با غذاهای ضد پیری آشنا شوید (1)

تغذیه پوست
غذاهای ضد پیری

آیا میخواهید جوان بمانید ؟نیازی نیست که هزینه زیادی را برای روش‌های جراحی و کرمهای ضد پیری بپردازید .شما فقط با انتخاب غذاهای سالم تر و مفید تر به راحتی قادر خواهید بود به این هدف دست یایید .

آنچه که شما میخورید به خوبی خود را بروی پوست تان نشان میدهد و یک رژیم غذایی سالم و متعادل درخشندگی و زیبا یی پوست شما را چندین برابر میکند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطالعات انجام شده نشان میدهند که تعدادی از مواد غذایی میتوانند با آسیب سلولی مقابله نمایند و فرایند پیری را به تعویق اندازند .

در این پست به مواد غذایی فوق‌العاده‌ای می‌پردازیم که تأثیر زیادی در زیبایی پوست شما دارند و از پیری آن جلو گیری میکنند .این مواد سرشار از انتی اکسیدان ها هستند .

این مواد غذایی امکان بروز چین و چروک های پوستی و تغییر رنگ و سایر موارد مشابه را به حداقل میرسانند .یک رژیم غذایی سالم به سلامت بدن و در نهایت سلامت و زیبایی پوست شما منجر خواهد شد :

1.آجیل

اجیل ها همیشه بخشی از یک رژیم غذایی سالم را تشکیل می‌دادند .انها حاوی تمام ویتامین ها و مواد مغذی هستند و البته چربی و کالُری بالایی هم دارند .گردو و باودام منابع خوبی از چربی های امگا 3 هستند .یک چهارم گردو میتواند 91 درصد از نیاز روزانه شما به امگا 3 را تأمین نماید .چربی های غیر اشباع شده در این اجیل ها هم به سلامتی قلبی عروقی شما کمک میکنند .

2.توت

توت میوه ای اعجاب انگیز است که میتواند شما را جوان سازد .تمام خانواده توت ها حاوی ماده‌ای به نام فلاوونوئید میباشند که با ویژگی‌هایی همچون خاصیت ضد سرطان و ضد پیری شناخته می‌شود .این مواد حاوی انتی اکسیدانهایی نیز هستند که سلامت سلولهای را تأمین میکند و از شما در برابر بیماری‌ها محافظت میکند .میزان بالای ویتامین ث در این مواد غذای باعث استحکام بیشتر کلاژن ها و زیبایی پوست می‌شود .

3.ماست ساده

ماست منبع خوبی از پروتئین است و کالُری کمی هم دارد و باکتری های مفید آن هم باعث بهبود سلامت گوارشی شما می‌شوند .ماست حاوی ریبوفلاوین ،فسفر و کلسیم و ویتامین ب 12 هم میباشد .

4.اووکادو

ترکیب ویتامین های ب و ای در این ماده غذایی باعث می‌شود تا پوست شما به خوبی تغذیه شود .ویتامین ای سلامت پوست شما را بهبود میبخشد و پتاسیم سطح آب بدن را به حالتی متعادل حفظ میکند .این میوه با نام میوه اعجاب انگیز هم شناخته می‌شود .

5.سیر

مزایا و فواید سیر از قرن‌ها پیش مورد توجه بوده است .مصرف سیر میتواند سیستم ایمنی شما را به خوبی تقویت نماید و میزان فشار خون و کلسترول را کم کند .این ماده غذایی ضد عفونی کننده بوده و رشد سلولهای سرطانی را کاهش میدهد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments