بدن ورزی برای برخورداری از مقاربت جنسی بهتر ( ویژه آقایان )

مرد ایده آل و خوشپوش

زمانی که از بانوان پرسش می شود تا ویژگی های مرده ایده آل خود را ذکر کنند، اعتماد بنفس و عزت نفس همیشه در بالای این لیست قرار می گیرد. بدن ورزی و پرورش اندام سبب می شود که مرد نسبت به خود احساس بهتری پیدا کند و همین اطمینان به نفس را به بانوان اطرافش انتقال دهد. اعتماد به نفس، زن را جذب می کند. البته هر نوع برنامه ورزشی در جهت کنترل و کاهش وزن، شما را به وضعیت بدنی دلخواه نمی رساند. در اینجا ما به راهکارهایی اشاره خواهیم کرد که هم به بدنسازی شما کمک می کند و هم بانوی مورد علاقه شما را  به هیجان می آورد. با تمرین و ممارست، پس از چهار هفته به وضعیت بدنی دلخواه دست پیدا خواهید کرد:

مرد قوی و عضلانی

یک مرد قوی با بازوان عضلانی و سینه ستبر همیشه مورد توجه خانم ها قرار می گیرد، اما برای اینکه بدن جذابی داشته باشید، تنها راه حل نشان دادن عضلات نیست. بیشتر آقایان برای اینکه اندام نهش و ژست عالی داشته باشند، باید درست روی قسمت بالای کمر کار کنند. طرز قرارگیری بدن مرد در حالت ایستاده و نشسته، اعتماد بنفس او را نشان می دهد. یک آقای محترم نمی تواند از سینه ای ستبر برخوردار باشد، زمانی که قوز کند و خمیده راه برود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حرکات کششی و سنگین ورزشی به شما کمک می کند تا عضلات سرینی و زردپی پشت زانو را تقویت کرده و از بدنی متعادل برخوردار باشید.

 بدن ورزی برای برخورداری از مقاربت جنسی بهتر ویژه آقایان 123

دستورالعمل ها

تعداد دفعات تکرار تمرینات ورزشی:

better_sex_workout1

هر تمرین سنگین ورزشی را یکبار در هر هفته انجام دهید و میان جلسه اول تا جلسه دوم بدنسازی، یک روز را استراحت کنید تا به سرعت از تمرینات سنگین دلزده نشوید و اندام های بدن شما به اندازه کافی استراحت کنند.

مدت زمان لازم:

45 تا 10 دقیقه

نحوه اجرای حرکت ورزشی:

پس از هر دور انجام تمرینات سنگین ورزشی، تا جایی که نیاز می بینید استراحت کنید.

روز اول:

  1. (وزنه بردارى ) بلند كردن وزنه در حال خوابيدن به پشت بر روى نيمكت ، پرس سينه

دور: 4 / تعداد دفعات تکرار: 6

پرس سینه

میله را در حالي كه دست بالاى آرنج يا آرنج بالاى شانه باشد (مثلا در شنا يا شيرجه رفتن ) بگیرید. استخوان های کتف باید کامل به هم فشرده شوند و پشت حالت قوس دار به خود بگیرد. میله را از غلتک خود بردارید و با فشار به طرف خارح و داخل حرکت دهید. میله را تا استخوان جناغ سینه پایین بیاورید و با مچ پاها محکم به زمین فشار بیاورید تا انرژی لازم برای بلند کردن وزنه را برای شما فراهم کند.

  1. خم کردن دست و گردن ( پرس دامبل )

دور: 3 / تعداد دفعات تکرار: 10

 دمبل پرس

نیمکت را در زاویه 25 تا سی درجه تنظیم کنید و به پشت همراه با دمبل ها دراز بکشید. وزن دامبل را به روی قفسه سینه بیاندازید.

  1. پرس دامبل بالای سر

دور: 3 / تعداد دفعات تکرار: 8

دمبل بالای سر

در حالی که ایستاده اید، وسط دمبل را بگیرید و وزنه را از سمت شانه ها به بالای سر ببرید.

  1. اسکال کراشر

دور: 2 / تعداد دفعات تکرار: 10

better_sex_workout2

بر روی نیمکت دراز بکشید و میله را در دستانتان محکم  نگه دارید، دست ها را به عرض شانه باز کنید. میله را در بالای سر خود برده  و بازوها را در حال ثابت نگاه دارید. میله را تا جلوی پیشانی پایین آورده و به سمت عقب فشار بیاورید.

  1. تقویت عضلات شکم

دور: 4 / تعداد دفعات تکرار: 10

Rollout

 

غلتک را محکم در دستانتان بگیرید و روی زمین زانو بزنید و به سمت جلو پیش روید تا جایی که احساس می کنید ستون فقرات در یک راستا قرار دارد. همراه با غلتک به سمت عقب تا زیر شانه ها برگردید.

گرم کردن و آماده سازی بدن:

در یک فاصله زمانی کوتاه به سرعت  به طرف یک بلندی مانند تپه بدوید ( این کار را می توانید بر روی تردمیل نیز انجام دهید تا کیلومتری را که می دوید، به درستی مشخص گردد ). به پشت به عقب برگردید و برای یک یا دو دقیقه استراحت کنید. این کار را برای 5 تا 10 دور انجام دهید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments