دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی 2017

با دستگاه لیزر آپوجی با یک تیر دو نشان بزنید: هم لیزر موهای زائد هم رفع لکه های پوستی

رفع موهای زائد

لیزر بدن نی نی سایت

برای بسیاری از افراد، از بین بردن موهای زائد امری وقت گیر است. با وجودی که روش های سنتی از بین بردن موهای زائد، از قبیل وکس، اپیلاسیون، استفاده از موچین و ژیلت موثر هستند، اما هیچ یک راه حل طولانی مدتی نیستند. علاوه بر این، ایجاد جوش و لک و حساسیت ناشی از آنها را نیز نباید فراموش کرد!

حدود یک دهه پیش، پیشرفت های تکنولوژی منجر به ایجاد دستگاه رفع موی زائدی شد که نه تنها سبب بروز این مشکلات و عوارض نشد، بلکه یک راه حل بلند مدت در رفع موهای زائد محسوب شد؛ و آن دستگاه چیزی نبود جز دستگاه لیزر موهای زائد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از سریع ترین روش های از بین بردن موهای زائد مبدل شده است. نقطه مثبت لیزر موهای زائد، کارایی و اثربخشی آن است. لیزر می تواند در هر نقطه از بدن که دارای موی زائد است، به کار گرفته شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد این است که سبب کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. با این حال، بسیار حائز اهمیت است که مصرف کنندگان درک مناسبی از کاهش رشد مو داشته باشند. زیرا این بدان معنا نیست که باقی عمر خود را 100% بدون موی زائد ادامه خواهید داد؛ بلکه به معنای کاهش 50 تا 95 درصدی است. ممکن است به مرور زمان، موهای زائد جدیدی ظهور پیدا کنند، اما اغلب نازک و کم پشت بوده و از بین بردن آنها بسیار آسان تر است. البته بعدا می توانید توسط درمان های هدف، این موهای زائد نازک و کم پشت را نیز از بین ببرید.

رفع لکه های پوستی

دستگاه الیت پلاس بهتره یا کندلا

یکی دیگر از دغدغه های بیشتر افراد به ویژه خانم ها، لکه های پوستی هستند که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و همچنین افزایش سن ایجاد می شوند. برخی از لکه های پوستی نیز به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بارداری به وجود می آیند یا در اثر مصرف قرص های ضد بارداری ایجاد می شوند، و برخی دیگر به دلیل استفاده از محصولات آرایشی بی کیفیت و نامرغوب ایجاد می شوند.

مصرف برخی از داروها نیز باعث می شود پوست نسبت به نور حساس شود. به طوری که به طور موقت یا دائمی، هیپرپیگمانتاسیون در سطح آن ایجاد می شود. به منظور کاهش احتمال ایجاد لکه بر روی پوست، لازم است از قرار گرفتن در معرض پوست در برابر آفتاب شدید خودداری کنید و از کرم ضد آفتاب با فاکتور محافظتی استفاده کنید.

برخی از لکه های پوستی برای مدت های طولانی روی پوست باقی می مانند. برخی که به دلیل افزایش تابش آفتاب در تابستان ایجاد می شوند یا پر رنگ تر می شوند، در طول زمستان یا با عدم قرار گیری در معرض تابش مستقیم نور خورشید محو می شوند.

راه حل های متعددی از درمان های خانگی گرفته تا پزشکی برای رفع لکه های پوستی موجود می باشد اما عموما به درمان های خانگی مقاومت نشان می دهند. از اینرو به جرات می توان گفت روش های پزشکی موثرتر واقع می شوند. یکی از این درمان ها، لیزر است. لیزر به لکه های پوستی کمک می کند تا در هر جلسه کمرنگ و کمرنگ تر شوند و در نهایت از بین بروند. امروزه این درمان از محبوبیت روز افزونی برخوردار شده است و بسیاری افراد برای رفع لکه های پوستی خود به هر دلیلی که باشد، از لیزر درمانی بهره می برند.

خبر خوب! لیزر موهای زائد + رفع لکه های پوستی

لیزر آپوجی

اتفاق خوبی که در سال های اخیر افتاده است این است که کارشناسان در زمینه پوست گرد هم آمده و متدهای جدیدی را برای طیف گسترده از مشکلات پوستی ارائه داده اند. یکی از این موارد، گنجاندن درمان های مختلف در یک دستگاه لیزر است. نمونه بارز و بسیار پیشرفته در زمینه مشکلات پوستی، بهترین دستگاه لیزر یعنی دستگاه لیزر آپوجی (Apogee) است.

کاربرد های دستگاه لیزر آپوجی پلاس:

  • رفع موهای زائد
  • رفع لکه های پوستی، شامل:
    • رفع ضایعات ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب
    • رفع کک و مک و لکه‌های ظاهر شده بر اثر بالا رفتن سن

این دستگاه ساخت کمپانی سایناشور امریکا (Cynosure) است و دو درمان مهم پوستی را در این دستگاه گنجانده است که در ادامه به تشریح مفصل تر آن می پردازیم.

دستگاه لیزر دو در یک آپوجی پلاس

دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی 2017

شرکت سایناشور، دستگاه لیزر آپوجی پلاس را به عنوان یکی از جامع ترین دستگاه های موجود در بازار برای از بین بردن موهای زائد با لیزر طراحی کرده است. همچنین این دستگاه لیزر سایناشور بر روی انواع پوست موثر است و این امکان را برای پزشکان میسر کرده است تا طیف گسترده ای از مشکلات پوستی ناشی از لکه های صورت را درمان کنند. دستگاه لیزر آپوجی یکی از سریعترین، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر موجود در بازار است.

دستگاه لیزر آپوجی از دو سیستم عامل لیزر در یک واحد استفاده می کند:

  • لیزر الكساندریت 755 نانومتر
  • لیزر 1064 نانومتری Nd: YAG

اپراتور دستگاه در طول درمان لیزر موهای زائد، می تواند به راحتی بین دو طول موج سوئیچ کند تا انواع خاصی از پوست و مو را مورد هدف قرار دهد و این باعث می شود جلسه درمان بسیار موثرتر باشد. درمان با دستگاه لیزر آپوجی باعث صرفه جویی در وقت می شود و به شما امکان می دهد چندین دغدغه پوستی خود را همزمان درمان کنید. بهره گیری از این مزیت موجب می شود مراجعات کمتری به مرکز لیزر داشته باشید و با یک تیر دو نشان زده باشید. در نتیجه هم در وقت و هم در هزینه های خود شاهد صرفه جویی چشمگیری خواهید بود. انرژی لیزر دستگاه آپوجی به راحتی قادر است لکه های پوستی بسیار کوچک یا خیلی بزرگ را تشخیص دهد و درمان کند، بدون این که نیاز به تعویض هندپیس ها (سر لیزر) باشید. بدین ترتیب اپراتور قادر است با یک هندپیس طیف گسترده ای از پالس ها را به پوست شما هدایت کند.

سر لیزر الکساندرایت: طول موج 755 نانومتری با جذب بالای ملانین منجر به کاهش موی دائمی در طولانی مدت و همچنین از بین بردن ضایعات رنگدانه ای پوست می شود. دستگاه لیزر آپوجی از دو چراغ قوه الکساندرایت تشکیل شده است كه تابش های کوتاهی از نور سفید را برای مورد هدف قرار دادن ملانین در پوست ایجاد می كند.

هد لیزر Nd: YAG این دستگاه برای افرادی که دارای انواع پوست های تیره یا پوست برنزه هستند به منظور کاهش دائمی مو بسیار بی خطر است. طول موج 1064 نانومتری برای درمان مشکلات عروقی ایده آل نیز است. در لیزر اندیاگ از آینه هایی برای انعکاس و هدایت پرتوی نور 1064 نانومتری به منطقه مورد هدف استفاده می شود.

ترکیب کننده نور: دستگاه لیزر از ویژگی ترکیب کنندگی پرتو برخوردار است که امکان هدایت همزمان پرتو لیزر الکساندرایت و یاگ را فراهم می کند.

 

فیلم لیزر آپوجی

از ویژگی های بارز دستگاه لیزر آپوجی این است که رفع موهای زائد با آن، حتی موهای کرکی و نازک قابل استفاده برای تایپ های پوستی از روشن تا گندمی از بین می برد. امکان انتقال بیماری و ویروس به دلیل سطح تماس کوچک هندپیس با پوست و نداشتن قطعات پلاستیکی صفر است. شما می توانید نتایج در اولین جلسه و نتایج قطعی درمان را در کم ترین تعداد جلسات ملاحظه کنید.

همچنین دساگاه لیزر آپوجی دارای یک سیستم کولینگ قدرتمند به منظور کاهش درد و ناراحتی در حین درمان لیزر است که از ویژگی های زیر برخوردار است:

  • اعمال هوای سرد فشرده و قوی، جهت بی حسی ناحیه، قبل، بعد و در حین درمان
  • عدم نیاز به ژل های تماسی
  • بی حسی ایمن و تدریجی ناحیه
  • جلوگیری از ایجاد شکنندگی، خشکی و حساسیت پوستی

این دستگاه تنها لیزر امریکایی مفتخر به دریافت استاندارد طلایی به انتخاب متخصصان پوست است.

امکانات و ویژگی های دستگاه لیزر آپوجی

  • دو برابر موثر تر، دو برابر آسان در استفاده.
  • رفع موهای زائد برای انواع پوست. الكساندریت 755 نانومتری برای تیپ های پوستی پوست I-IV ؛ 1064 نانومتری Nd: YAG برای انواع پوست های V-VI و پوست های برنزه.
  • ضایعات رنگدانه ای. مدت زمان پالس کوتاه آپوجی، درمان موثرتری را برای ضایعات رنگدانه ای، لکه های پوستی ناشی از افزایش سن، کک و مک و لکه های ناشی از خورشید فراهم می کند.
  • تلانژکتازی های صورت و پا. درمان موثر عروق تا عمق 3 میلی متر.
  • درمان آسیب دیدگی پوست صورت در اثر آفتاب.
  • درمان ترکیبی آن به طور واضح قرمزی و رنگدانه را کاهش می دهد، در نتیجه پوستی سالم تر و درخشان تر برای تان به ارمغان می آورد.
  • دارای طول موجی انتخابی که نتایج بهینه ای را در از بین بردن موهای زائد ارائه دهد.
  • پالس انتخابی نیز اپراتور این امکان را می دهد که درمان ها را با توجه به نیازهای زیبایی بیماران خود تنظیم کنید.
  • دستگاه آپوجی نفوذ بالایی بر لکه های پوستی بزرگ ارائه می دهد و همین امر درمانی سریع تر و موثرتر را تضمین می کند.
  • افزایش اثربخشی درمان و کاهش تعداد دفعات مراجعه.

بهترین مرکز لیزر در اصفهان کجاست

چنانچه به دنبال یک لیزر خوب در اصفهان یا لیزر آپوجی در اصفهان هستید ما به شما بهترین مرکز لیزر در اصفهان معرفی می کنیم. این مرکز در کنار برخورداری از یک متخصص زیبایی با تجربه و کادری با کیفیت، دستگاه لیزر آپوجی را نیز دارا می باشد.

بهترین مرکز لیزر در اصفهان

شما می توانید با مراجعه به این مرکز لیزر در اصفهان از تخفیف لیزر آپوجی نیز بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین مرکز لیزر در اصفهان یا مشاوره و تعیین وقت می توانید به این لینک مراجعه کنید.

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments