مصرف مکمل برای جوانسازی

با مصرف این مکمل ها جوان شوید

با مصرف این مکمل ها جوان شوید

آیا می دانید  که سر چشمه جوانی شما  در یک بسته مکمل است؟  با افزودن مکمل ها به رژیم روزانه خود چهره ای جوان تر پیدا کنید.  مصرف مکمل ها باعث افزایش  سلامتی در سطح سلولی می شود.  همچنین مسئولیت سوخت و ساز ، هورمون ها را بر عهده دارد و اندام های حیاتی را در بهترین فرم ممکن نگه می دارد.

ال – ارژنین

 

اگر آرزوی شما داشتن بدن سالم و زیبا است، با مصرف مکمل  ال ارژنین می توانید به آرزوی خود برسید.   ال – ارژنین یک اسید آمینه شناخته شده است که با اثر گذاری بر غده هیپوفیز هورمون رشد (GH) را آزاد می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هورمون رشد موجب سوخت و ساز و توانایی بدن برای سوزاندن  چربی در طول افزایش تنش ماهیچه ای می شود.   ال – ارژنین همچنین گردش خون را بهبود می بخشد، که  باعث افزایش میل جنسی می شود.

مصرف ال – ارژنین را با دو گرم در روز شروع کنید و به تدریج به شش گرم در روز برسانید.

استراگالوس یا گون

 

مصرف مکمل استراگالوس تلومرها را بلند تر می کند، اگر تلومرهای شما بلند تر شوند، احتمال معکوس شدن آثار پیری نیز افزایش می یابد.

هنگامی که تلومرهای بلند تر می شوند، با بیشتر شدن طول عمر، سلامت قلب و عروق، عملکرد های شناختی، و افزایش عملکرد ایمنی همراه هستند.

مصرف  25 تا 50 میلی گرم مکمل استراگالوس در هر روز ما را جوان تر می کند.

فلاونول های کاکائو

 

آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در شکلات به نام فلاونول های کاکائو می تواند یک مکمل تقویت کننده  بسیار قوی برای مغز و قلب شما باشد.  یک مطالعه انجام شده توسط سازمان علوم اعصاب طبیعی نشان داده است  که فلاونول های کاکائو  به طور مستقیم بر روی مغز اثر می گذارند و به این ترتیب  کاهش شناختی بر اثر بالا رفتن سن را تقلیل می دهند.

همچنین مصرف منظم فلاونول کاکائو  بر روی چین و چروک و انعطاف پذیری پوست  صورت   تآثیرات  مثبتی دارد.   مصرف شکلات تیره نیز بی تأثیر نیست.   اما باید گفت که نیاز روزانه شما به فلاونول های کاکائو بیش از این است.  بنابراین روزانه یک مکمل  1000 میلی گرمی فلاونول کاکائو را مصرف کنید.

کوآنزیم  Q10

 

کوآنزیم Q10  یک آنتی اکسیدان قوی است که به میتوکندری کمک می کند تا به شما انرژی بدهد و سوخت و ساز های روزانه بدن را انجام می دهد. کوآنزیم  Q10 همچنین به ترمیم تلومرها کمک می کند و به عملکرد  قلب شما کمک می کند.

پوست شما نیز از کوآنزیم  Q10  بی نصیب نخواهد ماند.  مصرف مکمل  کوآنزیم  Q10  در بهبود   چین و چروک و سفتی پوست مؤثر است.  مصرف روزانه مکمل  کوآنزیم  Q10 در حدود  200 میلی گرم می باشد.

کوآنزیم Q10  ، مانند ویتامین های C  و  E، یک ماده مغذی است که می تواند به سلامت و ظاهر پوست شما کمک کند.   مانند دیگر آنتی اکسیدان ها، به سلول ها کمک می کند تا نو شوند  و آسیب های سلولی را کاهش می دهد

مکمل کلاژن

 

مکمل کلاژن بر خلاف بسیاری دیگر از محصولات ضد پیری و مراقبت از پوست  ، از کلاژن دریایی خالص و طبیعی استخراج شده و همراه با ویتامین C استفاده می شود.  مکمل کلاژن برای جوانسازی و مراقبت از پوست یک مکمل استثنایی است.

مصرف مکمل کلاژن همراه با ویتامین C بهترین روش برای از بین بردن چین و چروک و خطوط صورت است که همراه با  افزایش کلاژن طبیعی می باشد.

گلوکوزامین

 

مکمل گلوکوزامین از پوست شما در برابر  خطوط  و چین و چروک و خشکی پوست محافظت می کند.

بررسی گلوکزامین در یک مجله زیبایی پوست نشان می دهد که این مکمل می تواند باعث بهبود زخم، بهبود آب رسانی به پوست و کاهش چین و چروک پوست شود. زیرا گلوکوزامین برای پوست اسید هیالورونیک  می سازد.

اسید های  آمینه موجود در مکمل گلوکزامین باعث  کاهش 34  درصدی در چین و چروک و خطوط صورت می شود.

دوز توصیه شده برای مصرف مکمل گلوکزامین  1500 میلی گرم در روز می باشد.

ویتامین C

 

مصرف ویتامین C   باعث کاهش استرس اکسیداتیو در سلول ها می شود و به سلول ها کمک می کند تا به طور طبیعی رشد کنند.  ویتامین C سلول ها را احیا می کند و پوست سالم تری  تولید می کند.

چین و چروک را متوقف کرده و پوست شما را روشن تر می کند.  دوز توصیه شده ویتامین C  در حدود 100 میلی گرم در روز می باشد.

ویتامین  E

 

ویتامین  E  از پوست در برابر آسیب های پوستی محیطی و بی حالی محافظت می کند.  تحقیقات نشان می دهد که ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است.   این دو عامل در بازسازی پوست و تولید  سلول های جدید اهمیت زیادی دارند.

بازسازی پوست و تولید  سلول های جدید پروسه ای است که طی آن سلول های مرده پوست  از بین می روند و سلول های جدید و سالم تر بوجود می آیند.   سلول های جدید پوست را براق و درخشان می کنند.

ویتامین  E همچنین مانع ایجاد چین و چروک بر روی پوست به دلیل آسیب های محیط زیستی و آسیب های پوستی شده و از پوست  محافظت می کند.  مقدار مصرف توصیه شده ویتامین  E ، 200 واحد در روز می باشد.

 

[button color=”red” size=”small” link=”http://  www.harpersbazaar.com/beauty/skin-care/advice/g2160/anti-age-your-eyes” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http:///www.harpersbazaar.com/beauty/skin-care/a11749/secret-to-younger-skin-0915″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=” /https://www.salcollcollagen.com/products/salcoll-collagen-skin-capsules-anti-aging-supplements-with-marine-collagen-vitamin-c-anti-aging-skin-care-to-help-reduce-wrinkles-supports-hair-skin-nails-health-120-capsules?ref=StoreYa&utm_source=stry&utm_medium=trafb&utm_campaign=storeya10″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments