بازیگران هالیوودی چگونه برای فرش قرمز آماده می شوند؟

بازیگران هالیوودی چگونه برای فرش قرمز آماده می شوند؟

 فرش قرمز پهن شده است، عکاسان به ردیف آماده عکس گرفتن هستند، زمان اسکار فرا رسیده است. شما را نمی دانم، اما من همیشه مشتاقانه برنامه های اسکار و گلدن گلوب را دنبال می کنم. والبته این موضوع هم برایم مهم است که بهترین و بدترین لباس روی صحنه را چه کسانی می پوشند. هرموقع بازیگران را می بینم با خودم می گویم اینها چه می کنند که پوستی شفاف و جوان و موهای براق دارند؟

حقیقت این است که بسیاری از کارشناسان تغذیه، زیبایی،مد شب و روز به بازیگران را راهنمائی می کنند. اما با این حال می شود برخی از کارهایی که بازیگران هالیودی انجام می دهند شما نیز انجام دهید تا به اندازه ی آنها زیبا و بی نقص جلوه کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای پوستی بی عیب و نقص

تغذیه:

آنها چربی های مفید مانند سالمون، تخم کتان،گردو و روغن زیتون که می تواند ضد التهاب باشند و به مقابله با جوش زدن کمک می کند را مصرف می کنند. غذاهایی سرشار از ویتامین C مانند انواع توت ها و کلم را روزانه مصرف می کنند. که به پوستی عاری از چین و چروک کمک می کند بعلاوه ویتامین c با آسیب های زودرس پوست مبارزه می کند .

نوشیدنی ها:

آب. آنها روزانه 8 تا 10 لیوان آب می نوشند. آب به پاک کردن بدن از سموم کمک می کند. بعلاوه کمک می کند مواد مغذی که مصرف می کنید به راحتی و سریعتر وارد جریان خون شده و به سلولهای بدن برسد. آب سبزیجات می خورند امروزه در جامعه ما نیز آب سبزیجات طرفدار پیدا کرده است مثل آب کرفس، گوجه فرنگی و ….

فعالیت:

ورزش، عرق کردن یک راه رایگان برای حذف سموم  و چزبی های اضافی بدن می باشد. اما بعد از ورزش حتماً بدن و موهای خود را شستشو دهید. با ورزش  خون رسانی به اجزای بدن بیشتر افزایش می یابد و تولید کلاژن سازی در پوست نیز افزایش می یابد که از برزو چین و چروک پیشگیری می کند.

برای داشتن موهای براق

تغذیه:

آیا می دانید موهای شما از پروتئین ساخته شده است؟ بنابراین آن را پروتئین تغذیه کنید، مصرف گوشت و ماهی، تخم مرغ، حبوبات، غلات  را در برنامه روزانه داشته باشید.

نوشیدنی ها:

 دانه ی چیا حاوی اسیدهای چرب امگا3، آنتی اکسیدان و پروتئین می باشد. که می تواند به بازسازی و سرعت بخشیدن به رشد مو کمک کند، مصرف روزانه یک فنجان چای سبز نیز مفید است.

فعالیت:

هر روز پوست سر را ماساژ بدهید. این کار به حذف  سلولهای مرده کمک می کند و گردش خون را تحریک می کند. از خشک کردن با سشوار داغ، صاف کردن مو  تا حد امکان اجتناب کنید.

برای داشتن دندان های سفید

تغذیه:

 کلسیم و ویتامین D،  دو ماده مورد نیاز برای سلامت استخوان و دندان محسوب می شود. ماست، کلم، لوبیا سفید، ماهی و تخم مرغ می تواند به تأمین مقدار مورد نیاز کمک کند. حتماً می دانید که خوردن یک سیب در روز شما را از نیاز به پزشک محافظت می کند. بعلاوه نفسی تازه به شما می بخشد و دندانهایتان را تمیز می کند. غذاهای نشاسته دار و شیرین سطح اسد دهان را افزایش می دهند و سبب پایین آمدن مینای دندان می شوند.

نوشیدنی ها:

آب و چای سبز دو نوشیدنی مفید برای این مورد می باشند.

فعالیت:

داروهای زیادی با عنوان سفید کننده دندان در بازار وجود دارند، اما باید بدانید که نگهداری روزانه مهمترین و بهترین کاری است که می توانید انجام دهید، مهم نیست که چقدر غذاهای حاوی کلسیم و ویتامین D مصرف می کنید در هر صورت نیاز است که حداقل دو بار در روز مسواک بزنید. نخ دندان را هم بعد از غذاهایی که ممکن است لای دندان بماند مثل سبزی و گوشت فراموش نکنید.

منبع:

 wellnesstoday

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments