اسرار زیبایی موها

با اسرار زیبایی موها درکشورهای مختلف آشنا شوید!

Image result for ‫راز زیبایی موهای زنان اسپانیا‬‎

با اسرار زیبایی موها درکشورهای مختلف آشنا شوید!

بعضی از خانم ها برای خرید محصولات آرایشی و زیبایی مو هزینه های زیادی می کنند.  اما شما می توانید با موادی که در آشپزخانه تان پیدا می شوند، زیبایی و درخشش را به مو ها یتان باز گردانید.

در اینجا چند راهکار از سراسر دنیا برای داشتن موهایی زیبا را به شما معرفی می کنیم .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

راز زیبایی موهای زنان استرالیایی : روغن اوکالیپتوس

Image result for ‫راز زیبایی موهای زنان اسپانیا‬‎

زنان استرالیایی با استفاده از روغن اوکالیپتوس مو های خود را سالم، براق و بدون شوره سر نگه می دارند.  شما می توانید چند قطره از روغنی را که از برگ اوکالیپتوس گرفته می شود، به  شامپوی سرتان  اضافه کنید و یا هر شب چند قطره از روغن اوکالیپتوس را به کف سرتان ماساژ بدهید.

ترکیبات شیمیایی طبیعی موجود در روغن اوکالیپتوس که محبوب استرالیایی ها است ، فولیکول  مو ها را تحریک می کند .  خارش و التهاب را نیز از بین می برد.  همچنین جریان  خون را افزایش می دهد.

روغن اوکالیپتوس را برای مدت طولانی روی پوست سر خود نگذارید زیرا ممکن است  به مو ها یتان  آسیب برساند و یا ایجاد حساسیت کند.

راز زیبایی موهای زنان کلمبیا یی : سفیده تخم مرغ و آووکادو

Image result for ‫راز زیبایی موهای زنان اسپانیا‬‎

راز رسیدن به موهای فوق العاده صاف می تواند در سالاد آوکادو برای ناهار شما نهفته باشد.

زنان کلمبیایی از دو سفیده تخم مرغ و نیمی از آووکادوی پخته شده  به مدت 15 دقیقه  برای موهای استفاده می کنند و سپس مو های خود را به خوبی شستشو می دهند.

میوه آووکادو دارای میزان بالایی از ویتامین های  B و E  است که در سطح سلولی برای رشد بیشتر و تقویت موها عمل کند.  درمان طبیعی با سفیده تخم مرغ و آووکادو راهی سریع و ارزان برای از بین بردن زبری موهای خشن است.

راز زیبایی موهای زنان گایانا : ساردین

Image result for ‫موهای نازک‬‎

اگر طعم ساردین را دوست ندارید، ممکن است حالا دیگر بخواهید آن را امتحان کنید.  ماهی ساردین یکی از بهترین منابع اسیدهای چرب امگا 3 است که باعث رشد مو می شود.  و موهای شما را براق و درخشان می کند.

غذا هایی مانند ساردین به محافظت و ترمیم آسیب های  مو کمک می کنند.  مخصوصاً برای افرادی که موهای نازک دارند.  موهای بلند و براق را با خوردن ماهی ساردین تجربه کنید.

راز زیبایی موهای زنان هندی : روغن نارگیل

Image result for ‫راز زیبایی موهای زنان هندی‬‎

زنان هندی برای داشتن موهای ضخیم و درخشان، از روغن های بسیار محبوبی استفاده می کنند که   مصارف مختلف بسیاری دارند.   روغن نارگیل عنصر فوق العاده ای است که کمک می کند تا موهای شما دارای رطوبت عمیق و واقعی و کاملاً نرم شوند.

رسیدن به نتیجه مطلوب پس از مصرف این محصول برای مراقبت از مو کمی طول می کشد.  روش استفده از روغن نارگیل چنین است که  فقط روغن نارگیل را گرم می کنید و هر هفته یک بار به کف سر خود ماساژ می دهید.

شما می توانید پس از ماساژ روغن نارگیل به سرتان بخوابید و صبح روز بعد موهای خود را بشویید تا موهای سالم تر و براق تر و ضخیم تری داشته باشید.

راز زیبایی موهای زنان ایتالیایی : روغن زیتون و ماست

Image result for ‫ماسک موی روغن زیتون و ماست‬‎

زنان ایتالیایی راز زیبایی و درخشانی موهای خود را چیزی جز روغن زیتون و مقداری  ماست نمی دانند.  زنان ایتالیایی  از این ترکیب  به عنوان یک نرم کننده استفاده می کنند.

فابیو اسکالیا،  صاحب سالن فابیو اسکالی در بروکلین توصیه می کند که یک فنجان ماست  ساده را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و آن را به مدت 5 دقیقه به مو ها یتان ماساژ بدهید. سپس مو ها را با آب سرد شستشو دهید.

روغن زیتون شامل آنتی اکسیدان هایی است که پوست سر را حفظ می کند و در همین حال  باعث کاهش آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد از محصولات مراقبت از مو  می شود.

راز زیبایی موهای زنان جامائیکایی : کاکتوس

Image result for ‫موهای زنان جامائیکایی‬‎

زنان در جامائیکا با استفاده از کاکتوس موهای خود را در مقابل اشعه آفتاب  محافظت می کنند.  برای بازگرداندن سلامتی موهای آسیب دیده ، زنان جامائیکایی  کاکتوس را پوست می کنند و مو هایشان را با روغن آن  شستشو می دهند تا موها یشان براق و هیدراته شود.

روغن کاکتوس  باعث افزایش رشد سریع مو، جلوگیری از ریزش مو و حفظ   نرمی و لطافت موها می شود.  اسیدهای چرب امگا برای رشد موها ضروری است.

راز زیبایی موهای زنان ژاپنی : روغن کاملیا

Image result for ‫روغن کاملیا‬‎

زنان ژاپنی با استفاده از روغن کاملیا موهای خود را صاف و ابریشمی نگه می دارند.  روغن کاملیا  حاوی ویتامین A، B، C و E است و یک نرم کننده پوست سر برای داشتن موی سالم است.

تأثیر روغن کاملیا بهتر از زمانی است که دانه های آن را بدون هیچگونه پالایش شیمیایی یا گرما به دست می آورند.

راز زیبایی موهای زنان فیلیپینی : آلوئه ورا

Image result for ‫الوئه ورا برای زیبایی مو‬‎

زنان فیلیپینی زیبایی  و درخشانی موهای بلند  خود را مدیون ماساژ دادن  ژل آلوئه ورا به موها یشان هستند.  آنها موهای خود را با ژل آلوئه ورا براق می کنند و از آن ها  محافظت کنند.

ژل آلوئه ورا خواص مرطوب کننده ای دارد که می تواند مو را حفظ کند،  سبب تقویت و درخشندگی مو ها بشود.

همچنین خواص ضد خارش آلوئه ورا می تواند خارش و خشکی مو ها را کاهش دهد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http:///www.webmd.com/beauty/ss/slideshow-best-kept-hair-secrets” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.medicaldaily.com/passport-healthy-hair-8-best-hair-secrets-around-world-tame-your-mane-273256″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments