معاینه ی پوست، راجع به نوع درمان تصمیم گرفت.

پزشک زیبایی این مرکز برایم توضیح داد که بهترین راه این است که در ابتدا با استفاده از این دستگاه اقدام به لایه برداری و پاکسازی پوست صورت کرد، بعد از آن با استفاده از مکمل ها و آبرسان های قوی، شرایط پوستم را بهبود بخشید.

این دستگاه از دو تکنیک فوق العاده برای پاکسازی استفاده می کند: در ابتدا با استفاده از هدهای متغیر؛ اقدام به لایه برداری می کند. با تغییر این هدها می توان عمق لایه برداری را مشخص کرد. بعد از آن با استفاده از تکنیک ماساژ، پوست را تحریک می کند که کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند.

برای پاکسازی پوست کجا برم

در نهایت بعد از اتمام درمان و زمانی که هنوز منافذ پوستم باز بودند و بهترین حالت را برای جذب مواد مغذی داشتند، با استفاده از چندین ترکیب گیاهی و آبرسان، پوستم را به شدت شفاف و درخشان کردند.

عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه

بعد از تجربه ی فوق العاده موفقی که در مرکز زیبایی شمال تهران و با دستگاه فیس آپ داشتم، دیگر به هیچ وجه برای پاکسازی پوستم به آرایشگاه یا سالن زیبایی مراجعه نخواهم کرد. خیلی از این سالن ها از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند و به خاطر این که پزشک متخصص زیبایی در آن جا حضور ندارد، خبری از معاینه پوست هم نخواهد بود. عموم این آرایشگاه ها از یک دستگاه برای همه ی مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند و خیلی وقت ها این مسئله منجر به بروز جوش، کهیر، لکه های پوستی و …نیز خواهد شد.

بنابراین توصیه می کنم اگر شما هم مانند من هنوز به دنبال پاسخی برای پرسش ” برای پاکسازی پوست کجا برم ” هستید، مرکز زیبایی و لیزر شمال تهرن را در نظر داشته باشید. با مراجعه به صفحه ی تماس با ما می توانید قرار ملاقاتی با پزشک این مجموعه داشته باشید و نوبت بگیرید.

خدمات پاکسازی و آبرسانی پوست

جامع ترین مقاله ی آبرسانی عمیق پوست را در لینک فوق مشاهده کنید.

در مرکز زیبایی شریعتی (شعبه قلهک تهران اسکین) تمامی خدمات زیر ارایه می شود:

فیس آپ

درمااف

لایه برداری با مواد

ماساژ صورت با دست

پیلینگ آنزیمی

ماسک گذاری با توجه به نیاز پوست

آبرسانی عمیق پوست

ماساژ تخصصی دور چشم با دستگاه

نورتراپی (نوردرمانی)

عینک ماساژور چشم همراه با پخش موزیک آرام بخش

ماساژ با گوی یخی در صورت نداشتن سینوزیت

ماساژ با سنگ گواشا

ماساژ با درمارولر

آبرسانی مو و ماساژ پیاز مو به کمک دستگاه هایفرکوئنسی

درمان سلولیت با دستگاه هایفرکوئنسی

آبرسانی پوست با دستگاه هایفرکوئنسی

درمان جوش و آکنه به کمک دستگاه هافرکوئنسی

 

گردآورنده: ناصری

4 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments