با غذاهای ضدپیری اشنا شوید(2)

تغذیه
غذاهای ضدپیری

روند پیری روندی نرمال و طبیعی است که برای همه ما نامطلوب است و بسیاری از خانمها از روش‌های مختلفی برای کاهش سرعت این روند استفاده میکنند .

ولی سبک زندگی شما و مواد غذایی مصرفی تان هم میتوانند تأثیر زیادی بر زیبایی و جوانی پوستتان داشته باشند .در این پست به مواد غذایی اشاره میکنیم که به پوست شما زیبایی می‌بخشند :

1.غلات کامل

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

غلات کامل همانند جو دو سر و برنج قهوه ای و موارد مشابه سرشار از فیبر هستند که به سلامت گوارشی شما کمک میکند .این مواد احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش میدهند و فواید بسیاری دارند

2.سبزیجات سبز

این سبزیجات منبعی از انتی اکسیدانها هستند که از بدن شما در برابر رادیکالهای آزاد حفاظت میکند .رادیکالهای آزاد برای بدن مضر بوده و روند پیری را تسریع میکنند .همچنین سبزیجات حاوی فوتوکمیکال هایی هستند ایمنی بدن در برابر انواع بیماری‌ها را تأمین میکنند .کلم بروکلی و اسفناج و موارد مشابه سرشار از ویتامین ای و کلسیم و فیبر هستند و به آن‌ها برترین های غذایی می‌گویند .این مواد اثر پرتوهای ماورابنفش بروی پوست را هم خنثی میکنند

3.سالمون وحشی

این ماده منبع خیلی خوبی از چربی های امگا 3 است و به ساخت سلولها در بدن و مبارزه با التهاب کمک میکند .پروتئین قابل هضم و باکیفیت آن هم میتواند بافت پوست را بهبود بخشد و خطوط عمیق را کاهش دهد .ماهی را در برنامه غذایی معمول خود قرار دهید تا از بروز مشکلات قلبی و پوستی پیشگیری نمایید .

4.روغن زیتون

مطالعات انجام شده نشان میدهند که این ماده غذایی حاوی چربی های اشباع شده مونو است که نه تنها به کاهس ریسک بیماری‌های قلبی کمک میکند بلکه باعث بهبد بافتی بدن می‌شود .همچنین این ماده حاوی نوع ویژه ای از پلی فنون و انتی اکسیدانهای ویژه است که خاصیت ضد پیری دارد .

5.کاکائو

شکلات مورد علاقه همه مردم است و از دانه‌های کاکائو تهیه می‌شود .کاکائو سرشار از انتی اکسیدان است و فلاوونوئید های طبیعی آن به پیشگیری از بیماری‌های قلبی و کلیوی کمک میکند و همچنین علایم پیری مانند چین و چروک را از بین می‌برد و روند پیری را آرام میکند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments