لیپکویتیشن

با لیپوکویتیشن اندام زیبایی داشته باشید

لیپوکویتیشن 1

کویتیشن مافوق صوت یا لیپوساکشن مافوق صوت یا لیپوکویتیشن نوعی پروسیجر زیبایی نوین است که برای رفع چربی های بدن به کار برده می‌شود .این پروسیجر شگفت نگیز ابتدا در اروپا مورد استفاده قرار گرفت و از آنجایی که یه مواد بیهوشی و جراحی ،بستری در بیمارستان و یا مرخصی از محل کار نیازی ندارد ،بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .
کسانی که برای انجام این پروسیجر مراحعه میکنند ،بلافاصله نتایج حاصل را مشاهده میکنند و تا یک هفته پس از درمان هم شاهد کاهش چربی های بدن خود هستند .
در این پروسیجر از فناوری کویتیشن استفاده می‌شود و در آن امواج به جنگ ذخیره های چربی بدن میروند که با ورزش و رژیم اصلاً از بین نمیروند.
بیشتر افراد برای رفع چربی های این مناطق از بدن خود مراجعه میکنند :کشاله ران ،شکم .،بالای بازو ،کفل ،داخل زانو ها ،سینه های مردان .این روش به راحتی اندام زیبایی را به شما میبخشد و هیچ گونه جراحت و آثار نامطلوبی هم به جای نمیگذارد .
آقایان نیز میتوانند برای رفع چربی های زائد ناحیه سینه و پهلوها و سایر مناطق بدن از لیپوکویتیشن استفاده نمایند .بیشتر آقایان پس از آنکه جلسات درمانی لیپوکویتشن را می‌گذرانند ،از نتایج آن شگفت زده می‌شوند و حتی نظر خود در خصوص سایر روش‌های موجود را تغییر میدهند .
لیپوکویتشن چگونه عمل میکند ؟
لیپوکویتشن نوعی از لیپوساکشن است که به هیچ گونه جراحی و یا مواد بیهوشی نیازی ندارد این روش با استفاده از امواج رادیویی با فرکانس پایین چربی های رفع نشدنی را از بین میبرد .
یک مگاهرتز 1000 هرتز است و در درمانهایی که از امواج فراصوت استفاده می‌شود ،این مقدار بین 40 کیلو تا 5 مگا هرتز متفاوت میباشد .این نوع از امواج رادیویی قادر است تا بدون آسیب رسانی به بافت های اطراف ،سلولهای چربی را از بین ببرد .
مراجعین معمولاً نتایج حاصل از لیپوکویتیشن را در طی دو هفته پس از پروسیجر مشاهده میکنند .
امواج رادیویی قوی به بافتهای چربی گسیل می‌شوند و چربی های در برابر این فشار تغییر حالت داده و به مابع تبدیل می‌شوند و پس از آن هم از طریق روش نرمال سوخت و ساز از بدن خارج می‌شوند .
رفع چربی های بدن با استفاده از این روش با سرعت و کیفیت فوق‌العاده‌ای همراه است و مراجعین علاوه بر کاهش چربی ها شاهد افزایش سوخت و ساز سلولهای چربی بدن خود هم میباشند.

[divider]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

برای تماس با مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments