با برترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی آشنا شوید (بخش اول)

دستگاه رمینگتون IPL6000USA I-Light Pro

لیزر خانگی رمینگتون IPL6000USA I-Light Pro

علل محبوبیت این دستگاه:

  • نام تجاری و مورد اعتماد رمینگتون
  • اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
  • کاهش رشد موهای زائد در عرض 6 ماه
  • دارا بودن کارتریج با عمر طولانی (تامین 1500 فلش)
  • کارتریج قابل تعویض
  • مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA)

می توان گفت، دستگاه رمینگتون IPL6000USA I-Light Pro شگفت انگیز ترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی محسوب می شود. رمینگتون، نه تنها شهرت و آوازه خوبی در تولید محصولات مراقبت شخصی دارد، بلکه کار خود را در عرضه حذف موهای زائد نیز به خوبی انجام داده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این دستگاه لیزر موهای زائد خانگی خاص نه تنها به تقلید از دستگاه های لیزر موهای زائد مخصوص سالن ها تولید شده است، بلکه تجربه لیزر موهای زائد را در خانه فراهم کرده است. رمینگتون I-Light Pro دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو می باشد. این دستگاه سنسور هایی جهت تشخیص رنگ پوست، سنسور هایی جهت تماس با پوست و 5 سطح انرژی جهت تنظیم قدرت اشعه دارد.

از لحاظ فنی، این دستگاه، یک دستگاه لیزر موهای زائد محسوب نمی شود، اما می توان آن را یک دستگاه حذف موهای زائد IPL برشمرد. دستگاه های IPL مشابه لیزر عمل می کنند و وجه تمایز آن ها در ترتیب اشعه ای است که منتشر می کنند.

به طور کل، دستگاه رمینگتون IPL6000USA I-Light Pro بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی است. لازم به ذکر است که اگر به دنبال دستگاهی قدرتمند با بهترین نتایج هستید، رمینگتون IPL6000USA I-Light Pro بهترین گزینه است. ممکن است این دستگاه کمی گران باشد اما واقعا ارزش خریدش را دارد.

این دستگاه برای پوست های روشن تا گندمی مناسب است و در پوست های تیره تر، اثربخشی کمتری دارد.

 

دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X

لیزر موهای زائد تریا 4X

علل محبوبیت این لیزر:

  • کارتریج غیر قابل تعویض
  • دو برابر سریع تر از سایر دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی
  • به کار گیری فن آوری مورد استفاده در دستگاه های لیزر مراکز پوست (مانند لیزر دایود)
  • دارای نمایشگر LED
  • بدون سیم کابل و تشکیلات اضافی
  • اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی مورد تایید سازمان غذا و دارو
  • دستگاه لیزر موهای زائد خانگی توصیه شده توسط متخصصین پوست

دستگاه لیزر تریا قدری نسبت به سایر دستگاه های لیزر گران قیمت تر است. اما با در نظر گرفتن این نکته که کارتریج تریا نیازی به تعویض ندارد و دائمی است، می توان از قیمت بالای آن چشم پوشی کرد. این بدان معناست که این دستگاه جهت نگهداری به هزینه مضائف جهت تعویض کارتریج نیازی ندارد.

همچنین، برخلاف دستگاه رمینگتون IPL6000USA I-Light Pro که IPL محسوب می گردد، دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X، یک لیزر واقعی محسوب می شود.

به طور قطع می توان گفت لیزر تریا 4X جزء معتبر ترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی محسوب می گردد. این دستگاه دارای 5 سطح انرژی و سنسور پوست داخلی است که هر دو را می توان به صورت واضح در نمایشگر LED آن که واقع در بالای دسته دستگاه است، مشاهده کرد.

عمر باطری دستگاه حدود 40 دقیقه است که دو برابر از سایر دستگاه ها بیشتر است. از همه مهمتر این است که دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X، یک دستگاه دستی است که استفاده از آن را بسیار آسان می کند و در ضمن در رنگ های متنوع ارغوانی، ذغالی، فیروزه ای و بنفش موجود است.

دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X بیشترین اثر بخشی خود را روی ترکیب پوست های روشن با موهای تیره دارد. این دستگاه نه تنها به خوبی دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در سالن های زیبایی عمل می کند، بلکه در کمتر از 2 جلسه، نتایج شگرفی از خود نشان می دهد.

علیرغم قیمت بالایی که این دستگاه به نسبت سایر دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی دارد، جزء پر فروش ترین های بازار محسوب می شود.

 

دستگاه لیزر موهای زائد تریا – Precision

لیزر موهای زائد تریا – Precision

بهترین ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد تریا – Precision عبارتند از:

  • طراحی جمع و جور و سبک بدنه که به راحتی داخل کیف دستی جای می گیرد
  • طراحی ظریف و کوچک سر بدنه دستگاه که دسترسی به هر نقطه از بدن را ممکن می سازد
  • دارای فن آوری به کار رفته در دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X
  • بدون نیاز به تعویض کارتریج
  • عمر باطری 15 دقیقه ای

تریا در حال حاضر جزء برترین های لیزر های خانگی محسوب می شود. به همین دلیل می توان گفت، بدون شک این شرکت از پیشگامان در زمینه دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی است که از روی دستگاه های لیزر موهای زائد حرفه ای شبیه سازی شده است.

دستگاه لیزر موهای زائد تریا – Precision دارای فن آوری مشابه همتای خود (دستگاه لیزر موهای زائد تریا 4X) می باشد و از همان کیفیت و دقت برخوردار است. به بیان دیگر، تریا – Precision خواهر کوچک تریا 4X می باشد.

هدف از عرضه این محصول جدید تریا، لیزر موهای زائد نواحی کوچک تر و حساس تر بدن است. این دستگاه به طور ویژه ای جهت دسترسی به نواحی منحنی دار بدن، مانند خط بیکینی طراحی شده که در لیزر تریا 4X دسترسی به آن ها غیر ممکن است. اگر چه اثربخشی و فن آوری به کار رفته در هر دو لیزر یکسان است، اما به دلیل این که قادر به پوشانندگی نواحی بزرگ بدن نمی باشد، در پایین جدول بهترین ها قرار گرفته است.

دستگاه لیزر موهای زائد تریا – Precision، باریک و بدون سیم است و بسیار مناسب نواحی حساس، مانند نوک سینه و صورت می باشد. از آن جایی که تریا – Precision به نسبت تریا 4X، عمر باطری کوتاه تری دارد، سبب می شود لیزر موهای زائد بسیار کند، خسته کننده و وقت گیر باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد تریا – Precision نیز مانند همتای خود برای ترکیب پوست های روشن با موهای تیره بسیار مناسب است.

 

ادامه مطلب…

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.laserhairremoval.me/the-6-best-laser-hair-removal-machines/” ]لینک مطلب[/button]

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ساغر
ساغر
6 years ago

به نظر من ليزر موهاي زائد رو تو سالن انجام بديم بهتره. اين دستگاه هاي ليزر خانگي خوب نيستن